GlossBerry 2014 Favourites // מועדפי שנת 2014 של גלוסברי




הי חברות,

אז אמנם שנת 2014 ננעלת באופן מצער מבחינתי, אך אין להתעלם מכך שהשנה הזו היתה ברוכה בחידושי יופי וטיפוח מרנינים ומשמחים. באופן אישי, אני מאוד אוהבת פוסטים שסוקרים את המוצרים שעשו את השנה בבלוגים השונים, ואני מקווה שגם אתן תרצו לקרוא על המוצרים שכיכבו אצלי השנה.
שנת 2014 היתה שנה מכוננת מבחינתי, וגם אם לא הכל הלך לפי התוכנית - קרו כמה דברים משמחים בגזרה שלי, ובייחוד היא היתה השנה בה פתחתי בלוג יופי, איפור וטיפוח, צעד שרקמתי בדמיוני מזה שנים. זו הפעם הראשונה שאני מפרסמת את נבחרי גלוסברי, אם תרצו - המוצרים שבאמת אהבתי השנה.

המבחר גדול והיה קשה מאוד לזקק את הרשימה לכמה מוצרים בודדים, ומכיוון שאני גם יו"ר ועד השיפוט של הבלוג - הרשיתי לעצמי לציין יותר ממוצר אחד בקטוגריות מסויימות.
אז קבלו אותם, הפייבוריטים שלי לשנת 2014!










אני חושבת ששנת 2014 היתה שנה מאוד מוצלחת עבורנו, חובבות הביוטי. מוצרים חדשים הושקו, פורמולות שופרו, והתחושה שלי היתה שהרבה חברות stepped up their game והתעלו על עצמן, כי התחרות עזה והחלש לא שורד.

שנת 2014 התאפיינה אצלי במיקס של יוקרה ודראגסטור, מוצרים מהמזרח והמערב, בקיצור - מיקס אקלקטי בדיוק כמו שאני אוהבת.

אין לי נאמנות לחברה או פורמולה, ואני תמיד מחפשת את המוצרים שיתנו את התמורה הכי טובה למחיר. לפעמים, אם מתמזל מזלי, אני מוצאת את מבוקשי במוצרי הדראגסטור - החברות ה"זולות", שבשנים האחרונות נותנות פייט לחברות הותיקות והיוקרתיות (וזה לא סוד שהרבה חברות, גדולות כקטנות, מייצרות באותם מפעלים וניתן למצוא מוצרים דומים ביותר בחברות שונות).
עם זאת, אני לחלוטין בעד לשלם עבור מוצר טוב שנותן עבודה ומצדיק את מחירו.



את רוב המוצרים בפוסט זה פגשתן קודם, אבל אני מקווה שיהיה לכן נעים להזכר בחלקם. יש גם מוצרים חדשים או כאלה שפשוט לא טרחתי לכתוב עליהם.

אז הנה מבט חטוף לחלק מהמוצרים שיגיעו עכשיו. ואתן יודעות מה עוד יגיע עכשיו. הרבה. תמונות. הרבה. זה הפוסט האחרון של השנה ואני אתפרע.








 

 

 איפור // פנים


מוצרי הבסיס הנאמנים שלי. חלקם איתי משנים עברו ולחלקם התמכרתי רק השנה.  ואלו הנבחרים:





בסיס יומיומי - כיסוי קל/בינוני // Rimmel Wake Me Up Foundation




אם אתן עוקבות אחריי באינסטגרם, ודאי ראיתם אותו מככב בלא מעט ממראות היום-יום שלי. מייקאפ שעלותו המזערית לא משקפת את הביצועים שלו, עבורי. איתי כבר שנה שניה ובינתיים אני נהנית ממנו (ומקווה שגם הוא נהנה ממני לפעמים).
נהדר עבור עור רגיל - יבש.  כיסוי טבעי וזוהר.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
לרכישה מאיכמיסט - לחצו כאן.




