Project Finish - Vol. 2


הי!

אז אנחנו אחרי החגים ונכנסים לשגרה מבורכת (למרות שאני בהחלט מתגעגעת ליקיצות בשעות שבימים רגילים אני כבר אחרי כמה ישיבות) וזה זמן מעולה להגיד ביי ביי למוצרים שעשו את שלהם ולפנות מקום לקראת כל מבצעי סוף השנה שמחכים מעבר לפינה (היי בלאק פריידיי!).
לעתים נדירות גם אני מקבצת מספר מוצרים שנגמרו להם בשיבה טובה, הפעם בעיקר באדיבות מעבר הדירה שהתרחש לא מכבר והחיים על ארגזים שזירזו את סיום השימוש בחלק מהררי המוצרים שיש לי.

אז ממי נפרדתי הפעם - והאם חלק מהמוצרים הללו צפויים לעשות קאמבק לחיי? 

 
empties project finish matrix biolage colortherapie shampoo vichy deodorant mac mineralize concealer kat  von d tatooliner trooper cose exte cosmagic mascara clinique clarifying lotion 2 mac shadestick jordana mascara  best lash extreme mac studio fix בלוג איפור וטיפוח מוצרים שסיימתי סקירה ביקורת גלוסברי glossberry
 
 

 
 

Clinique - Clarifying Lotion No.2


עור הפנים שלי יבש אמנם, אבל פעם בשבוע לערך אני מריגשה שאני חייבת ניקוי קצת יותר יסודי כדי לשמור על עור הפנים במצב שאני מחבבת אותו, כלומר נטול פצעונים.
מי הניקוי של קליניק הם מהנמכרים בעולם, ולא בכדי. זה המוצר היחיד שאני ממש "מרגישה" שעובד. כשמעבירים פד צמר גפן טבול במי הפנים על העור קל לראות מיד כמה לכלוך המוצר מסיר, וזה גם קצת מגעיל וגם קצת ממכר. אבל העיקר שבסוף העור נשאר נקי.

אני חושבת שמי הפנים של קליניק הם המוצר שמלווה אותי הכי הרבה זמן - אני זוכרת שהשתמשתי בו לראשונה בתקופת הצבא, לפני שנים. עברתי על אינסוף בקבוקים של הנוזל הסגלגל הזה, וכמובן מאז רכשתי עוד וכבר סיימתי שליש מבקבוק גדול של 400 מ"ל. מסוג המוצרים שאני לא רואה סיבה להחליף.
 
המוצר מכיל אלכוהול, ולכן בשימוש בהחלט יש עקצוץ על העור וגם תחושה של כיווץ - אבל בשבילי זו גם תחושה של חיטוי ומוצר שנותן עבודה. לא מתאים לי לשימוש יומיומי, אבל בהחלט מוצר קבוע בשגרת הטיפוח שלי.
 
לפי שיטת סיווג העור של קליניק אני מספר 2 - עור יבש מעורב, וכמובן המוצר קיים גם בגרסאות לסוגי עור אחרים.
 
אני רוכשת את שלי מסטרוברינט -  גודל של 200 מ"ל עולה סביב 90 ש"ח. כמובן שניתן לרכוש גם במבצעים ברחבי הארץ.
 
 
יירכש שוב? ודאי.
 




Matrix - Biolage Color Care Therapie Shampoo

 
 
אני בעלת שיער צבוע לאדום שנים רבות, ותמיד במרדף אחרי השמפו המושלם לשיער צבוע. שיער אדום דוהה מהר יותר מצבעים אחרים, ושיער צבוע הוא מטבעו פגום ויבש יותר ודורש תחזוקה מיוחדת.
 
את השמפו של מטריקס קניתי באחד ממבצעי היום בסטרוברי, והאמת היא שזו היתה קניה טובה. השמפו מעניק לחות לשיער, הרגשתי ששומר גם על צבע השיער ויש לו ריח נעים. מטריקס היא חברת בת של ל'וריאל, מעצמת טיפוח שיער ידועה, ובארץ מוצרי המותג נמכרים במספרות.
 
סיימתי את המוצר עד תומו ואני יכולה לומר שאני מרוצה.
 
להשיג בסטרוברי - לינק לרכישה , מחיר - 80 ש"ח ל-500 מ"ל.
 
