Quickie: KIKO VELVET STICK BLUSH


היום בפינת ה- Quickie - סומק סטיק של חברת הקוסמטיקה האיטלקית KIKO.

KIKO היא חברה כיפית שמייצרת מוצרים איכותיים באיטליה, ומהנסיון שלי איתם - הם מאוד מוצלחים, וגם המחיר הוא מחיר הוגן, במיוחד בהתחשב באיכות המוצרים.
את המוצרים של KIKO קניתי בטיול האחרון שלי לפריז, ולמרות שזממתי על מספר סמקי סטיק של המותג הסתפקתי רק בזה, כיון שהיו לי צבעים דומים בסטאש הסמקים שלי.

מדובר בסומק בסטיק, בגימור מאט משיי וקטיפתי (מכאן שמו), שמתאים לזריקת צבע על הלחי ללא מאמץ מיותר.










הגוון הנבחר שלי היה ABSOLUTE MAUVE - ארגמני כהה במקצת שמתאים לימי החורף הקרירים.









הסומק מגיע באריזה של 5.5 גרם, במיכל פלסטיק חביב והחומר יוצא ממנו על ידי סיבוב, בסגנון הצ'אבי. אז למעשה מדובר כאן בצ'אבי בלאש חביב.


הפורמולה: אכן מדובר בפורמולה בגימור מאט, כלומר ללא שימר כלל. מי שאוהבת את הסמקים שלה עם נצנוץ קל או ברק, זה לא המוצר בשבילה. הפיגמנט לא חזק במשיכה אחת, וניתן לבנות כיסוי מרומז עד מלא. אני מאלה שאוהבות לראות את הסומק עליהן, אז אני מעבירה כמה מריחות על כל לחי.

הסומק מתקבע די במהירות, מכיוון שהמרשם שלו יבש, ולכן יש לטשטש סמוך למועד המריחה. אני משתמש במברשת הסטיפלינג של Real Techniques (שמככבת גם בפוסט המומלצים מ-IHERB) לצורך זה.

עמידות: בינונית. זהו אינו סומק מאוד עמיד, ואני מרגישה שהוא מתחיל לדהות אחרי מספר שעות. כמובן שפידור עם פודרה שקופה משפרת עמידות, כמו של כל סומק.

הנה סווטצ' כבד באור יום:


וסווטצ' מעודן יותר באור טבעי בחדר:


ABSOLUTE MAUVE - (03)


 
האם מומלץ? אם אין לכם סומק בסטיק, זו אחלה בחירה. היתרונות של סומק כזה שניתן לזרוק אותו בקלות בתיק, האריזה קשיחה ונוחה לנסיעות. גם המריחה נוחה, וגם במידה ואין מברשת בנמצא - ניתן לטשטש בקלות באמצעות האצבעות.

למטרה זו, הסומק הזה יהיה מעולה. אם אתם מחפשים עמידות ונוחות מריחה - אפשר לחפש אלטרנטיבות אחרות.


את מוצרי KIKO ניתן לקנות במגוון ארצות באירופה -רשימה חלקית:  איטליה, אנגליה, צרפת, הולנד, פולין, ספרד וצ'כיה. אם אתן מגיעות לאחת המדינות האלה, אני מפצירה בכם לחפש את המותג ולנסות בעצמכן!


ה-Quickie הוא סנונית ראשונה לפוסטים ש-KIKO יככבו בהם בקרוב :)

1 comment

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!