Clean and Clear // שקוף


החמסינים שפקדו אותנו השבוע גרמו לי שוב להתגעגע למוצרים קלילים ונטולי צבע.
לא יודעת למה, אבל כשאני רואה מוצר שקפקף, הקונוטציה האוטומטית שלי היא למים צוננים ומרווים. ואז אני נזכרת ששוב לא שתיתי מספיק, יש לי באמת בעיה בקטע הזה, אני בן אדם שלא שותה. וזה רע. רע מאוד.
אז קודם כל - תשתו! תשתו ואם אתן כמוני תכריחו אנשים להזכיר לכן לשתות, כי לבד אני בטח לא אזכור, גם אם אניח 10 שישיות של מים מינרליים מולי.
אחרי ההקדמה הלא פשוטה הזו, אני רוצה להקדיש את הפוסט היום למוצרים שקופים, או כמעט שקופים, שמזכירים לנו שלא חייבים צבע כדי לעשות את העבודה.

מה בתפריט? בושם, מסקרה לגבות,  שמן מטפח, עפרון שפתיים בלתי נראה, הגנה מפני השמש, קצת פינוק לציפורניים ואפילו פינוק לארון הבגדים!




בושם - Uncover Musk מבית קרליין

 

בושם - Uncover Musk מבית קרליין מאסק אנקאבר סקירה המלצה מסק גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

קרליין משיקים בושם חדש בליין ה-Uncover שלהם, הפעם בניחוח מאסק*.  הבושם מוגש בבקבוק נקי ושקוף, שמשדר קלילות.
התוים של הבושם כוללים אלמנטים של נשיות ורומנטיקה- תו עליון: ברגמוט, פריחה לבנה, תו אמצעי - לילי, יסמין וורד, ותו הבסיס כולל כמובן מאסק ואמבר.
העולם מתחלק לשניים - אלו שמטורפים על ריחות מאסקיים ואילו שלא. אני בקבוצה השניה, מעדיפה את הניחוחות שלי פרחוניים, פירותיים ופרשיים יותר. מה שכן, הופתעתי לגלות שאמא שלי דווקא ממש אוהבת בשמים בניחוח מאסק (וחשבתי שאני מכירה את אמא שלי לא רע! בכל זאת, 30 שנה יחד) והיא התלהבה מהריח ואימצה אותו מיד. מומלץ לחובבות הז'אנר, והמחיר כרגיל ידידותי - 99 ש"ח לא.ד.פ של 50 מ"ל



מוצרי אווירה מבית Spring בניחוח White Flowers


spring white flowers בושם אריגים בדים דפיוזר מפיץ ריח פרחים לבנים ספרינג בלוג איפור וטיפוח גלוסברי

חברת ספרינג הישראלית מרחיבה את ליין המוצרים שלה, ומגישה שני מוצרים לבישום הבית במחיר קטן.
הניחוח White Flowers* הוא ניחוח מצויין - עדין במידה, לא משתלט אך נוכח, פרחוני אבל לא מעיק. ניחוח מאוזן לכל אוהבות הפרחים, מתקתק ופרשי.
בושם האריגים כבש אותי מיד ואני מרססת את הארון מדי כמה ימים כדי לרענן את הבגדים ולבשם אותם קלות, והדיפיוזר הלך כמובן לחדר האמבטיה שם הוא מפיץ ניחוח משמח ומורגש.
המחיר - קטן! 35 ש"ח לבושם אריגים, 40 ש"ח לדפיוזר קטן. מומלץ בחום! להשיג בחנויות מבוחרות ברחבי הארץ, לבירור נקודת מכירה קרובה:  09-8999981 


MAC  - Brow Set  - מסקרה שקופה לגבות מאק


mac brow set clear review swatch מסקרה שקופה מקבעת לגבות מאק גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

אמנם לא בורכתי בגבות סוררות, אבל כל אחת, גם אני, יכולה להנות מג'ל שקוף מקבע לגבות. מדובר במוצר שייעודו  פשוט - לשמור על הצורה של הגבה מבוקר ועד ליל, בלי להיות כבד ובלי ללהתקשות הדביק את השיערות של הגבה זו לזו. כמובן שלמאק יש פתרון מעולה, brow set הוא מוצר ותיק שעושה יופי של עבודה. קיים גם בשלושה גוונים, מלבד השקוף. להשיג בחנויות מאק או באתר תמורת 100 ש"ח.