 

 

 

בסיס ערב - כיסוי בינוני/מלא //Sephora - Brightening and Hydrating Foundation




בימים שאני צריכה כיסוי מלא אבל לא רוצה להתפשר על המראה הזוהר של העור,  או לאיפור ערב חגיגי יותר, המייקאפ הצנוע של ספורה הוא ה-Go-To שלי.  עדין, רווי בלחות אבל מסווה פגמים ומשאיר מראה חלק ובוהק.
כמות קטנה מספיקה לכיסוי נאה ואחיד. אחת ההפתעות הנעימות של השנה החולפת, ואני מקווה שיהיה לי קל יותר להשיג אותו לכשייגמר.
לסקירה מלאה - לחצו כאן.





BB קרם  // Givenchy - Hydra Sparkling - Nude Look BB Cream




אחרי רומן רב שנים עם BB קרמים קוריאניים מצאתי אהבה חדשה במקום בלתי צפוי - BB קרם של חברת ג'יבנשי המעולה. ג'יבנשי הציגו את קו HydraSparkle המרשים שלהם, וה-BB שהושק גם הוא, בגוון אחד, והוא פשוט נפלא. מעניק כיסוי בינוני וחי, ורדרד ומתאים בדיוק ללבנבנות ובהירות. אמנם הגוון הזה די מצמצם את הנגישות שלו עבור כולן, אבל אם התמזל מזלכן ואתן בקטגוריה שלי  - ממליצה בחום לדגום אותו בביקור הבא שלכן בפארם.
לסקירה מלאה - לחצו כאן.
לרכישה מסטרוברינט - לחצו כאן.




בסיס/פריימר  //  Clarins - Instant Light - Radiance Boosting Complexion Base



עוד חבר מוכר הרשימה הוא הבסיס של  קלרינס. לכל עניין הבסיסים נכנסתי חזק רק השנה, ואולי זהו מוצר פינוק נטו לבעלות עור יבש כמו שלי, שלא צריכה בסיס מקטין נקבוביות/מונע הברקות, אבל דווקא עור יבש נוטה להראות חסר חיים ועייף, ואני בהחלט חושבת ששימוש בבסיס זוהר מתחת למייקאפ נותן איזשהו בוסט נוסף, גם אם מינורי.
כשאני מסתכלת אחורה , מכל הבסיסים זהו האחד שאליו נמשכתי יותר השנה, כנראה בגלל הורדודות הזוהרת המופלאה שלו.
לסקירה מלאה - לחצו כאן.
לרכישה מסטרוברינט - לחצו כאן.








קונסילר  // Clarins - Instant Concealer


יש משהו בקונסילר של קלרינס שפשוט עובד. המרקם - לא סמיך, לא דליל. לא מתפייד במהלך היום ונשאר עמיד ופרשי. גוון מדוייק. ולא פחות חשוב - לא צריך להעמיס ממנו בשביל לקבל את האפקט הרצוי (לראיה, אנחנו חצי שנה אחרי שהטיובה הקטנה הגיעה לידיי והיא רחוקה מלהגמר). ללא ספק מוצר שיירכש בגודל מלא.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
לרכישה מלייף אנד לוקס- Life and Looks
  





פודרה // MAC - Careblend

 
פודרה היא מוצר בעייתי עבור כל בעלת עור יבש. מצד אחד - אנחנו לא צריכות oil control, כי כשאת צחיחה כמו המדבר הברקות זה משהו שלא קורה. אנחנו גם לא צריכות ממש קיבוע, כי האיפור לא בדיוק מטייל. אז למה אני צריכה פודרה? 
אני אוהבת את העובדה שהפודרה "סוגרת" את הלוק, היא גם מקבעת את הסומק והברונזר. היא גם יוצרת מראה משיי ומשפרת את עמידות המייקאפ. קשה לי למצוא פודרה טובה אבל מצאתי אחת שעובדת בשבילי ממש טוב - CareBlend מבית מאק.
הפודרה עדינה, בלתי מורגשת ולא כבדה. כפי שניתן לראות, היא מוצר הפודרה היחיד השנה שאני בדרך לסיימו (מאורע לא שכיח במחוזותיי! hit pan!)

