INNISFREE - פנינה קוריאנית ושפתון נוזלי מושלם


הי, מה שלומכן?

אני נחושה בדעתי לכתוב על המוצרים המעולים שסחבתי איתי מהונג קונג, כי רובם פשוט נהדרים, נחושה ולא אשקוט עד שאסיים לפרסם על כולם.
בינתיים עברו כבר ארבעה חודשים מאז שחזרתי, הייתכן?  איפה אתה, זמן, ואיך חמקת לי בין האצבעות?


היום אספר לכן על המותג הקוריאני Innisfree -  לא מהמותגים המצועצעים והחמודים בשוק אבל מותג שצבר פופולריות גדולה, בשל הרכיבים הטבעיים שיש במוצרי החברה, האריזות המינימליסטיות והמתחשבות בסביבה ואיכות המוצרים.


ניסיתי במהלך הביקור שלי לבקר בכמה שיותר מקומות לקניות ביוטי, רשתות וחנויות, ובמקום להשתגע בכמויות ולקנות מכל הבא ליד (האינסטינקט הראשוני) החלטתי לדגום בצורה מבוקרת ומושכלת את המוצרים שאהבתי יותר כאשר שיחקתי איתם בחנויות.

בתור קונה של קוסמטיקה אסיאתית אונליין כבר שנים, ללא ספק תמיד חסרה לי האופציה לדגום את המוצרים בטרם הרכישה, פעולה כה בסיסית והכרחית שכל מי שקונה באינטרנט למדה להסתדר בלעדיה בלית ברירה - אבל אין מי שלא תסכים שאין כמו להעביר את המוצר על ידינו הענוגה ממראה סווטץ', איכותי ככל שיהיה, במסך המחשב או הסמארטפון. כך התרגלתי לסמוך בעיקר על תחושות הבטן, בלוגים בקוריאנית וסווטצ'ים שיווקיים שלרוב לא נאמנים למציאות.

לכן אתן בטח יכולות לדמיין את האקסטזה שאחזה בי בדוכנים והחנויות של החברות האסיאתיות האהובות עליי, אז רצתי בעיניים פעורות לרווחה לעבר הסטנדים בעוד הסיניות החביבות מסתכלות עליי בדאגה מהולה בחרדה אמיתית.







Innisfree היא אחת החברות המסקרנות בקוריאה כי עומדת מאחוריה פיליסופיה רחבה הדוגלת בשימוש ברכיבים טבעיים, שמירה על הטבע, שימוש באריזות הניתנות למיחזור - מאוד eco-friendly.



מקור החברה באי  Jeju , אי וולקני שנמצא בדרום קוריאה, והחברה עושה שימוש נרחב בתוצרים וחומרי הגלם המצויים באי, בייחוד בלאבה ואפר וולקני במוצרי הטיפוח לפנים, שהם רב מכר היסטרי בכל אסיה ומומלצים מאוד לסובלים מעור שמן. מוצרים טיפוח פופולריים נוספים מבוססים על פולי הסויה מהאי, ומוצרים מבוססים תה ירוק אורגני שגדל בשדות התה החופשיים באי.

Innisfree אמנם זכו בתהילתם בזכות קווי הטיפוח הייחודיים, אבל מקומם של מוצרי האיפור לא נפקד - וגם כאן מציעים איניספרי קולקציות איפור מרשימות ונפלאות, ולא מעט מהמוצרים הם מינרליים ומועשרים ברכיבים מזינים שמצויים במוצרי הטיפוח.

המחירים נוחים, כנהוג במותגים מסוג זה בקוריאה, ונגישים עד מאוד. Innisfree היא חברת בת של תאגיד Amore Pacific, בעלת מותגים מגה פופולריים בקוריאה כדוגמת Etude House, Laneige ועוד, שמצליחה לייצר באזז עולמי ומוכרת את המוצרים גם במדינות מערביות.

הנה מבט לכמה מהמוצרים הנמכרים ביותר של המותג (באופן לא מפתיע, רובם מיועדים לטיפול בנקבוביות):






ראיתי מספר חנויות של Innisfree בהונג קונג, כולן מעוצבות בוייב אורגני-טבעי-במבוק-ואמא אדמה. המוכרות לבשו סינרים בצבע אבן וחולצות לבנות צחורות והאוירה שידרה רוגע וצמחי מרפא.






לצערי (כפי שיתגלה בדיעבד) נכנסתי לחנות בערב, אחרי ארוחה דשנה כשאני כבר עייפה מתלאות היום והשופינג. אם יכולתי להחזיר את הגלגל אחורה, הייתי מתפרעת בחנות כהוגן. אבל, היי - הכל זמין אונליין והיד נטויה.


