Brush and Product Power Couples

יש צמדים שעובדים טוב ביחד.
ג'ואי וצ'נדלר.  אריק ובנץ. קיילי ג'נר וסנאפצ'ט. פיצה ואקסטרא גבינה. הייתי כותבת בראד ואנג'לינה, אבל לצערי אנחנו יודעים איך זה נגמר.

גם כשזה נוגע לשידת האיפור, יש צמדים שעובדים מצויין יחדיו ומוציאים את המיטב זה מזה.
היום אכיר לכן כמה צמדים כאלו חיים בהרמוניה יחד  אצלי - זוגות של מוצר איפור + מברשת שמסתדרת איתו מצויין. בואו להכיר אותם:








It Cosmetics Your Skin But Better CC+ Cream ❤ Zoeva Buffer Brush 104

קרם ה CC של איט קוסמטיקס הוא מוצר אגדי בקהילת הביוטי ויש סביבו תמימות דעים כמעט נחרצת - מדובר במוצר בסיס נהדר. קרם הCC - color corrector הוא מוצר מולטי טסקינג. הוא מנטרל פגמים בעור ונותן כיסוי אחיד. הגרסא שלי היא גרסת ה illuminating, שהיא קצת יותר זוהרת מהרגילה (אם כי בשום אופן לא שימרית או מבריקה) ובסך הכל מוסיפה חיות נוספת. זהו מוצר של שגר ושכח, קל מאוד למרוח אותו, הוא מתמזג עם העור והמרקם הקרמי העשיר עוזר לחומר להטמע היטב. הגוון שלי - light הוא התאמה נהדרת עבורי.
המברשת שאני אוהבת להשתמש בה עם מוצרי היא מברשת הבאפר עם הראש השטוח - 104 Zoeva Buffer Brush - של זואיבה (גם F80 של סיגמא נהדרת למטרה זו). אני אוהבת לשהתמש בשיטת הטפיחות - הנחה בטפיחות לתוך העור עוזרת לחומר להטמע מאשר "לשבת" על העור. יש לטפוח בתנועות קלות ומהירות את הקרם לתוך העור למראה טבעי ולא עשוי. המברשת של זואבה בעלת גודל אידיאלי, נוחה מאוד לעבודה ומהווה פרטנרית נהדרת ל-CC Cream של It Cosmetics

לרכישה:
מברשת Zoeva Buffer Brush
מברשת F80 של סיגמא
קרם CC של It Cosmetics | או בגלאמבוט




Smashbox Liquid Halo Foundation ❤ Real Techniques Expert Brush

במסגרת מאמצי ה de-cluttering שלי, כלומר, לנסות לצמצם את כמות האיפור שיש לי, אני חוזרת למוצרים אהובים שנזנחו במגרות האיפור העמוסות. לאחרונה אני משתמשת המון במייקאפ של סמאשבוקס. אני אוהבת את הגימור החי והבלתי מורגש על העור, הכיסוי שלו נמוך- בינוני והוא לעולם לא נראה עשוי מדי. רוב הזמן העור שלי בסדר, ואני מחזקת עם קונסילר היכן שצריך. עוד פלוס - הוא לא מייבש את העור ולא נדבק לפאטצ'ים יבשים בפנים. 
המברשת שאני מצוותת לו היא כמעט תמיד האקספרט הנאמנה של ריל טכניקס - מברשת ותיקה בסטאש שלי, יש לי אותה מספר פעמים כי היא כל כך שימושית. היא אוספת את החומר בעדינות, ניתן למרוח בעזרתה את המייקאפ על עור הפנים ואז לעשות באפינג עדין לתוך העור כדי להמנע מסימני מריחה. היא מברשת מעולה למייקאפ נוזלי ולדעתי מוצר חובה אצל כל חובבת איפור.

 לרכישה:
Real Techniques Expert Brush
את המייקאפ של סמאשבוקס ניתן להשיג בסניפי אפריל



 Maybelline Master Sculpt ❤ Sigma F23 Soft Angled Contour

זה לא שאני עצלנית, אין לי זמן בבוקר! בין ההתארגנות לעבודה והכנת הנסיכה לגן, להשקיע בפרצוף מאופר לעילא זו פריבלגיה שכבר אין לי. לכן אם אני מוצאת מוצר שעושה את מה שאני צריכה ומהר, אני מאמצת אותו בשמחה. פלטת הקונטור הקטנה של מייבילין מצויינת עבורי - הגוון 02 הוא חום קר וטאופי ופשוט נפלא לקונטור טבעי וזריז. כבר הזכרתי אותו בבלוג בעבר, ובינתיים הרומן שלנו ממשיך ללבלב.
מה שהופך את כל העניין לכל כך מוצלח הוא כמובן מברשת נכונה - מברשת הסופט קונטור של סיגמא אוספת כמות מדודה של חומר ובאמצעות ויש אחד על כל לחי אני מקבלת עצמות לחיים מורמות ומודגשות יותר. המברשת רכה מאוד ובעלת ראש גדול יחסית, ועובדת מעולה עם מוצרי הצללה יבשים.