אשמח לרכוש אותה מחדש כשתגמר.

להשיג בסניפי מאק ברחבי הארץ.











היילייטר// The Balm - Mary LouManizer



לדעתי זו השנה השלישית שלי ושל מרי. לונג טרם רילשיינשיפ. היילייטרים באו והלכו. מרי נשברה בערך 3 פעמים מאז שהגיעה אליי. אבל היא לא מוותרת וגם אני לא.
אני אוהבת במרי לו את האפקט העדין שלה, זהו לא שימר כבד ומנצנץ, אלא פודרה משובחת שנותנת זוהר חגיגי לעור בלי להעמיס. בנוסף, זאת אחלה צללית ליום יום.
בבוקר או בערב, מניחה בעדינות מעל עצם הלחי ואני מרגישה מיד יוקרתית יותר.
השנים עשו את שלהם וגם העובדה שכל פעם שהיא התנפצה היא איבדה אחוזים ניכרים מתוכה. אבל איפה אני ואיפה הפאן - גם בשימושים מסיביים לאורך שנים אין זכר לירידה בכמות. מוצר מומלץ ואהוב. עדיין.
לסקירה מלאה - לחצו כאן.
 לרכישה מפיליוניק עם משלוח חינם לארץ- לחצו כאן.











ברונזר // Laline - Let's Bronze


מקווה שלא נמאס לכן לראות את הנבחר הבא מככב בכל רחבי הבלוגספירה. לא זוכרת מוצר שהפתיע כל כך וגרר תגובות חיוביות גורפות כמו הברונזר החדש של ללין.
באתי סקפטית. יצאתי מאוהבת. הברונזר של ללין פשוט טוב. ברונזר מאט וטבעי, לא כתום ולא חום מדי. מחמיא מאוד לעור בהיר.
ברונזר ענק שכנראה אוריש גם לנכדים. אחת ההפתעות הנעימות של שנת 2014.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
ניתן להשיג בסניפי ללין ברחבי הארץ.


 

 

סומק אבקה// MAC - Warm Soul



מוצר נוסף שממשיך איתי משנים קודמות. יש משהו ב-Warm Soul שהוא על זמני וחוצה גווני עור. הסומק האהוב של מאק הוא מן שילוב של ברונזר עדין וסומק כהה, אך עם זאת מחמיא מאוד ולא גונב פוקוס. משתלב נפלא עם כל איפור עיניים ושפתיים. סאטני ומלא נפח אבל לא מנצנץ. פשוט נהדר. כשאני רוצה ללכת על בטוח - אליו אני פונה.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
ניתן להשיג בסניפי מאק ברחבי הארץ.

 

 

 

סומק קרם // Ettusais - Essence Cheek Blush




אחת ההפתעות בטיול שלי להונג קונג. כשנסעתי, ערכתי רשימה, עשיתי תחקיר, ידעתי בערך על אילו מותגים אני רוצה ללכת, ואת הסומק הזה מצאתי במקרה בדוכן באחד מהקניונים. בכלל לא חשבתי לגשת לעמדות של Ettusais, חברה יפנית עם שיק צרפתי מעודן. אבל טוב שעשיתי זאת, כי מצאתי סומק ורוד יומיומי מושלם. עדין אך פיגמנטי, עמיד אבל בלתי מורגש. תענוג של מוצר.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
ניתן להשיג ברחבי הרשת ואיביי.