יירכש שוב? אשמח לרכוש עוד בקבוק, במבצע הבא בסטרוברי.
 






Vichy -  Deodorant Anti-Transpirant 48H, 24H

 
 
מבחינתי, הדאודורנט הטוב ביותר בשוק. לא משנה כמה ניסיתי אחרים, בסוף אני תמיד חוזרת לדאודורנט של וישי. כבר כתבתי עליו מספר פעמים בבלוג - למשל בפוסט מומלצי איכמיסט, ודעתי לא השתנתה - הוא עדיין דאודורנט מעולה במחיר הוגן לביצועים.
 
כמו שאתן רואות, ניסיתי וסיימתי גם את הגרסא המעודנת של וישי, אבל כאן המסקנה חותכת - הגרסא ה"רגילה", עם פקק הטורקיז, מוצלחת בהרבה מהגרסא השניה, שמיועדת לעור רגיש.
 
לרכישה מאיכמיסט, מחיר: 6.66 פאונד ולרוב משתתף במבצע 1+1
 
יירכש שוב? איזו שאלה.
 
 




Kat Von D - Tattoo Liner - Trooper

 
אחד מכוכבי פוסט המומלצים של יוני 2014, האייליינר האגדי של קאט וון די - הטאטו ליינר, נפטר בשיבה טובה אחרי ששירת אותי נאמנה יום ביומו. הייתי קונה את המוצר הזה בקביעות בשל המכחול שהאייליינר מצוייד בו, אותו אני מעדיפה על פני קצה לבד או ספוג.
היתה לנו מערכת יחסית מונוגמית ויציבה, והייתי בטוחה שלעולם לא נפרד, אבל אז נסעתי להונג קונג וטעמתי טעם של חופש. שם גיליתי תחליף מעולה במחיר מעולה - אייליינר של Kiss Me , שעליו עוד יסופר בבלוג בהמשך.
 
הבעיה המרכזית של האייליינר של קאט היא זמינותו - הוא נמכר בספורה ארה"ב בלבד, מה שגורם להשגתו להיות מסורבלת מדי עבורי.
 
יירכש שוב? לצערי לא. תודה לך חבר, אולי עוד נפגש.







MAC Mineralize Concealer 

 
 
קונסילר של מאק מסדרת Mineralize המצויינת של מאק שימש אותי נאמנה זמן רב, לכיסוי כהויות מתחת לעיניים ולהסתרת פגמים. זה לא קונסילר heavy duty שנותן כיסוי מלא , אבל מספק כיסוי טבעי שלי אישית לרוב הספיק. הוא היה סלחן כלפי העור היבש שלי ולא הדגיש קילופים.
 
מאוד נהניתי להשתמש בו, המברשת נוחה מודייקת והחומר היה במרקם קרמי ולא נוזלי מדי.
יתאים למי שמחפשת כיסוי טבעי ולא כבד, אבל לא לכיסוי מלא של כהויות כבדות מתחת לעיניים, למשל.
 
האם יירכש שוב? ייתכן מאוד, אני כרגע ברוטציה של קונסילרים אחרים אבל רואה את עצמי רוכשת את המוצר הזה שוב כי בסך הכל הייתי מרוצה.







MAC - Shadestick - Cakeshop 

 
 
אני חובבת גדולה של צלליות סטיק, והיו לי ציפיות גבוהות מהשיידסטיק של מאק.
 
אז נתחיל מהסוף - לא נפלתי מהמוצר הזה בכלל. המרקם היה קצת קשיח ולא נמרח בקלות, וזה היה המינוס הגדול שלו. אני מצפה מצללית קרם שתהיה נוחה לשימוש, מחליקה על העפעף בקלות ובעלת פיגמנט מצויין.
 
הגוון של Cakeshop  היה מוצלח - מן ירוק זהוב, מיוחד ומעודן, וחבל שהביצועים שלו לא היו מרשימים יותר.
אני כרגע יותר בעניין של צלליות הקרם האחרות בסטיק ברשותי, עליהן כתבתי בפוסט הזה
 
יירכש שוב? לא, וגם מאק הוציאו כמדומני את המוצר מהמגוון.
 