לרכישה:
Maybelline Master Blush
מברשת F23 של סיגמא


Mac Warm Soul Mineralize Blush ❤ Zoeva 126 Luxe Cheek Finish


Warm Soul הוא אחד הסמקים המופלאים שנוצרו, ומשלב גוון חם ומחמיא עם שימר שמעניק מראה חי וזוהר ללחיים. הסומק מעיר מיד את הפנים ומוסיף עניין לכל לוק. אם אתן מתלבטות בין הסמקים של מאק, יש סיכוי טוב מאוד שאחרי שתנסו אותו תתאהבו בו.
מברשות סומק יש לי בשפע, והמברשת שמסתדרת איתו נהדר במיוחד לדעתי היא זו של זואיבה, Luxe Cheek Finish. היא רכה ופלאפית, אבל לא מדי, קל מאוד לעבוד איתה על תפוחי הלחיים והיא יוצרת מראה רך ונהדר.

לרכישה:
סומק Warm Soul
מברשת 126 Luxe Cheek Finish של זואיבה


 The Balm Mary Lou Manizer ❤ Real Techniques Fan Brush


מרי לומנייזר עודנה חביבה עליי במיוחד, גם אחרי כל השנים. זהו היילייטר בגוון זהוב-שמפניה שנראה נפלא על בהירות כמו גם על כהות, בעל מרקם חמאתי ועמידות נהדרת. הימור בטוח לכל מי שחושקת במוצר הארה איכותי.
אני אוהבת להשתמש בו עם מברשת המניפה הקטנה של ריל טכניקס להנחה מדוייקת על עצמות הלחי, בקלות וללא חשש לכמות חומר מוגזמת שתגרום לי לנצוץ למרחוק במשרד. המברשת הזו לא נמכרת בנפרד אגב, אבל הסט כולו שהיא מגיע איתו מומלץ בחום.

לרכישה:
Mary-Lou Manizer
סט קונטור והיילייט של ריל טכניקס, שמכיל את מברשת המניפה


OFRA Semi Permanent Waterproof Brow Gel ❤ Sigma E75 Angled Brow Brush

לאחרונה הבנתי שאני מעדיפה את ג'ל הגבות שלי "רטוב" יותר וכך לאט לאט זנחתי את המשחה של אנסטסיה לטובת ג'ל הגבות של Ofra (ושל קולורפופ). מכיוון שהגבות שלי זקוקות להרבה עזרה אני מוצאת שהג'לים עוזרים לי לשרטט צורה מדוייקת וטבעית יותר ובפחות מאמץ. ג'ל הגבות של OFRA הוא סוס עבודה - פיגמנטי מאוד כך שמספיקה כמות קטנה ממנו, עמיד לאורך כל היום, לא דוהה ולא מתפורר.
המברשת הזויתית של סיגמא מעולה עבורי כי היא דקה, וקל לצייר איתה את הצורה הרצויה מבלי לגרום לגבה להיות עבה מדי ו"עשויה" מדי. צרות של בחורות עם גבות דקות, כנראה.

לרכישה:
ג'ל גבות של OFRA
מברשת סיגמא E75 לגבות


Tom Ford Cream Color For Eyes -  Opale ❤ Zoeva 234 Luxe Smoky Shader


צלליות קרם ואני זה סיפור אהבה רב שנים. צללית הקרם של טום פורד נקנתה כי הגוון שלה - Opale מושלם ליום יום, ואני מאוד אוהבת את הגימור הפנינתי שלה. היא על הצד הדליל יותר, ואני אוהבת להניח אותה בטפיחות על העפעף עד ליצירת האטימות הרצויה. מברשת העיניים השטוחה של זואיבה מעולה לשימוש הזה, כיוון שהיא דחוסה מעט, והיא נהדרת גם להנחה של גוונים פיגמנטיים וכהים.


לרכישה:
צללית קרם טום פורד
מברשת 234 של זואיבה

 

Ofra Liquid Lipstick ❤ Real Techniques Lip Brush

אין ספק שדי התמכרתי לשפתונים הנוזליים של OFRA. הם עמידים מאוד, לא מייבשים, וניתן להשיג אותם בהמון גוונים שימושיים וטרנדיים.
ברוב הימים אני משתמשת בשפתון נוזלי כמו שהוא, באמצעות האפליקטור ישירות מהטיובה. אבל בימים שאני מחפשת מראה מדוייק במיוחד או בעבודה עם צבעים כהים, אני אוהבת להשלים את תהליך המריחה עם מברשת שפתיים. שימוש במברשת שפתיים יוצר קוים מדוייקים וברורים יןתר ושפתונים כהים נראים פשוט יותר טוב יל שפתיים משורטטות. מברשת השפתיים של ריל טכניקס, מסט ה core, מלווה אותי שנים רבות ושורדת יפה את כל התלאות שאני מעבירה אותה. היא נחפפה עשרות (אולי מאות?) פעמים ועדיין נראית ומרגישה חדשה!
 
לרכישה:
שפתון נוזלי עמיד של OFRA
סט שמכיל את מברשת השפתיים Real Techniques

האם גם לכן יש זיווגים שעובדים טוב יחד? ספרו לי!