 


מברשות // Real Techniques


קל לראות אצלי מה המברשת הכי שימושיות אצלי. אלו ללא ספק השלישיה הזו - האקספרט בראש, ושתי מברשות מקיט הבסיס- הבאפינג וההיילייטר. אין יום שאני לא מושיטה אליהן יד וזה אומר לא מעט.
האקספרט משמשת אותי למריחת מייקאפ ו-BB, הבאפינג לפודרה וההיילייטר להיילייטר, סומק וברונזר.
כדאי להזכיר גם את המברשת קונסילר של אקוטולס, שהיא המועדפת עליי לקונסילר.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
לרכישה מאייהרב עם 10$ הנחה בקניה ראשונה - לחצו כאן.











 

 איפור // עיניים


איפור העיניים הוא החלק האהוב עליי בשגרת האיפור, והיה מאוד לא קל מבחינתי לזקק את הרשימה למספר מוצרים בודדים. אבל בשבילכן, עשיתי משפטי שלמה והנה הנבחרים:







צללית  // Jill Stuart - Jelly Eye Color N

צללית שהצטרפה אליי רק לאחרונה , גם היא מהנסיעה להונג קונג. והיא צללית נהדרת. כה רב מימדית. 
המרקם שלה - מן ג'לי מימי, הגימור - מבריק מנצנץ. היא רטובה למגע אבל מתייבשת לפורמולה אטומה. פשוט פלא. והאפקט שלה על העין - פרייסלס! האריזה שובת הלב רק מוסיפה לחווית השימוש המופלאה.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
לרכישה צלליות מהליין הזה מסטרוברינט - לחצו כאן.











צללית  // Benefit - Cream Eyeshadow - RSVP

הגעתי למסקנה שאני מעדיפה באופן מובהק צלליות קרם. גם אם אני משלבת בלוק צלליות אבקה, תמיד תהיה איפשהו שם גם צללית קרם.
וכל אחת צריכה בארסנל האיפור שלה צללית קרם ורודה נייטרלית, שתהווה בסיס ורסטילי למגוון מראות.
הצלללית הזו לא קיבלה במה משלה עד עכשיו, אבל היא אחת האהובות עליי.
Benefit RSVP היא סוס עבודה. נמרחת בקלות, ובשניה שהיא מתקבעת היא תוקעת יתד ובונה מאחז ולא זזה עד שאני מחליטה להוריד אותה.

הצבע הוא ורוד-אפרסקי אוניברסלי, ואין אחת שלא תעמוד בקסמיה.
סווטצ'ים תוכלו לראות בהמשך.

הצללית הזו הגיעה בגודל מוקטן בסט שכלל עוד מספר צלליות וצללית קרם נוספת. הייתי קונה את כל האיפור שלי באריזות מוקטנות אם היה אפשר, מי יכול לסיים צללית קרם בגודל מלא??

לרכישת הסט המכיל את הצללית מלוקפנטסטיק (לפעמים שולחים לארץ!) - לחצו כאן.









צללית סטיק  // Laura Mercier - Caviar Stick - Amethyst   

הצלליות האחרונות שקיבלתי השנה הפילו אותי מהרגליים. יש משהו מאוד מתסכל בלגלות מוצר מעולה מאוחר. מצד שני, עדיף מאוחר מאשר אף פעם, לא?

כבר כתבתי על צללית אחת מהליין של לורה מרסייה, אבל אין מה להשוות את ביצועיה לתותח הכבד שיש לי כאן. צלליות הסטיק של לורה מרסייה מדהימות.

מצד אחד, צבע עשיר, רווי, חי ומדהים. מצד שני, עמידות מטורפת על גבול המלחיצה. הצללית לא יורדת עם ביודרמה. רק עם מסיר דו פאזי. זה אומר, פחות או יותר, שאתן יכולות להתקלח ולצלול איתה והיא תשאר במקומה.

הצלליות האלה הן פשוט מאסט. צר לי צר לי שלא גיליתי אותן קודם, מוצר כל כך מעולה! הגוון שכאן הוא Amethyst, לדעתי הגוון היפה ביותר בסדרה.

סגול מסתורי עם תת גוון בורדו, מעולה למראות מעושנים, לשימוש עם צבעים ורודים, ליום ולערב . לעתים הגוון נראה כסגול מושחר, לעתים כסגול אדמדם. סווטצ'ים בהמשך.