עברתי בהחלטתיות על פני סטנדי הטיפוח (כאמור, לחברה יש המון המון ליינים לעור שמן, סוג העור הנפוץ באסיה שם הנקבוביות הפעורות למרחקים הוא מחזה שכיח ביותר, סליחה על התיאור). ניגשתי מיד לסטנדים של האיפור, הסווצ'תי, בחנתי, מרחתי וחזרתי עם רכישה צנועה - שפתון נוזלי וסקראב לשפתיים - שניהם הצלחה כבירה.



innisfree 1 minute lip scrub vivid lip tint 01 review swatches lips makeup glossberry blog



Innisfree - 1 Minute Lip Scrub


הנה מוצר שדווקא אין לי ממנו המון (או כמעט בכלל) - סקראב לשפתיים! הסקראב של Innisfree מבטיח שפתיים חלקות ורכות תוך דקה בלבד, מוכנות למריחת הליפסטיק.

מי מאיתנו לא ניגשה לליפסטיק האהוב עליה - בין אם נוזלי, רגיל, מאט או מבריק -  ולמרבה הבאסה הליפסטיק נתפס בעור היבש בשפתיים , במריחה לא אחידה? בדיוק בתופעה הזו הסקראב הזה מטפל - מסיר עור מת ויבש מהשפתיים על ידי פעולת פילינג עדינה המשאירה שפתיים רכות ונעימות.






האריזה היא שפורפרת מינימליסטית, בקו העיצובי הנקי של Innisfree, עם פיה הגיינית שמאפשרת שימוש נוח במוצר.

 לחיצה קלה ויוצא חומר לבן במרקם קרם-ג'ל שהופך לשקוף כאשר מעסים אותו לתוך השפתיים. המרקם עמוס בגרגרים קטנים אשר עושים את פעולת ה-exfoliating, הסרת התאים המתים מהשפתיים. אכן לא עוברת דקה והשפתיים כמו חדשות, מוצר חובה עבור כל חובבת שפתונים ובייחוד בחורף! קניה מוצלחת לטעמי.




innisfree 1 minute lip scrub review swatches
innisfree 1 minute lip scrub review swatches
innisfree 1 minute lip scrub review swatches


ניתן להשיג מ-BeautyNet Korea תמורת 7$ בלבד (לינק לרכישה)






Innisfree - Vivid Tint Rouge





 מבחינתי, אחד השיחוקים של הטיול. הדובדבן בקצפת על הקוקטייל שנקרא אוסף הקניות האקלקטי שלי מהונג קונג.

טוב,אתחיל ואומר בפשטות - עכשיו, אחרי שאני משתמשת בו בקביעות, אני רוצה לקנות את כל הצבעים של המוצר הזה. מדובר בטינט לשפתיים במרקם נוזלי, שניתן לבנות ברמות כיסוי שונות, והוא גם מכתים את השפתיים.


Innisfree ידועים עד מאוד במוצרי האיפור לשפתיים שלהם, כאשר רוב המוצרים הם להיטים גדולים. לחברה יש סטיינים, שפתוני מאט, שפתונים מטפחים, טיניטים למיניהם ועוד ועוד. 

את Vivid Tint Rouge בכלל לא הכרתי קודם, שכן המוצר שכולם התעלפו עליו היה ה Creamy Tint Lip Mousse, שפתון במרקם מאט שגם הוא מאוד מוצלח.

ברגע שלקחתי את ה-Vivid Tint Rouge והעברתי סווטץ' קליל נעתקה נשמתי. מרקם ג'לי משגע, צבע עשיר וסטיין שמסרב לרדת (בצורה קצת מטרידה).

מדובר בשפתון נוזלי, Tint - כלומר גוון, שהוא מן פורמולה משופרת של הגלוסי סטיין של YSL (בעיניי), אשר מעניק כיסוי מבריק ועסיסי לשפתיים עם ברק סקסי, בעל עמידות מרשימה ביותר והבונוס - סטיין מחמיא שנשאר ונשאר.

זהו אחד השפתונים היותר עמידים שיצא לי לדגום מכל חברה שהיא, אסיאתית או מערבית, והביצועים פשוט מטריפים. השפתיים מלאות, מודגשות ומבריקות, ללא תחושת כבדות מעיקה או דביקות.

השפתון דוהה באחידות אחרי כ-4-5 שעות (או על ידי שפשוף מסיבי) ומשאיר סטיין מקסים שנשאר לעוד שעות רבות - עד שמחליטים להסיר אותו וגם זה לא ממש פשוט.

