SUMMER NECESSITIES // חובה בתיק


יולי התחיל ואיתו החופש הגדול, שהוא החותמת האולטימטיבית לתחילתו הרשמית של הקיץ (שהתחיל למעשה באפריל, לא?). זה הזמן לרענן את המחצלות, להתחדש בבגד ים, רצוי בהדפס אננס כלשהו, ולהנות ממה שהטבע חנן את ארצנו בנדיבות - חופי הים.

כבר ידוע שאני גרה קרוב ממש לאחד החופים היפים בארץ, מה שהופך את הים באופן אוטומטי למוקד בילוי קבוע בכל ימות השנה ובקיץ במיוחד. אבל לא צריך לחיות קרוב לים כדי לדעת שבקיץ לא לוקחים סיכונים בכלל ולכן הצטיידות בקרם הגנה איכותי מהשמש הוא מאסט. העור שלכן יודה לכן.

היום אדבר על ארבעה מוצרי הגנה מעולים מהשמש וכמה פריטים קטנים שכיף שיש בתיק כשיוצאים מהבית - פוסט ששוב צילמתי בחוף האהוב שלי(ממש כמו את חלקו הראשון, שאותו תוכלו למצוא כאן), תהנו :)




מוצרי הגנה לפנים ולגוף - SPF

הגנה לשמש מוצרי הגנה מקדם הגנה קלרינס אוון ללין פאיו פאיוט המלצות SPF גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

השמש הישראלית לא מרחמת על עור הפנים והגוף. נמשים זה מאוד טרנדי, אבל כתמי שמש מכוערים על המחשוף זה משהו שלא תוכלו להפטר ממנו בקלות וחבל. גם בחורף אין להקל ראש בסכנות הקרינה, אבל בקיץ אין מצב בכלל להיות בלי מקדם הגנה איכותי.

שוק המוצרים להגנה מהשמש הולך ומתפתח מדי שנה, ומקדם הגנה כבר מזמן לא שקול למשחה סמיכה שמריחה בצורה כימית ושולקח לה נצח להספג. המוצרים של היום קלילים, נעימים, מטפחים את העור וכמובן בעלי SPF גבוה להגנה מירבית מהשמש.

עם זאת, כדאי להזכיר שמקדם הגנה הוא לא מוצר של שגר ושכח, אלא יש לחדשו בזמן השהיה בשמש ולאחר טבילה במים. בנוסף, יש גבול להגנה שמוצר יכול לספק.

כמה מילים על SPF - מקדם הגנה מגן על העור מפני קרני ה-UVB - אולטרא ויולט, אך לא מפני UVA שיוצרים את הנזק העמוק יותר, ולכן בכל מקרה יש סכנה בחשיפה לשמש בשעות השיא. (כתבתי על כך בהרחבה כאן)
אל תטעו לחשוב שמקדם הגנה בעל SPF30 מגן פי שניים טוב יותר ממקדם הגנה בעל SPF15. מקדם הגנה של SPF15 מסנן 93% מהקרינה, מקדם הגנה של SPF30 מסנן 97% מהקינה, ומקדם של SPF50 מסנן 98% מהקרינה. מעל SPF50 כבר אין ממש משמעות ל-SPF כי אף מוצר לא מגן ב-100% מקרינת השמש, ולכן אל תתפתו לרכוש מקדמי הגנה של SPF 100, 200 או 4000, כי זהו גימיק שיווקי ותו לא (תוכלו להרחיב בקריאה כאן). רוב הרופאים ימליצו על מקדם הגנה בעל ערך של 30 או 50.


Clarins - Sun Wrinkle Control Cream For Face


 מקדם הגנה SUNSCREEN SUNCREAM מקדם הגנה מהשמש קרם קלרינס לפנים SPF הגנה אנטי איג'יינג Clarins sun wrinkle control for face SPF30 גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

קרם הפנים בעל ההגנה הגבוהה המועדף עליי בימים שאני יוצאת מהבית הוא כמובן זה של קלרינס. מעבר להיותו בעל מקדם הגנה של SPF30, הוא מציע גם לחות ומגן על העור מפני כתמי שמש. הוא ליווה אותי גם בקיץ שעבר וגם השנה אני שומרת לו אמונים כיוון שהוא קליל, נספג במהרה ואפשר להניח מעליו גם BB או CC קרם במהירות.
מחיר: 119 ₪ ל- 75 מ"ל, להשיג בסופר פארם
או אונליין באתר Life and Looks



AVENE - Very High Protection Spray SPF50


 AVENE - Very High Protection Spray SPF50 אוון מקדם הגנה מהשמש מסנן קרינה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