לרכישה מסטרוברינט - לחצו כאן.










והנה הן הצלליות הנבחרות שלי לשנת 2014 - מימין לשמאל: Jill Stuart Antique Chiffon, Benefit RSVP, Laura Mercier Caviar Stick - Amethyst









אייליינר ועפרונות  // Kiss Me Eyeliner , Holika Holika Jewel Eyes, MAC Pearlglide    


בלתי אפשרי לבחור אייליינר אחד או שניים. יש לי עשרות אם לא מאה פלוס. כנראה באמת לכיוון המאה פלוס. 
אבל נעשה את זה.
האייליינר שלי, חייב להיות אייליינר טוש. ובשניה שלקחתי לידיי את האייליינר של Kiss Me Heroine Make Smooth Liquid Eyeliner ואת זה כולכן יודעות, איט וואז לאב! אהבה עזה. אני מאוהבת במברשת המדוייקת, בצבע השחור העמוק והמריחה הנוחה.

לסקירה מלאה - לחצו כאן.
לרכישה מאיביי- לחצו כאן.



בגזרת העפרונות עיניים, בחירה אחת היתה קלה - Holika Holika Jewel Light Waterproff בגוון טופז 08 הוא אחד המוצרים האהובים עליי. מעיר את העין, משלים כל לוק נייטרלי, עמיד לכל היום ונמרח בקלות!
מצד שני, רציתי לתת פוקוס על פורמולה משובחת של העפרונות של מאק - PearlGlide. כל העפרונות שניסיתי מהסדרה היו פיגמנטיים, עמידים, בגוונים מיוחדים ובמריחה נוחה. כאן בתמונה - UnderCurrent, הגוון האהוב עליי מהסדרה.
 
לסקירה מלאה ועוד המון עפרונות שאהבתי אך קצרה היריעה מלהכיל - לחצו כאן.
.









גבות  // Mad Minerals - Indelible Gel Brow Liner   


מדובר לדעתי באחד המוצרים הכי לא מוערכים בשוק, וחבל!
אני מתכננת לכלול אותו בסקירת מוצרי גבות נרחבת,ובינתיים אספר לכם שמדובר בג'ל גבות נפלא מבית Mad Minerals, מותג אינדי קטן בארה"ב.

המוצרים של Mad Minerals איכותיים מאוד, וג'ל הגבות שלהם לא נופל מהשאר. ג'ל פיגמנטי, עמיד במים ולא נמרח כאשר מתקבע. אני מורחת אותו באמצעות מברשת זויתית ומאוד מרוצה!


לרכישה ממאד מינרלס- לחצו כאן.






מסקרה  // Urban Decay - Fatty Lash, Pupa - Ultraflex   

לא יכולה לומר שמצאתי את המסקרה המושלמת, גם השנה. אבל היו מסקרות חביבות ביותר שאהבתי את הביצועים שלהן.
Urban Decay - Big Fatty Mascara נתנה נפח והדגישה ריסים בצורה יפה. המברשת שלה סיליקונית וצפופה ונוחה מאוד. הצבע שחור עמוק. בהחלט הפתעה נעימה ממותג שמוכר בזכות צלליות דווקא.
לסקירה מלאה - לחצו כאן
לרכישה מלוקפנטסטיק - לחצו כאן


Pupa Ultraflex - מסקרה יומיומית טובה, לא נמרחת ומעניקה מניפת ריסים נאה. תמורת המחיר הזעום בו נמכרה בארץ - 25 ש"ח בלבד, מדובר בעסקה משתלמת במיוחד. עדיין משתמשת בה והיא לא מראה סימנים של התייבשות או התפוררות.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
להשיג בסופר פארם.












