My Latest Go To Winter Foundation Routine




שלום! מה שלומכן? איך החורף ההפכפך הזה עובר עליכן?
גם העור שלכן סובל מהימים הקרים האלה? כן, גם שלי.
האויר המקפיא, הקור המעיק והרוחות ממש מקשים עליי למרוח על עצמי משהו שיטשטש את העובדה שאני לא ישנה יותר משלוש שעות רצוף בשנה האחרונה.
אני בעלת עור שנוטה ליבש (הוא היה יבש יותר פעם, עכשיו המצב יותר טוב תודה לאל) ואם בימים רגילים העור שלי דורש תשומת לב והקפדה יתרה אז בחורף הוא נעשה בכלל קפריזי ואני צריכה לעבוד יותר קשה כדי לקבל מראה של גלואו טבעי ופחות של פרסומת לישראל מתייבשת.

לשמחתי, ואחרי ניסוי וטעיה, מצאתי את קומבינציית המוצרים שעושה חסד עם העור שלי בחורף ונותנת לי מראה חי ובריא (וזה לא מעט בימים אלה). אז קבלו את ארבעת המוצרים שמלווים אותי בשבועות האחרונים מדי בוקר!



אחרי מריחת לחות - לרוב התמצית של לנקום או קרם מולטי ויטמין של HL - מגיע שלב ההכנה של העור.

אני מתחילה במוצר נהדר שבאמת חבל שגיליתי אותו רק כעת. חברתי השיקסע, שתמיד מפגינה ידע נרחב במוצרי מאק, הציעה לי להשתמש במוצר מופלא של מאק - Lightful C Marine-Bright Formula Softening Lotion. אלה מי פנים מרככים, ללא אלכוהול,עשירים ברכיבים מזינים וויטמין C, שנותנים לעור בוסט לחות מיידי ומרגיעים עור מגורה.
יש להם מרקם מימי למדי, ולמרות שכתוב שניתן להספיג על צמר גפן, אני די מתקמצנת עליהם ומעדיפה לשפוך מעט לתוך כף היד ולעסות ישירות לתוך העור. אני יכולה לומר שבשניות העור מרגיש חלק ומוזן יותר.
הוא מכיל כמות נאה של אנטיאוקסידנטים, ויש לו גם ריח נעים מאוד. האמת היא שזה מוצר "טיפוח" ראשון של מאק שאני מנסה, ואני חייבת לומר שהופתעתי לטובה. (185 ש"ח)

לאחר מכן אני עוברת בכמה שפריצים של Mineralize Charged Water, שהם כמו פיקס פלאס משודרג.
זה בעצם מיסט עשירים במינרלים, שמכין את העור לאיפור ומזין אותם בחומרים מרככים.
קראתי שיש בנות שמשתמשות בו על הביוטי בלנדר שלהן וזה יוצר יופי של מראה (אני משתמשת במברשות, אז לא אוכל לחוות דעה בנושא). (120 ש"ח)

אני לא ממש יכולה להצביע על מה בדיוק יש בשני המוצרים האלה שעובדים כל כך טוב יחד, אבל אחרי שאני משתמשת בהם העור שלי מרגיש פשוט נפלא והם הפכו לפאוור קאפל שלי בכל מה שקשור בהכנת העור לאיפור.


mac mineralize charged water review marine bright c softening lotion מאק מינרלייז מיסט מים לייטפול טיפוח סקירה בלוג איפור המלצה

מבחינת הבסיס, אני מאוד אוהבת להשתמש לאחרונה במייקאפ סטיק היקר להחריד מבית Hourglass -  Hourglass Vanish Seamless  Stick Foundation.

זהו מייקאפ באריזת סטיק, עם כיסוי כשל קונסילר אבל מרקם נעים כשל מייקאפ. זהו מוצר לכיסוי מלא, אם כי ניתן כמובן to sheer it out בקלות - אני באופן אישי משתמשת בו בנקודות באיזורים אסטרטגיים בפנים ומטשטשת, ומתקבל כיסוי טבעי וזוהר. למרות היותו מייקאפ מרוכז מאוד, הוא אינו מרגיש כבד על העור, ולמעשה לא מורגש כלל. הוא מאוד עשיר בלחות, ואני חושבת שבעלות עור שנוטה לשמן לא יהנו ממנו יותר מדי, אבל אם אתן בעלות עור רגיל-יבש, הוא מאוד נעים. המרקם שלו קרמי מאוד והוא נמס לתוך העור, כך שאם אתן מעדיפות פורמולות "יבשות" ומאטיות יותר, אולי הוא לא בשבילכן. לדברי החברה, הכיסוי הגבוה שלו נובע מכך שהוא מכיל פי 2 יותר פיגמנט ממייקאפ רגיל, והוא אכן פיגמנטי מאוד.
למרות מחירו ההיסטרי, מספיקה כמות קטנה מאוד כדי להגיע לכיסוי מלא של עור הפנים - אני משתמשת בו מעל חודשיים כבר ולא נראה שסיימתי אפילו מעט ממנו.
את שלי הזמנתי בזמנו מגלאמבוט, 100% חדש (יאי) והייתי צריכה לנחש את הגוון שלי. כדי להיות על הצד הבטוח ביותר בחרתי בגוון SHELL - שהוא גוון בהיר בעל תת גוון נייטרלי, אם כי ייתכן וגם VANILLA היה מתאים לי (פירוט הגוונים כאן).
המחיר המלא שלו עומד על 46$ או 42 פאונד, ללא ספק על הצד היקר, אבל אני כל כך נהנית ממנו שבעיניי הוא שווה את זה.

הקונסילר שמככב אצלי לאחרונה הוא החדש מבית בורז'ואה, Bourjois Radiance Reveal Concealer* הוא קונסילר משובח ועתיר לחות, מועשר בחומצה הילאורונית ויושב נפלא על העור.
הוא מעולה במיוחד בשימוש באיזור מתחת לעיניים, מאיר את העור ואינו מצטבר בקמטוטים.
(115 ש"ח לפני הנחות בפארמים)


bourjois radiance reveal concealer review hourglass seamless vanish foundation stick המלצה האורגלאס בורג'ואה מייקאפ קונסילר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

לרכישה:

גם לכן יש מוצרים מועדפים החורף הזה? ספרו לי!

בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!