February 2017 Favorites // מועדפי פברואר של גלוסברי


חודש פברואר טס לו, כרגיל. 
רוב החודש עבר עליי בעננה של ערפול, חצי מהחודש לא ישנתי בכלל. היום אני לפחות מבינה את הסיבה - שיניים, כמובן. הורים לתינוקות לא מבינים בזמן אמת מה גורם לאוצר הקטן והחייכן שלהם להתעורר כל שעה בלילה בבכי, בהנחה שנרדם מלכתחילה, ואז כמה שבועות אחר כך מבצבצת לה הסיבה לטירוף והכל מובן. 
בכל זאת, היו גם הרבה דברים משמחים - ואני רוצה להחזיר את פינת 5 הדברים שעשו לי את החודש.
1. הקטנה מבססת את ההליכה שלה, ורצה לה ברחבי הבית. ועכשיו אני מבלה את הערבים והסופ"שים ברדיפה אחריה - זה גם משעשע וגם טוב לדיאטה.
2. אני מצליחה לאט לאט להשתלט על סדר היום ולפרסם יותר בבלוג (שזה כמובן חסר משמעות במובן הפרקטי, אבל חשוב לי לנפש)
3. בגזרת התחדשויות ושופינג, עשיתי הרבה הזמנות החודש והתנעתי מחדש את ההתמכרות הבאה והולכת שלי לקניות אונליין. נדבר בחודש הבא כשאהיה מוטרדת מהירידה החדה והפתאומית בעובר ושב בבנק.
4. למרות שלא הלכתי כמעט לחדר כושר, אני די מצליחה לשמר את המשקל (ההסבר היחיד שיש לי לזה זה שהערות בלילה כנראה שורפת יותר קלוריות, אולי 125% מהקלוריות ביום, כיאה למשמרת לילה?)
5. חפפתי את כל המברשות שלי, אני מודה שהזנחתי את הנושא בצורה מחפירה עד שפשוט התחלתי למרוח מייקאפ עם הידיים באיזשהו שלב, ואז אמרתי לעצמי שאי אפשר למשוך את זה יותר, והשקעתי את החצי השעה הנחוצה לעניין. רוצה להבטיח לעצמי שלא אגיע למצב כזה שוב. 

סליחה על הרשימה הסחית, אני אמא עובדת, ומבחינתי רגע של נחת זה כשסיימתי את כל הכביסות (ודקה אחרי זה סל הכביסה מתמלא שוב) ואני יכולה לשבת עם כוס תה ירוק מנגו ולראות שידור חוזר של חברים או לנסות סדרה חדשה בvod אם אני במצב רוח הרפתקני (התחלתי לראות את שקרים קטנים גדולים, נראה לי שאחרי ווסטוורלד אני חייבת להמשיך בקו של סדרות שאני רואה ולא מבינה בין כמה תקופות העריכה קופצת ומה העלילה בכלל).


טוב, אז מבחינת איפור וטיפוח היה חודש לא רע. מוצרים חדשים נוסו, מוצרים ותיקים נתנו עבודה, ובסך הכל יש הרבה דברים מעניינים לחלוק איתכן:

Mad Hippie - Vitamin C Serum




יום יבוא ואעשה פוסט של "מוצרים שרכשתי בעקבות הייפ של פייסבוק/יוטיוב" . את הסרום הזה ראיתי בכל כך הרבה המלצות, כולל בקבוצה המהממת שלי לקניות אנליין, שכבר לא יכולתי לדחות את רכישתו ואני שמחה שקניתי אותו סוף סוף. מאז הלידה משהו בעור שלי השתנה, אולי הזקנה קפצה עלי, אבל יותר מדי ימים בחודש הוא נראה חסר חיים. הסרום של מאד היפי עמוס בדברים טובים וחומרים פעילים, ומבטיח להבהיר את עור הפנים ולגרום לו להראות חלק ומוצק יותר.
בין הרכיבים הפעילים אפשר למצוא את שורש הקונג'אק, תמצית אשכולית, ויטמין C ו E וחומצות פרוליות והיאלורוניות. מה זו חומצה פרולית (ferulic acid) אתן תוהות? גם אני. זהו רכיב ממקור טבעי שנמצא בתאי צמחים, ומעצים את אפקט ההגנה של ויטמין C. 
הסרום נטול פראבנים, כמיקלים, צבעים סינטטיים ובושם ומתאים לכל סוגי העור.