 

 איפור // שפתיים


איפור שפתיים זה משהו שנכנסתי אליו הרבה יותר השנה. הפורמולות העמידות מאפשרות מריחה בבוקר וראש שקט עד אחרי ארוחת הצהריים לפחות. השנה החברות השונות התעלו על עצמן בעיניי במאמצים לחדש ולעניין.
המאט שלט בגדול (ולדעתי ימשיך לשלוט גם ב-2015), שפתי הניינטיז החומות עשו קאמבק בזכות בחורה אחת לבית קארדשיאן, הגלוסים נדחקו הצידה (תודה לאל) והכרנו הרבה פורמולות נהדרות.

ואלו הנבחרים:









צ'אבי  // Bourjois - Color Boost   


למרות שלל הצ'אבים שהגיעו לשוק השנה, המוצר של בורז'ואה נותר הפייבוריט שלי.

 הצ'אבים של בורז'ואה מבחינתי הם שלמות - פיגמנטיים, עמידים, גלוסיים ונעימים על השפתיים. אין להם ריח או טעם מעיק, הם נמוגים לכדי סטיין מחמיא והם זולים. דוז פואה.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
לרכישה מאיכמיסט - לחצו כאן








יוקרה  // Clarins - Joli Rouge Brilliant     


 קלרינס כובשים עוד פסגה בנבחרי השנה. הליספטיק הזה כל כך מוצלח שאני לא מפסיקה להשתמש בו. הוא ורדרד, הוא שקפקף, הוא מטפח והוא מחמיא. שפתון שכיף למרוח וכיף לחדש, מרגיש ומריח יוקרתי ועשיר, ואני בהחלט מתכוונת לרכוש לי עוד חברים מהסדרה הזו.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
להשיג בסופר פארם ובלייף אנד לוקס.










מאט // Bourjois - Rouge Edition Velvet     


 עוד שפתון שכבש בסערה את העולם הוא שפתון המאט של בורז'ואה. אתן יכולות לאהוב אותו או לא, אבל אי אפשר להתחמק ממנו. למרות הריח המעט בעייתי, אני לגמרי נמנית עם המעריצים וכרגע יש לי חמישה גוונים מהסדרה. אני מאוד , מאוד , מאוד אוהבת את השפתון הזה. הוא נותן מראה מאט מתוחכם לשפתיים, ועמיד לשעות רבות - גם אחרי אכילה ושתיה.
לאחרונה התווסף גוון קוראלי משגע לסדרה הזו, ואני בהחלט ממליצה לדגום לפחות אחד מהם.


לסקירה מלאה - לחצו כאן
להשיג בסופר פארם ובלוק פנטסטיק.







גלוס // L'oreal Carese Shine Stain    


 אני לא טיפוס של גלוסים. אם כבר גלוס, שיהיה אטום ושיהיה עמיד.
הגלוסים של לוריאל הם מוצר היברידי של גלוס וסטיין - השכבה הראשונה גלוסית מאוד ואטומה, כשפתון נוזלי, ולאחר מכן היא דוהה ומשאירה סטיין מחמיא.

מוצר מדהים לדעתי שאני משתמשת בו המון, לא דביק, מחמיא ונוח מאוד לעבודה.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
לינק לרכישה מאיכמיסט - לחצו כאן








 

  טיפוח // פנים


שגרת הטיפוח שלי נשארת קבועה עם השנים - ניקוי עדין, פילינג פעמיים בשבוע, קרם לחות חובה בבוקר, בלילה ובכל הזדמנות. מסכה לפי הצורך (לפעמים כל יום). כן, אני בחורה שמשתמשת בהרבה טיפוח, ויצא לי לדגום לא מעט מוצרים השנה.
ולא צריך להיות מינה צמח כדי לחזות שהביודרמה תהיה כאן.







מסיר איפור // Bioderma    


 ביודרמה נטחנה עד דק בבלוג. אני אוהבת את הביודרמה שלי. יש לי רזרבות שלה כמו שלאנשים יש מים במקלט. אני משתמשת בה כמסיר איפור, כמי פנים, כדי לרענן עיניים עייפות בבוקר.