הגוון שבחרתי הוא גוון 01 - פטל עמוק על בסיס כחול, ורוד כהה ומאוד מחמיא. לשפתון יש ריח של ענבים והוא מאוד חינני.

האריזה, כרגיל, פשוטה אך מתוחכמת, והגוון נראה מבעד ל"חלון" שקוף בטיובה. האפליקטור ספוגי ונוח מאוד לשימוש והצבע נראה עליו מעט ניאוני (לא שואלת, לוקחת את זה As Is), ובסווטץ' על היד הגוו בוהק מאוד - על השפתיים מתקבל גוון מעודן הרבה יותר.

אין מה לומר - יש לי רק אהבה למוצר הזה שהפך להיות השפתון האהוב עליי לערב - מוזמנות להתרשם בעצמכן!




Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry
Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry
Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry
Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry


סווטץ' על היד


Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry


הסטיין שהשאיר השפתון אחרי דקה (אולי אפילו פחות) - מתקבע מאוד מהר!



Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry



תודו שהצבע הזה הורס :) שכבה אחת אגב!



Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry גלוס ורוד קוסמטיקה איפור קוריאני אסיאתי איניספרי בלוג איפור וטיפוח גלוסברי

Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry גלוס ורוד קוסמטיקה איפור קוריאני אסיאתי איניספרי בלוג איפור וטיפוח גלוסברי


השפתון משאיר סטיין פוקסיה חיוור על השפתיים:


Innisfree vivid tint rouge 01 review swatches lipswatch glossberry גלוס ורוד קוסמטיקה איפור קוריאני אסיאתי איניספרי בלוג איפור וטיפוח גלוסברי stain


ניתן להשיג תמורת 11$ מאיביי :) (לינק לדוגמא) - וישנם עוד 9 גוונים לבחור מתוכם - 







אז מה אתן אומרות? התאהבתן כמוני ב-Innisfree?

אשמח לשמוע!


מוזמנות לעקוב אחריי גם באינסטגרם (תמונות חדשות מדי יום!) וכמובן בעמוד הפייסבוק של הבלוג!

14 comments

  1. ארבעה חודשים?? או מייגאד
    מאוהבת בשפתיים הללו
    הגוון בדיוק לטעמי

    עוד!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הזמן טס אה חתולי! את כבר עם חתולון :)

      Delete
  2. כן! מאוהבת! :) איזה פוסט מעניין ואינפורמטיבי. לא הכרתי את החברה הזו אך האריזות שלה בדיוק לטעמי! :) אמוד אוהבת את עיצוב האריזה שלהם, את הקו שלהם, ואת הקונספט של החנות :)
    פילינג לשפתיים זה מאסט! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הכי כיף זה לגלות חברה חדשה וכיפית :)

      Delete
  3. פוסט נפלא!!!! עשית לי חשק מטורף לנסות הכל (גם את הטיפוח). Damn you!

    ReplyDelete
  4. נשמע מעולה!!! אהבתי את הרעיון של החנות ואת העובדה שהם שומרים על הסביבה! זה לא מובן מאליו!
    פוסט מעולה! היה לי כיף לקרוא! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! גם אני אוהבת חברות שיש להם קצת מחוייבות חברתית וסביבתית

      Delete
  5. זה נשמע פשוט חלומי ואני מתה לבקר בחנות שלהם.
    הולכת לרחרח את השפתונים ואת הסקראב שהכרחי עבורי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. כדאי לרחרח, יש להם ריח של קרטיב ענבים :)

      Delete
  6. יש לי היכרות בסיסית לחלוטין עם מותגים קוריאניים... אבל לגמרי הדלקת אותי על אינספרי. גם בגלל הגישה האקולוגית [מעניין אם זה רק ברמה ההצהרתית או שזה ככה באמת...] וגם בגלל שהמוצרים שלהם נראים טוב!
    כרגע אני משתמשת בסקראב הום-מייד, והוא כ"כ מסורבל שאני בקושי משתמשת בו, וזה לחלוטין מוצר שחסר לי. והמוצר לשפתיים פשוט נראה מדהים... וגם המחירים ממש קורצים לי.
    בקיצור, את החשבונית אני שולחת לך ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה, שמחה לדרדר בצוותא, יותר נחמד מלקנות לבד.
      לא באמת יודעת כמה החזות האקולוגית מתרגמת למציאות, אבל נותנת להם להנות מהספק :)

      Delete
  7. Anonymous9/1/15 15:41

    איך מזמינם

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש לינק לקניה בפוסט :)

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!