I LOVE CHEAP THRILLS - VOL2// מוצרים זולים שנותנים עבודה


שלום!
אז אחרי הצלחת הפוסט הקודם בסדרת המוצרים הזולים, שתוכלו למצוא כאן למי שפספסה, עבדתי במרץ כדי להביא לכם מהדורה נוספת של מוצרים זולים מאוד (הפעם) ושנותנים עבודה לא רעה בכלל.
הפעם - שלושה שפתוני ניוד יומיומיים, סטיין לאוהבות הגוונים המרומזים ופלטה של אסנס לעיניים וללחיים למי שמחפשת משהו עדין. מה שנקרא - מהדורה ידידותית לאיפור למשרד ולאוהבות המראה הטבעי והמינימליסטי .
אגב, כל המוצרים הפעם הם מחברות נטולות אכזריות.


Essence - Vibrant Shock Lip Paint - 01 Voyeur



מוצרי שפתיים של אסנס הם לרוב אופציה ידידותית לכיס ומוצלחת למדי, ומדי מספר חודשים הם מרחיבים את ההיצע ומציעים מוצרים ופורמולות חדשות. 
בחברה יצאו מספר סדרות חדשות של מוצרים, אחת מהן היא -Vibrant Shock Lip Paint*.
בסדרה תוכלו למצוא שפתונים נוזליים, פחות או יותר, בגימור מוסי, בגוונים חזקים ולא קונבנציונליים כמו סגול מטאלי, כחול ואפילו אפור כהה. הגוון ה"רגיל" היחיד בסדרה הוא הגוון 01 - שנקרא Voyeur (אולי על שם שם שיר של Blink 182?). זהו ניוד אפרפר ניודי, למי שאוהבת את השפתיים שלה מחוקות מעט. זו דרך מעולה לבדוק אם אתן מתחברות לשפתיים שהם Statement Lip - כלומר כאלו שגונבות את כל הפוקוס - מבלי להתחייב למחיר גבוה. השפתון הניודי יתאים מאוד ללוקים מעושנים כבדים, הוא נוטה לצד הקר והאפור, ואם חיפשתן גוון כזה במחיר עממי -מצאתן.
האריזה נוחה, האפליקטור שטוח ומדוייק מאוד, הפורמולה בעלת ניחוח לא מאיים.
הוא לא מתייבש למאט לחלוטין וגם לא עמיד, אבל תמורת 15 ש"ח זו אופציה סבבה לחלוטין.



Beautycare - Waterproof Automatic Pencil 26



סדרת הצ'אבים של ביוטיקר לא זוכה כמעט לאזכורים ואהבה ברשת וחבל, כי תמורת 4.90 זהו השפתון הכי מצויין שתתקלו בו. החברה הרחיבה את הליין מאז הפעם האחרונה שדגמתי אותו (וזה היה די מזמן), וכעת יש בו שמונה גוונים.
אני ניסיתי את הגוון 26- גוון ניודי יומיומי, שמה אגיד ומה אומר - הוא בהחלט מצויין.
הגימור לא מאט אלא קרמי-סאטן, העמידות כמובן לא משהו, אבל זה מסוג המוצרים שטוב לזרוק בתיק במידה ותתקעו בלי שפתון אבל לא תרצו להסתובב עם שפתיים עירומות, ואם הוא יאבד או יקרה לא משהו, הלב לא יכאב.
הגוון הוא ניוד בינוני אוניברסלי למדי, ריח של וניל ולדברי החברה הפורמולה מועשרת בויטמין E - אותי בכל האופן השפתון הזה לא מייבש.
כאמור, 4.90 ש"ח (קצת יותר מגלידה במקדולנדס) ואחלה מוצר.