כרגע אני מנסה אותו עם מגוון קרמים ואוהבת את התוצאה. יש לו גוון צהבהב-סיטרוסי וניחוח מעט חמצמץ, כיאה לסרום ויטמין C. מקווה לדווח על שינויים משמעותיים ממש בקרוב.
מחיר: 27$, לרכישה מאייהרב
 




HA'LO Oblipicha - מסכת הזנה מוגברת ללא שטיפה 


אני תמיד שמחה לפרגן לחברה ישראלית ולתמוך בעסקים מקומיים. חברת הילה קוסמטיקה הרבליסטית מייצרת מוצרים טבעיים עשירים ברכיבים אורגניים ומכילים פחות מחצי אחוז חומרים שאינם מהטבע. מייסדת החברה, הילה עזרן היא הרבליסטית קלינית (מאבחנת ומטפלת בצמחי מרפא) בעלת נסיון עשיר, ומוצרי החברה נולדו מתוך הרצון להעניק לכל סוגי העור את הפתרונות המתאימים ביותר, תוך שמירה על איכות גבוהה של המוצר הסופי.

ניסיתי מספר מוצרים מהליין, ולאור מצב העור העייף ומותש שלי נעזרתי המון במסכת האובליפיחה המאזנת והמלחחת.
זוהי מסכת הזנה* ללא שטיפה עשירה ברכיבים טובים כמו שמן אובלפיחה וצמח הקומפרי. ברכיבים מצאתי גם חמאת שיאה ותמצית נר הלילה.
המסכה מיועדת לעור רגיל עד יבש מאוד ואני נוהגת להשתמש בה פעמיים בשבוע לפני השינה בשכבה דקה. התוצאה- עור רך ומוזן.
למסכה ריח צמחי מעט דומיננטי, כמו שלרוב קורה עם מוצרים טבעיים, לטובת מי שרגישה לריחות.
בליין תוכלו למצוא מגוון מוצרים עשיר, החל מניקוי העור וקרם לחות ליום ולילה, קו לטיפול בעור הסובל מאקנה ועד מוצרים מיוחדים כגון שמן להריון וללידה,  שמן מרגיע מעקיצות, טיפול בכוויות וצלקות ועוד.
כמובן שמוצרי החברה אינם מנוסים על בעלי חיים ובעלי תו Vegan Friendly.

מחיר - 129 ש"ח, להשיג באתר ובבתי טבע נבחרים.





L'Occitane - קרם ידיים


החורף אני מוצאת את עצמי מחוברת לשפורפרת קרם ידיים כל כמה שעות. לא ברור למה, אבל בחודשיים האחרונים אני סובלת במיוחד מעור יבש בכפות ידיים וזה לא נעים לי.
על כן תמיד תוכלו למצוא בתיק שלי טיובה אחת או יותר של קרם הידיים המפנק של ל'אוקסיטן - בין אם זהו הקלאסי עם 20% שיאה או בריח כיפי כמו שקד או פאוני או אפילו וניל מתקתק. אני אוהבת את הגדלים הקטנים יותר, ששוקלים מעט וכיף לזגזג בין הניחוחות, כך שמארז של מספר ניחוחות הוא האופציה המועדפת עליי.




אם גם אתן, כמוני, שמחות להחזיק כמה קרמי ידיים קטנים ושובבים בתיק, תשמחו לשמוע על מבצע מהמם של l'occitane ליום האישה -
ערכה של ארבעה קרמי ידיים מוקטנים בניחוחות המוצלחים ביותר של ל'אוקסיטן תנתן במתנה לכל קונה בסכום 100 ש"ח ומעלה. הערכה בעיצובה של האמנית הצרפתיה Charlotte Gastaut, כוללת תיק איפור מאויר ומקסים ובו ארבעה קרמי ידיים מאויירים בניחוחות שקד, ורד, פריחת הדובדבן ופאוני. לטעמי אלו הניחוחות המוצלחים ביותר במגוון של ל'אוקסיטן. המבצע מתקיים בין 5.3 ל8.3 בחנויות ובאתר האינטרנט.