מוצר נוסף שממשיך איתי הוא מקדם ההגנה בספריי של חברת אוון האהובה עליי. Very High Protection Spray* בעל מקדם הגנה גבוה מאוד של SPF50, עמיד במים ונספג במהירות. האריזה איכותית והספריי ניתז ללא מאמץ. התחליב מגן מפני קרני UVA ו-UVB. השנה חידשו באוון את הנוסחה, שנמצאה כאקולוגית ביותר כיוון שאין בה מסננים רעילים ששוקעים של קרקעית הים וגורמים להרס של אלמוגים ושל החיים במים. 
מחיר - 200 ש"ח ל-200 מ"ל, והקטנה שלי משתמשת בגרסא מיוחדת לילדים - שאינה צורבת ונעימה לעור העדין של הילדים.



PAYOT - Sun Sensi SPF30 Body Spray


מקדם הגנה מהשמש מסנן קרינה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח לפנים לגוף המלצה PAYOT SUNSCREEN SUN CREAM


. הצרפתית PAYOT מבית  הוא ספריי הגנה מהשמש *PAYOT SUN SENSI SPF30  BODY SPRAY הספריי מתאים לכל סוגי העור, גם הרגיש, ומעניק הגנה מפני קרני UVA ו-UVB. לספריי מרקם קליל וריח נעים, הוא נספג במהירה ועמיד במים. מומלץ לחדש את ההתמרחות מדי שעתיים, מתאים לשימוש גם על עור הצוואר. 
מחיר - 89 ש"ח ל-125 מ"ל.

Laline - Clear Sunscreen Spary SPF50


מקדם הגנה מהשמש מסנן קרינה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח ללין ספריי שקוף SPF סקירה clear sunspray suncream

יציאה מעולה לקיץ מבית ללין - ספריי הגנה שקוף* בעל מקדם הגנה SPF50. היפואלרגני, עשיר בויטמין E, ללא פראבנים, עמיד במים והכי חשוב - שקוף וקליל ולא דביק ובעל ניחוח טרופי כיפי. מאוד מומלץ!
מחיר מלא - 79.90 ש"ח, להשיג בסניפים או באתר


וכמובן - לא לשכוח את פירות הקיץ הטעימים כשהולכים לים לאקסטרא כיף!






קל לקחת בתיק



באופן טבעי בקיץ לא כיף להעמיס שכבות של מוצרים, אבל כל אחת צריכה בתיק כמה מוצרים קטנים שעושים הבדל גדול - קומפקטיים אך נותנים ביצועים. הנה כמה מאלו שאני אוהבת שיש איתי:


קרם ידיים EOS Everyday Hand Lotion  - Berry Blossom סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

קרם ידיים - מוצר שחשוב יהיה בתיק גם בקיץ, רצוי אחד קליל, ריחני ונספג בקלות שניתן להשתמש בו גם כקרם גוף או לערבב עם בושם לעמידות גבוהה יותר

שימר בסטיק - קיץ זו עונת השימר, ומכל הסוגים והמינים, שימר בסטיק נותן את התוצאה המהירה ביותר וגם נוח לנשיאה לכל מקום

מחליק מיני - למי שעושה פן, הלחות היא האויב. מחליק קומקפטי יעזור לשמר את התסרוקת ולהחלם בשוונצים!



EOS Everyday Hand Lotion  - Berry Blossom



טוב, אחרי ההצלחה המטורפת של שפתוני EOS (שפתוני הביצה המפורסמים) כמובן שרציתי לדגום את קרם הידיים של המותג. האריזה שלו מאוד ידידותית לתיק - פלסטיק קשיח עם אריזה נסגרת, למינימום הפתעות.

מדובר במוצר מנצח  הקרם קליל, מריח נפלא - מזכיר לי פריחה של דובדבנים, נספג במהירות. אין מה לא לאהוב!
הזמנתי מויטהקוסט - במחיר של 2.09 דולר ליחידה (יש להזמין מינימום 2). בקניה ראשונה 10$ הנחה ברכישה מהלינק הזה. אופציה נוספת - רכישה מאיכמיסט, במחיר של 3.74 פאונד ליחידה (משלוח חינם לארץ בקניה מעל 15 פאונד). דייר קבוע בתיק, ממליצה גם לכן :)





Clinique Chubby Stick Sculpting Highlight -  01 Hefty Highlight


Clinique Chubby Stick Sculpting Highlight -  01 Hefty Highlight review swatch היילייטר סטיק קרמי מומלץ קליניק גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