 



Jordana - Best Lash Extreme, Kose - Exte Bomber Mascara 

 
 
עוד אחת מכוכבות פוסט המומלצים של יוני 2014, מסקרה Best Lash Extreme של Jordana עשתה את שלה ועברה לעולם הבא. מאוד מאוד מאוד נהניתי ממנה, וכאשר אסיים את מלאי המסקרות הנוכחי בהחלט ייתכן שנפגש שוב.
 
אני ממליצה עליה לכל מי שמחפשת מסקרה יומיומית טובה, שמאריכה ומעניקה נפח ללא דרמטיות, לא מתפוררת וניתן להסירה בקלות. היא גם נורא זולה - 3$ בלבד והיא שלכן.
 
תרכש שוב? לא פוסלת.
 
 
 
מסקרה אחרת שקניתי בעקבות הייפ שהיה ברשת בזמנו היא Exte Bomber Mascara של חברת Kose היפנית. המסקרה הבטיחה להאריך את הריסים משמעותית באמצעות סיבים שהיו במסקרה.
אני לא אוהבת מסקרה עם סיבים, מתברר, זה מרגיש מוזר ונראה כאילו חתול השיל שיער בתוך הטיובה. גם מבחינת הביצועים לא התעלפתי, וליסכוםזה היה גימיק שהייתי צריכה לסרב לו.
 
יירכש שוב? נייט.






MAC - Studio Fix - N5

 
 
כמו ששמתן לב אני בהחלט עושה מאמצים להגיע ל-Back to Mac הנכסף (מחזירים 6 מוצרים ומקבלים שפתון בגודל מלא מהקולקציה הקבועה). המוצר האחרון שסיימתי ושנראה כאילו עבר שירות מלא ומעייף אצלי הוא מייקאפ הפודרה Mac Studio Fix.
 
מדובר במייקאפ מוצק, בעל כיסוי קל-בינוני, שהיווה עבורי בקיץ פתרון מהיר לזריקת צבע והענקת גוון אחיד לעור הפנים. עם זאת, הרגשתי שהוא ישרת הרבה יותר טוב בעלות עור רגיל עד שומני, כיוון שהוא לא עשיר בלחות ובהחלט אהב להתיישב על חלקים יבשים בעור.
 
המוצר עצמו ברמה גבוהה מאוד, ואני חושבת שפשוט לא היתה בינינו התאמה גדולה מדי. כן אהבתי אותו בתור פודרה לערב מעל מייקאפ - יצר מראה "עשוי" וסגר את הלוק.
 
יירכש שוב? לצערי, כנראה שלא. זה לא הוא, זו אני.




 
אז מה איתכן? סיימתן מוצר מעניין לאחרונה? ספרו ספרו!

20 comments

  1. איך אני אוהבת את הסטודיו פיקס של מאק! :)
    משהו במוצרי הסדרה הזו לניקוי הפנים של קליניק לא עובד טוב אצלי.. אולי זה הריח החזק..
    אהבתי מאוד את הפטל הקטנים שהוספת למעברים!! :)
    סיימתי לאחרונה מחזק לק! :) אחד מבין הרבה מוצרים שסיימתי. המחזק הוא של אסי ואני ממש עצובה שנגמר...
    פוסט מצויין יקירתי :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על ההערה על המעבירים, מנסה שיהיה קריא יותר :)
      הביצועים של קליניק מחפים על הריח האלכוהולי שלו, ואני מחכה לשמוע את רשמייך על אסי!

      Delete
  2. אני זוללת מוצרים בטירוף! פוסט מהנה ביותר

    ReplyDelete
    Replies
    1. פשש הלוואי עליי, עד שאני מסיימת מוצר עוברות שנים, בממוצע

      Delete
  3. יוליה29/10/14 19:20

    אוהבת מאוד את הפוסטים שלך ותמשיכי! תמשיכי!
    חייבת לשאול - למה לא מסתדר לך להשתמש במי פנים של קליניק יום יום? אני מכורה למוצר הזה ואני משתמשת בו יום יום, אבל לא כי אני רואה שינוי או משהו כזה, אלא כי זאת התמכרות נטו לתחושה שהעור בהרבה יותר נקי לאחר השימוש..והייתי שמחה אם היית עונה על זה וככה הייתי שמה לב יותר לשינוי (הפחות טוב) שהוא עושה. תודה רבה מראש!

