Quickie: Garnier Nutritionist Cream Scrub

 
הי בנות!
 
קוויקי זריז ויעיל היום - למי שמחפשת פילינג/קרם ניקוי במחיר ידידותי לכיס - לגרנייה יש תשובה עבורכן.
 
פילינג הפך להיות מוצר קבוע בשגרת ניקוי הפנים שלי, הוא מאפשר פעולת ניקוי יסודית יותר של הנקבוביות, הסרת תאי עור מתים וחושף עור נקי ובוהק יותר.
 
היום נכיר מוצר שעושה את העבודה תמורת תג מחיר פעוט - קרם גרגירים לנקוי עור הפנים של חברת גרנייה הצרפתית.
 
פילינג לעור רגיל גרנייר גרנייה קרם גרגרים ליניקוי נקבוביות Garnier nutrionitst cream scrub youthful radiance smoothing scrub mint vitamin E review
 
 

 
בשוק קיימים אינסוף מוצרים לניקוי עור הפנים, זה ידוע. אני מוצאת שחברת Garnier מוציאה באופן עקבי מוצרים מצויינים לניקוי וטיפוח עור הפנים במחירים ידידותיים במיוחד לכיס - הגרסא שלהם למים מיסלריים מצטיינת במיוחד, ושאר מוצרי הסרת איפור יעילים ופופולריים גם כן.
 
קרם הגרגרים של גרנייה  הוא מוצר לניקוי עמוק של נקבוביות עור הפנים ומיועד לעור רגיל. הוא גם מכיל מנטה וויטמין E. בשימוש קבוע ניכר כי העור מרגיש נקי ורענן יותר.
 
הגרגרים של הפילינג לא גסים או מגרדים, ומנקים את העור ביעילות ובעדינות. מכיוון שחששתי שהעור שלי יהיה רגיש מדי עבור המוצר בשימוש ממושך, נתתי לנסות אותו גם לבנות משפחה בעלות עור רגיל, וכולן הסכימו שמדובר במוצר שמנקה את הפנים ביעילות.
 
כמו בכל פילינג, מומלץ להתרכז באיזורים שדורשים תשומת לב מיוחדת - הסנטר, המצחי וכנפי האף. מומלץ להמנע מהאיזור העדין שסביב העיניים. לאחר השימוש לשטוף את הפנים היטב ולהמשיך כרגיל עם לחות, העור הנקי יקלוט אותה היטב.
 
המרקם אכן קרמי, הגרגרים לא רבים וצבעם ירוק, ונטעמים בצורה חלקה בעור בעת הניקוי. הטיובה נוחה לשימוש ומוציאה חומר בצורה נוחה.
 
הריח של המוצר נעים ולא כימי, הוא עדין ולא מייבש את העור, אבל לא הייתי ממליצה להשתמש מעל לפעמיים בשבוע (למרות שעל האריזה מצויין שהוא מיועד לשימוש יומיומי).
 
השוס האמיתי הוא המחיר - 22 ש"ח בלבד. תמורת סכום פעוט מקבלים טיובה של 150 מ"ל, שתספיק לכמה חודשים טובים. כיף לגלות מוצרים טובים במחירים כאלו בארץ. אגב, הכיתוב על האריזה ברוסית משום מה יחד עם העברית, אבל המדבקה מאחורה מכילה הוראות ברורות מאוד בעברית.
 
בהחלט מומלץ לתת צ'אנס למי שרוצה להתנסות בניקוי יסודי במחיר מינימלי.
 
להשיג באתר מדילינק  , ואל תשכחו שיש גם קוד הנחה של 5% - BLOG5ML .
 
 
 
 

 

 

 
פילינג לעור רגיל גרנייר גרנייה קרם גרגרים ליניקוי נקבוביות Garnier nutrionitst cream scrub youthful radiance smoothing scrub mint vitamin E review
 
 
 
* גילוי נאות - המוצר התקבל לסקירה מהאתר
 
 

5 comments

  1. פוסט חדש! D:
    מסכימה לגבי המוצרים של גרנייה באופן כללי, אני מאוד אוהבת את המים המיסלריים שלהם. דווקא לאחרונה התאכזבתי מאוד מפילינג דומה שלהם מסדרה אחרת - זה בריח ההדרים. אבל טוב לדעת שככה"נ היה מדובר בנפילה ספציפית :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחרי עוד כמה סיבובים לגמרי ברור שהוא יעשה יותר חסד לעור שמן :) אולי תנסי

      Delete
  2. גרניה בהחלט מוציאים מוצרים מעניינים לניקוי הפנים :)

    ReplyDelete
  3. לא הייתי חולמת לנסות אבל אם את ממליצה יש סיכוי שזה יקרה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אולי בקיץ :) לחורף הוא יהיה קצת מייבש..

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!