 ספוגית הביוטי בלנד Beauty Blender



באיחור לא אופנתי ניסיתי את הביוטי בלנדר*, ספוגית האיפור המפורסמת בעולם.
קודם כל, הופתעתי לגלות שהיא לא גדולה במיוחד (אבל מגדילה משמעותית את נפחה כשמרטיבים אותה). 
היא באמת נהדרת למריחת מייקאפ וטשטוש קונטור נוזלי וקרמי, ומעניקה גימור מרשים מאוד לעור הפנים. 
אני לא בטוחה שאזנח למענה את כל המברשות שאני אוהבת, אבל בהחלט נהניתי להשתמש בה. הדבר היחיד שהוא אישיו מבחינתי הוא עניין הניקוי. בעיניי יש לנקות את הספוגית לעתים קרובות, והדבר מצריך מעט התעסקות. לבסוף, כדי לוודא שהספוגית חוטאה כהלכה אני משליכה אותה למספר שניות למיקרו, אז מבחינתי מדובר בהעסקות שלא תמיד יש לי זמן אליה.
מה שכן, היא בהחלט מצדיקה את המוניטין המעולה שלה והיא ספוגית מקצועית נהדרת שקל מאוד לעבוד איתה. 

מחיר - 99 ש"ח, להשיג בגילטי




OFRA - Blissful Highlighter


OFRA, שידועים בהיילייטרים שלהם כמעט כמו שהם ידועים בשפתונים הנוזליים, השיקו לא מכבר את ההיילייטר Blissful*, שמגיע כמו אחיו Rodeo Drive בתבליט תלת מימדי (3D) מרהיב.
הגוון הפעם הוא מן זהב-ורדרד עמוק שיראה נהדר על גווני עור בינוניים וכהים, ואני מאוד אוהבת אותו בתור צללית. בליספול הוא מסוג הגוונים שמספיק מיוחדים לבדם כדי להחזיק לוק שלם, והגימור הפניננתי מוסיף עניין. אפשר כמובן לשלב עם צלליות עמוקות יותר למראה עשיר יותר או כזריקת צבע על העפעף לבדו. 

שמתי לב, כמו חלק מהבנות האחרות, שהמרקם שלו רך מאוד ולכן אני ממליצה לנקוט במשנה זהירות אם אתן הולכות לשנע אותו על מנת שלא יישבר.

מחיר: 135 ש"ח במבצע, להשיג בגילטי

 
עפרה גילטי שימר היילייטר בליספול ofra blissful guilty review swatch






FLORMAR - New Age Liquid Lipstick



רק בחודש שעבר סיפרתי לכן על שפתונים נוזליים חדשים של פלורמר והנה הם עושים זאת שוב ומוציעים לשוק עוד (!) סדרה של שפתונים נוזליים.

הפעם מדובר על שפתונים נוזליים* מליין New Age, והם מגיעים באריזת טיובה מהממת בצבע רוז גולד, שזה הצבע המועדף על רובנו בימים אלו.

יש להם אפליקטור נוח מאוד ופורמולה מוסית קלילה. הגוונים מאוד טרנדיים והגימור קטיפתי ורך מאוד. השפתון לא מייבש ונעים מאוד ללבישה הודות לשמנים שמצויים בו שעוזרים לרכך את השפתיים. באמת, כבר מזמן לא נהניתי ככה משפתון מאט.
מבחינת עמידות - הם פחות עמידים בעיניי מאחיהם בסדרת Silk Matte אבל כך כך יפים שזה נסלח.
קיבלתי לסקירה שני גוונים מהקולקציה -
02 Misty Rose הוא גוון חום ורדרד, ורוד עתיק עם טוויסט. צבע יומיומי מרהיב
05 Pretty Plum הוא גוון שזיף-ברי נהדר, לביש מאוד ויפהפה.

אני מוכנה שפלורמר יוציאו כל חודשיים קולקציה אם הם ימשיכו בקו הזה, כי בינתיים אני חומדת את כל הסדרה!
מחיר - 45 ש"ח, להשיג בחנויות פלורמר או בגילטי
פלורמר שפתון נוזלי עמיד מאט גלוסברי





מה היו המוצרים שעשו לכן את החודש? ספרו לי!

אל תשכחו לעשות לייק לגלוסברי בפייסבוק ולעקוב אחריי באינסטגרם!
נשיקות

*מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה.


3 comments

  1. כמה אהבות משותפות אנחנו חולקות! גם אני מבסוטה מזה שחזרת לפרסם באופן תדיר (והזכרת לי שגם אני חייבת חפיפה או שתיים למברשות...)

    ReplyDelete
  2. כמה שמעתי על הסרום הזה, טירוף! מחכה לעדכון בייב.

    ReplyDelete
  3. גם אני הזמנתי את הסרום בעקבות ההייפ והתחלתי להשתמש בו השבוע. בינתיים מרוצה ומקווה בקוצר רוח לראות בקרוב אם הוא אכן מבטיח ומקיים.

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!