היא לא מושלמת, זה נכון. היא לא מספיקה לכשעצמה להסרת איפור עמיד במיוחד. אבל היא כה עדינה ואפקטיבית ב-95% מהפעמים שאני לגמרי סולחת.

לא ארחיב את הדיבור כאן שוב, אבל זה בהחלט מוצר מעולה.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
לינק לרכישה מאיכמיסט - לחצו כאן










פילינג // Lancaster Flash Smoothing Scrub


פילינגים עדינים יש בשפע ועם זאת אני מוצאת את עצמי רוכשת שוב ושוב את זה של לקנסטר. כה עדין, כה יעיל. משאיר את העור נעים ונקי, מוריד חלקיקי עור מתים וחושף עור בהיר ונקי. מאוהבת!
המחיר - 89 ש"ח - הוא יותר מהגיוני למוצר כה טוב ואיכותי.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
להשיג בסופר פארם








קרם יום // Laneige - Water Bank Essence    



 מוצרי לנייג' הקוריאנים הם איכות בהתגלמותה. הם פשוט עובדים. הקרם-ג'ל הזה משמש לי כקרם יום וגם כבסיס איפור, הוא נספג במהירות, מרווה את העור, מרגיש נפלא על העור ואני מזמינה אותו כל פעם מחדש.

לסקירה מלאה - לחצו כאן
לינק לרכישה מסטרוברי- לחצו כאן












קרם לילה  // Origins High Potency Night-A-Mins Mineral Enriched Oil-Free Renewal Cream

   

 עוד חברה שאני מתחרטת שלא גיליתי את מוצריה קודם היא Origins. יש עליה הייפ מטורף ברשת, ולפי הקרם הספציפי הזה - הוא לחלוטין מוצדק.

החברה היא של בנה של אסתי לאודר והוא הצליח להקים מותג מסקרן ומצליח בזכות עצמו.

קרם הלילה של אוריג'ינס הוא עדין אבל יעיל, מרווה את העור ותורם להחזרת הלחות שבו. יש לו ריח תפוזי נעים והוא נספג במהירות. מוצר מוצלח שמאז שרכשתי אותו בהונג קונג נמצא על פניי לפחות פעמיים בשבוע.

הקרם לא מכיל פראבנים וחומרים מזיקים, אינו מכיל שמן ומכיל רכיבים פעילים רבים ומרוכזים שעובדים בשבילי כשאני ישנה. בהחלט אהבה משימוש ראשון.

לינק לרכישה מסטרוברינט - לחצו כאן

















מסכת הצלה // Avene - To lerance Extreme Cream 


 לא בדיוק מסכה קלאסית, אבל כשהעור שלי משתגע , מגרד ובלתי ניתן להתמודד איתו - אני רצה לעזרתו של הקרם המרגיע של Avene.

קרם עבה מאוד, לא סקסי, אבל היחיד שמרגיע עור קפריזי ורגיש. מועשר במים תרמליים (עוד מוצר שאני משתמשת בו תדיר), כל כך יעיל וכל כך עדין לעור.

אם אתן סובלות מעור מגורה, לא נעים ומציק, ממליצה בחום לנסות קצת מהפלא הזה.
לסקירה מלאה - לחצו כאן
להשיג בפארמים ובבתי המרקחת הפרטיים, או בלינק לרכישה מאיכמיסט - לחצו כאן





בנימה אישית, אני רוצה לומר לכן תודה, תודה רבה. השנה הזו הכרתי כל כך הרבה אנשים נפלאים בזכות הבלוג הזה, וזה שאתן מבקרות כאן,  וקוראות ומגיבות - זה פשוט עושה לי נעים בלב. הבלוג הזה הוא בהחלט הבייבי שלי ואני משקיעה בו לא מעט, ושואפת להשתפר כל הזמן, ולחדש ולעניין, ומבטיחה לכן ששנת 2015 תהיה מעניינת ומגוונת אפילו יותר.