היילייטר בסטיק זו אופציה מצויינת ל-Glow on the Go - קצת שימר בכל זמן ובכל מקום. ליין הצ'אבים של קליניק מצויין, וגם מוצרי הפנים לא מכזיבים.
ההיילייטר בסדרה, שמגיע בגוון אחד - ורדרד קצת פרוסטי - נראה אולי מאיים במריחה ראשונה עקב הפיגמנט המשוגע שלו, אבל טשטוש קל ישאיר אתכן עם זוהר משגע.
מתאים לכל גווני העור, וניתן גם לערבב עם קרם גוף או ידיים ולפזר על עצם הבריח, הכתפיים ועוד!

האריזה הקומפקטית נוחה לנשיאה וניתן לחדש אותו בקלות. לצערי, בסדרה גוון אחד בלבד והיא עדיין לא נמכרת בארץ. את שלי הזמנתי מגלאמבוט (על כן הראש הישר שלו ולא העגלגל), במחיר מציאה ומשלוח ישיר לארץ.





Clinique Chubby Stick Sculpting Highlight -  01 Hefty Highlight review swatch היילייטר סטיק קרמי מומלץ קליניק גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


Clinique Chubby Stick Sculpting Highlight -  01 Hefty Highlight review swatch היילייטר סטיק קרמי מומלץ קליניק גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


amika  - מחליק טיטניום מיני


amika  - מחליק טיטניום מיני אמיקה פן קומפקטי סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

אם אתן מחוברות למחליק השיער שלכן (מכירה כמה כאלה) בוודאי תשמחו לדעת שאמיקה משיקה מחליק מיני טיטניום* קטן וחמוד, שניתן לקחת לכל מקום.
המחליק הקטן זהה באיכותו לאחיו הגדול, זרועותיו עשויות פלטות טיטניום ששומרות על טמפרטורה אחידה לאורך כל פעולת ההחלקה ומפזרות חום בצורה אופטימלית. למי שחייבת לשמור על השיער חלק גם בלחות, בנסיעות או לעשות תיקונים במשרד לפני יציאה, תמצא אותו סופר שימושי - אני רואה אותו נוסע איתי לחו"ל בקביעות!
המחליק קופמקטי וצבעו קוראל בוהק, ואני חייבת לציין לחיוב את הנרתיק ההורס עם איורי דובדבנים, שמתאהבים בו מיד.

מחיר השקה לסט של מחליק ותיק נשיאה ב-149 ש"ח במקום 199 ש"ח. להשיג ברשת אפריל.





ומה המאסט שלכן לקיץ? ספרו ספרו!

** אל תשכחו שיש שבוע אחרון לפעילות איל מקיאג' - לחצו להרשמה **


אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בפייסבוק ובאינסטגרם

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

14 comments

  1. איזה פוסט כיפי!😍

    ReplyDelete
  2. נהניתי מכל תמונה ומשפט! פשוט מקסימה ועניינית ! תודה על הזמן שהקדשת גם מחוץ לבית והכנת את הפוסט הנפלא אני בהחלט הולכת לרכוש את קרם הגנה ללין. תודה !

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך מקסימה שביקרת וקראת והגבת:)

      Delete
  3. Anonymous8/7/16 15:42

    הספריי הכתום של אוון מיועד לפנים או לגוף?

    ReplyDelete
  4. נבחרת הגנה מוצלחת!
    אני גם מאד נהנית מהמקדם הגנה של פאיוט :)

    ReplyDelete
  5. משוגעת! איך לא פחדת לקרב את המחליק המתוק הזה למים? ^_^ אם הוא היה נופל למים וחס וחלילה מתקלקל? :( חח

    ReplyDelete
    Replies
    1. כשהופכים לאמא לומדים לעשות הרבה דברים בלי שמשהו יפול :D

      Delete
  6. את וחופים זו זוגיות משמיים! פוסט כיפי מאוד :)

    ReplyDelete
  7. אחלה פוסט! השנה במסגרת חיפושי קרם ההגנה המושלם לפנים (כזה שאפשר להתאפר אחריו, שמתייבש מהר, לא שומני ולא מורגש כמה שניתן) מצאתי את האחד! המליצה עליו ליסה אלדריג' ומאז שניסיתי אותו אני לא רואה את עצמי משתמשת בשום דבר אחר פשוט מושלם!
    Heliocare 360° GEL oil-free SPF 50
    http://www.lisaeldridge.com/product/27683/360-gel-oil-free-dry-touch-face-spf-50/

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!