Essence - Butter Stick Matt Love  




השקה נוספת בתחום השפתונים שמגיעה מאסנס היא צ'אבים דקים במגוון גוונים ושני גימורים - מבריק ומאט.
אהבתי את הסטיק בגימור מאט (שהוא לא בדיוק מאט, אלא יותר סאטן) - Butter Stick Matt Love* בגוון 01 Rose Whip. זהו גוון ניודי חמים ומאוד יומיומי, פיגמנטי ונוח ללבישה (מעט חם יותר מביוטיקר לצורך ההשוואה כפי שתראו בהמשך). אריזה נוחה מאוד, ראש צר ומדוייק ובאופן כללי - עוד מוצר מצויין של אסנס במחיר של 10 ש"ח.
גם סדרת הגימור הגלוסי - Butter Stick Glossy Love (באותו מחיר) לא רעה בכלל ושתי הסדרות כוללות מגוון צבעים לבישים ומחמיאים.




ELF - Aqua Beauty - Radiant Gel Lip Tint



מוצר נוסף מסדרת Aqua Beauty של E.L.F הוא הסטיין לשפתיים במרקם ג'ל.
על הצללית הנוזלית מהסדרה כתבתי בפוסט הקודם - הסדרה כולה מתאפיינת באריזות עם אלמנטים בצבע תכלת מטאלי, וכוללת מוצרים נוזליים.
המוצר הזה שואב השראה מובהקת מהעולם הקוריאני, שמשפיע יותר ויותר על ההשקות של החברות במערב.
זהו סטיין לשפתיים במרקם ג'ל. אני בחרתי את הגוון Dewy Berry מתוך שלושת הגוונים הקיימים (אדום, כתום ובורדו).
אל תתנו לגוון האז להטעות אתכם, הסטיין נטמע בשפתיים ומשאיר - ובכן, סטיין - כאילו אכלתן קרטיב דובדבן צונן.
הוא נספג במהירות וניתן לבנות את הכיסוי מעט אבל תמיד תקבלו כיסוי שקפקף שנטמע בשפתיים ובלתי נראה או מורגש. הגוון ישאר כשלוש שעות לפני שיעלם.
המוצר לא זוכה לאהבה רבה ברשת, אולי כי הציפיות ממנו לא היו בהתאם - זהו לא גוון פיגמנטי בכלל, אלא משהו קליל מהסוג של ללכת עם ולהרגיש בלי. הוא נותן גוון מינורי אך נוכח לשפתיים, ויש ימים שזה בדיוק מה שאני צריכה.
להשיג באייהרב תמורת 14.50 ש"ח



סווטצ'ים להשוואה של כל החברים - תוכלו לראות גם את ההבדל בין שני הצ'אבים בשתי תאורות שונות:



Essence -The MOON Eye & Lip Palette


הפלטות לעיניים ולפנים של אסנס הם מוצר נוח למדי שמשלב צלליות והיילייטרים, שניתן להשתמש בהם איך שרוצים, בפלטה פשוטה וקומפקטית.
הפלטה The Moon* מכילה גוונים קרירים והיילייטרים דואוכרומיים. אל תצפו ממנה לפיגמנט היסטרי ולניסים ונפלאות. מי שמצפה לפלטה ברמה של אנסטסיה בוורלי הילס תנחל אכזבה - אבל מי שרוצה להתנסות בגוונים מטאליים שקפקפים ומחפשת פלטה שתיתן זוהר עדין ומרומז - זה בדיוק מה שהפלטה הזו מציעה.
גווני ההיילייטרים יכולים בהחלט להיות גוון צללית - שטיפת צבע קלילה וזוהרת על העפעף (רצוי מעל בסיס להעצמת האפקט) וכולן יכולות להיות אחלה צלליות טופר  אם מניחים אותן מעל צללית כהה אחרת. למרות הפיגמנט המרומז, אהבתי את סכמת הצבעים ואני חושבת שנערה צעירה או מישהי שלא מחפשת צלליות דומיננטיות דווקא תאהב אותה בשימוש כמו שהיא, ומישהי קצת יותר מנוסה תאהב את האפקט שמתקבל כשמניחים את הגוונים מעל צלליות כהות.
להשיג תמורת 20 ש"ח



אשמח לשמוע אם ניסיתם חלק מהמוצרים ומה חשבתן, ואם תרצו שאמשיך את הסדרה :)
נשיקות!


1 comment

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!