מאחלת לכולכן שנה אזרחית נפלאה, S Novim Godom ו-Happy New Year לכן ולאהובים שלכן.
הלוואי שכל מה שתחלמו עליו יתגשם ושנדע רק בשורות טובות.

אוהבת אתכן!


* התקבלו לסקירה: קונסילר ושפתון קלרינס, ברונזר ללין, מסקרה פופה, שפתון מאט בורז'ואה.


אל תשכחו לספר לי על המוצרים שעשו לכן את השנה! נשיקות








16 comments

  1. תקשיבי, התעלית על עצמך! התמונות מדהימות ויפיפיות כתמיד - וכל כך הרבה, איזה תענוג - והסווטצ'ים מדויקים ומעוררי תיאבון. אבל הכתיבה, הו הכתיבה... צחקתי כל כך הרבה פעמים במהלך הקריאה, תבוא עליך הברכה. יש פוסטים שפשוט כיף לקרוא, וזה לחלוטין אחד הכיפיים שלך. הצלחת לסכם יופי שנה שלמה של בלאגן, שמחה ועצב, ולעשות את זה הכי בסטייל כמו שרק את יודעת. שתהיה לך שנה מדהימה ומלאה בחיוכים 3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. אוו שיקסונת! תודה רבה, אני אפילו לא יודעת מה לומר. משתדלת להיות יותר ויותר "אני" עם כל פוסט שמגיע. שמחה שאהבת :)

      Delete
  2. מזדהה איתך לגביי רוב המוצרים פה!! במיוחד עם הקונסילר של קלרינס המדהים . מחכה מחכה מחכה כבר לביודרמה שהזמנתי לפני שבועיים... אגב, מה עניין הריח של השפתונים של בורז׳ואה? הריח ממש לא טוב? כי אני רציתי לקנות בעקבות המלצה שלך ואז חיפשתי עוד קצת באינטרנט לגביו וראיתי שמלא לא מרוצות מהריח. יופי של סיכום שנה, המשיכי כך;) מאחלת לך שנה חדשה מדהימה, כייפית, ומלאת אושר ובריאות!3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      הריח הוא קצת "ברזלי" אבל מתנדף אחרי דקה, לא ממש מפריע לי.
      יותר מפריע לי מוצרים עם מנטה למשל :)
      מאחלת גם לך שנה נפלאה!

      Delete
  3. ואווו איזו שנה ! את כבר בטח יודעת - המון מהמוצרים פה חברים טובים של שתינו וכיף לדעת שאנחנו מתואמות בעניין ;) מתה על הצילומים שלך כמו תמיד, ועל ההשקעה הרבה ! שנה נהדרת יקירה :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה :) שנה נפלאה!

      Delete
  4. גם אני כמוך מאוד אוהבת לקרוא את הסיכומים אצל חברותיי וכאן בוודאי לא היה שונה :-) נשיקות אהובה, בחירות נהדרות!

    ReplyDelete
  5. נובים גודום! מאחלת לעצמי להמשיך להנות ממך גם ב2015! מהממת 3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! מאחלת את זה לשתינו יקירתי!

      Delete
  6. אין על הפוסטים שלך בובית! :) האהבות שלנו דומות, גם בסיכום שנה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. great mind think alike :) מאחלת לנו שנה נפלאה!

      Delete
  7. כמה מוצרים! תענוג לעיניים.
    אני איתך במסקרה. הג'יל סטיורט חייבת להיות שלי. חייבת.
    אני רוצה לנסות גם את המייקאפ של ספורה עוד מהפוסט הראשון שלך עליו.
    שתהיה שנה נהדרת!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! הג'יל סטיוארט פשוט נפלאה, אין דברים כאלה!
      שנה נפלאה יקירתי!

      Delete
  8. כרגיל, וואו וואו ושוב וואו, פוסט משגע, תמונות שגורמות לרייר על כל מוצר

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מתוקה ! כיף לשמוע.
      שתהיה אחלה שנה!

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!