    ReplyDelete
    Replies
    1. יוליה איזה כיף לשמוע!
      העור שלי יבש ודי רגיש, ומי הפנים של קליניק קצת אגרסיביים לשימוש יום יומי, עבורי. אם את מרגישה שהעור מקבל את הניקוי הזה באהבה, אין סיבה לא להשתמש מדי יום!
      אני תמיד עונה אז את מוזמנת לשאול חופשי.

      Delete
  4. Empties!!!
    פעם שנאתי את הרעיון של זה אבל היום אני מתה עליהם. הדרך הכי טובה לדעת אם מוצר שווה משהו או לא.
    הייתה לי דוגמית של מי הפנים האלה וזה היה נורא, כמו לטבול את הפרצוף באלכוהול 70% אחוז. אבל היי, אני מתה על הסטודיו פיקס פאודר - באמת נפלא לקיץ ולעור שמן (למרות שלמרבה הצער שלי בגוון לא מתאים...).
    סיקרנת עם הקונסילר המינרלי והדיאורדורנט של וישי. כשהעוצר ייגמר...
    נהניתי כתמיד! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני גם אוהבת פוסטים של אמפטיז! מי הפנים האלה לא מתאימים לכל אחת, מודה, וגם אני משתמשת במשורה. הסטודיו פיקס נועד לבחורות כמוך! והדאודורנט של וישי הוא באמת חבר אמת עבורי

      Delete
  5. אני ממש מרגישה כבר חובה לנסות את המסקרה של ג'ורדנה. יש הייפ מטורף סביבה ועם המחיר שלה, זה באמת מתבקש לנסות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא כולם מתעלפים עליה, אבל תמורת 3$ לדעתי שווה לקחת סיכון :)

      Delete
  6. כמה אהבה יש לי לסטודיו פיקס..

    ReplyDelete
    Replies
    1. רציתי לאהוב אותה מאוד, אבל היא לא נועדה עבורי לצערי. בהחלט טובה, אוהבת את מה שהיא עושה עבור אחרות

      Delete
  7. לא זוכרת אם אצלך קראתי את ההמלצה על המסקרה של ג׳ורדנה או בבלוג אחר. בהזדמנות הראשונה שטסתי לארה"ב אצתי רצתי לקנות אותה ודי התאכזבתי. לא עשתה כלום לריסים שלי, די סתמית ויבשה. כנראה שאני אוהבת פורמולות יותר רטובות. כרגע אני עם רוקט של מייבלין שגם זולה וגם טובה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני פחות אוהבת פורמולות רטובות, אני מרגישה שלוקח להן המון זמן להתייבש ובזמן הזה אני כמובן מתעטשת, מה שגורם לעגמת נפש קלה. צר לי שג'ורדנה לא עבדה עבורך, למרות שאצלי היא לא הרגישה יבשה בכלל (אולי קיבלת טיובה לא טובה?) בכל מקרה מאחלת לך למצוא את האחת, ואני אנסה את הרוקט בהזדמנות הראשונה :)

      Delete
  8. בעצמי רכשתי לאחרונה קונסילר מינרלי של מאק ואני מאוהבת בו לחלוטין :) עושה עבודה טובה בלי להראות כבד מדי...
    לצערי לא מצאתי גוון שמתאים לי במיוחד מהסטודיו פיקס, או שהכל ורוד מדי או שהכל כתום מדי...
    אני בחיפוש מתמיד אחרי דאודורנטים טובים שיחזיקו מעמד הרבה זמן אז נראה לי שההמלצה שלך הגיעה בדיוק בזמן ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני עם הוישי כבר שנתיים פלוס, מאוד מרוצה, אבל צריך לנסות - מקווה שיתאים גם לך! :)

      Delete
  9. מי הפנים של קליניק לא ממש טובים לי, אבל סחתיין על הנאמנות!
    עוד מהפוסט הקודם אני חומדת את הדאודרונטים של ווישי, שיגמרו לי כבר הסטוקים שיש ברשותי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מי הפנים האלה ממש טובים לי לכל מני אזורים מועדים לפורענות, בעיקר בסנטר

      Delete
  10. מדובר כאן בדיאורדורנט מצויין ואיכותי של חברת וישי

    ReplyDelete
  11. מוצרי וישי ידועים באיכותם והתמורה שהם נותנים לכסף

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!