L'Oreal - Lip Liner Magique by Color Riche - Transparent

L'Oreal - Lip Liner Magique by Color Riche - Transparent lipliner עפרון שפתיים שקוף לוריאל גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

עפרון שפתיים שקוף הוא מוצר שתמיד טוב שיש ביד - הוא אינו נראה אבל מונע מהשפתון לטייל ולהצטבר בקמטוטים שסביב השפתיים. כמובן שגוון שקוף הוא אוניברסלי ולכן יעבוד עם כל גוון אחר, בהיר ככהה. העפרון שברשותי הוא מבית ל'וריאל, מסדרת ה-Color Riche ולצערי לא ראיתי אותו בפארמים בארץ.
את שלי, כרגיל, הזמנתי מאיכמיסט במחיר מצחיק של 3.33 פאונד (כ-18 ש"ח). לינק לרכישה


Sabon - Clear Facial Gel


ג'ל מסדרת Sun Solution, שאני מקווה שעדיין נמכר בחנויות רשת SABON, נלווה אותי משנה שעברה. זהו ג'ל פנים שקוף בעל מקדם הגנה של SPF30. קרוי בשם הפשוט Clear Facial Gel והוא קליל, נספג מהר ובעל ניחוח מרענן. 
גם האריזה משובחת, ומוציאה כמות חומר מדודה, שתי לחיצות מספיקות לכיסוי הפנים הענוגות שלכן. וזה הזמן להזכיר שלא יוצאים מהבית בלי קרם הגנה!
מחיר מקורי - 98 ש"ח ל-60 מ"ל. 


L'Occitane - Huile Confort  - שמן פנים חמאת שיאה

L'Occitane - Huile Confort  - שמן פנים חמאת שיאה  לוקסיטן לאוקסיטן סקירה review face oil גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

כמובן שאני חייבת לחלוק איתכן את האובסס החדש שלי - שמן פנים משגע מבית L'Occitane. השמן, Huile Confort*, הוא שמן עשיר מצד אחד אך קליל ולא מכביד מאידך. מרווה עור יבש, עשיר בחמאת שיאה מפנקת ומותיר את עור הפנים רך וקטיפתי, מצוין! הפורמולה עשירה בשמן שיאה ושמן מרולה, אשר מזינים היטב את העור ופועלים נגד תהליכי הזדקנות כיוון שמכילים גם גורמים נוגדי חמצון. 
מומלץ במיוחד לפני השינה בשילוב עם מסאג' פנים ממריץ ומפנק.
159 ש"ח, להשיג בסניפי הרשת או באתר.

Laline - Nail Strengthener, Il Makiage - Clear Top Coat

ללין איל מקיאז מחזק ציפורניים טופ קואט בייס קוט שכבת בסיס שכבת מגן

נקנח במוצרים שכל חובבת לאקים מכירה - שכבת בסיס מחזקת ושכבת טופ קואט מגנה. חברות רבות מציעות מוצרים שיאריכו את עמידות המניקור, ובקיץ, כשאנחנו מחליפות לקים תדיר וגם זוכות לחשוף את כפות הרגליים, חשוב לשמור על בריאות הציפורן. מחזק הציפורניים של ללין* נכנס חזק לרוטינה שלי- הוא מצויין, מתייבש מהר ובהחלט תורם לחיזוק הציפורניים. שכבת המגן של איל מקיאג'* עושה גם היא עבודה טובה ומאריך בעוד מספר ימים את עמידות הלק.
לק מחזק ללין - 20 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת
לק מגן איל מקיאז' - 44 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת


מאחלת לנו קיץ קריר וסימפטי!

נשיקות :)

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בפייסבוק ובאינסטגרם

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


7 comments

  1. פוסט מקסים ומרענן! תמונות נהדרות במיוחד :)

    ReplyDelete
  2. מוצרי הריח של ספרינג פשוט נהדרים !

    ReplyDelete
  3. אפילו התמונות השרו עליי רוגע :) פוסט מצוין כרגיל

    ReplyDelete
  4. המסקרה לגבות ומוצרי ספרינג נהדרים!

    ReplyDelete
  5. פוסט מעולה יקירה! המוצרים נראים מעניינים

    ReplyDelete
  6. פוסט מהמם!!! חיבת לנסות את החדש של קרליין😍❤️

    ReplyDelete
  7. i am for the first time here. I found this board and I in finding It truly helpful & it helped me out a lot. I hope to present something back and help others such as you helped me. We have a wide selection of healthier nail polish including 3-free

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!