The Concealer Guide // מדריך קונסילרים - סוגים, המלצות ושימושים

קונסילרים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח קונסילר הארות טשטוש כיסוי שקיות כהויות פגמים מתחת לעיניים


הי!

אז מה קורה? כן, אצלי בהחלט שמח.
לא יצא לי לדבר על זה בבלוג הכתוב, אבל אם תהיתם לפשר הדממה הפתאומית - יש לי סיבה ממש טובה. לפני חודשיים הפכתי לאמא לנסיכה קסומה! אין מילים לתאר את החוויה, ואין משהו או מישהו שיכל היה להכין אותי לחיים החדשים שלי כאמא.

הלב מלא באושר אבל השינה.... לא מה שהיה פעם (בטח אכתוב על כך בקרוב).
מאז הלידה כל הנושאים הקשורים באיפור וטיפוח נדחקו הצידה, די איבדתי עניין בהם בשניה שהיא הגיחה לעולם (מי היה מאמין?). התרכזתי כולי באמהות, בהנקה, החלפת טיטולים ושגרה תובענית -  אבל אני עדיין בחורה שדוגלת בטיפוח בסיסי, ורק עכשיו - חודשיים אחרי - אני מתחילה לחזור ולהתגעגע לשידת האיפור שלי.
יחד עם הטייטל החדש השתנו אצלי בבת אחת העדפות האיפור. אם עד עכשיו קונסילר היה עבורי מוצר בונוס, שאפשר בלעדיו לרוב, הסטטוס החדש של להיות אם בישראל מביא עמו את ההבנה שהקונסילר הוא חברה הטוב של האמא טרוטת העיניים.

עכשיו, זה לא שאני מתאפרת בימים אלו - מתי יש זמן? - אבל אם אני כבר יוצאת החוצה אל הציוויליזציה ולחברה של בני אנוש, אני בהחלט נעזרת בקונסילר על מנת להסוות את העובדה שאני מתקיימת על 4 שעות שינה ביממה. מה שנקרא - if you can't make it - fake it. לא ברור מתי ישובו אליי שעות השינה שנעלמו לבלי שוב (זה הזמן לעידוד בתגובות) - אבל עד אז, אני בהחלט מהדקת קשרים עם ערמת הקונסולרים שברשותי. בינתיים אני גם פוזלת בערגה לערמת השפתונים האהובה עליי.. אחכה עוד מעט איתה כיון שהפעילות האהובה עליי כיום היא להטביע את הקטנה בנשיקות.

אם כך, סלחו לי על ההקדמה הקצרה - זמני הפנוי דל.
ובכל זאת - זה אך טבעי שפוסט איפור ראשון לאחר הלידה אקדיש למדריך קונסילרים - אילו סוגים קיימים, מה ההבדלים ביניהם, המלצות לשימוש ועוד!
 

אגב, כל הפוסטים הקרובים, שאני בהחלט אשתדל להעלות בתדירות סבירה - כי גם אמא  צריכה לחזור לתחביבים שלה - צולמו טרום הלידה. הכנתי לי ארסנל פוסטים לגיבוי,שהייתי בטוחה שאשגר אליכן ללא קושי, אבל להבא אזכור שכדאי לכתוב אותם גם ולא להשאיר אותם חצי אפויים ונתונים לחסדי הגורל. 




קרם | Cream



קונסילרים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח קונסילר הארות טשטוש כיסוי שקיות כהויות פגמים מתחת לעיניים catrice camouflage cream


 קונסילר קרם הוא בעל בטקסטורה עבה יחסית, ולרוב יגיע בצנצנת או מיכל קטן.

מתאים ל: heavy duty - קונסילר לכיסוי מלא, תיקון פגמים ואדמומיות. פחות מתאים לאיזור העדין מתחת לעיניים עקב מרקמו העבה.

המלצות לשימוש: באמצעות אצבעות נקיות או מברשת שטוחה, ניתן לטשטש באמצעות ספוגית לתוצאות טבעיות יותר. ניתן להשתמש במקום מייקאפ בנקודות בעייתיות.

מוצרים מומלצים: Catrice Camouflage Cream, Mac Studio Finish, Ofra concealer wheel



אפליקטור ספוג | Doe Foot



קונסילרים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח קונסילר הארות טשטוש כיסוי שקיות כהויות פגמים מתחת לעיניים דיור נארס מייבילין fit me nars diorskin star review swatches

קונסילרים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח קונסילר הארות טשטוש כיסוי שקיות כהויות פגמים מתחת לעיניים דיור נארס מייבילין fit me nars diorskin star review swatches


 קונסילר בעל טקסטורה דקה יחסית וניתנת לבניה לכיסוי בינוני או אפילו מלא, מגיע בטיובה בעלת אפליקטור ספוג נוח לשימוש

מתאים ל: כל סוגי הכיסויים - טשטוש עיגולים שחורים מתחת לעיניים, העלמת פצעון סורר, תיקון גווני עור, ואפילו הארות. אם מתלבטים בין סוגי הקונסילרים השונים, זו האופציה הבטוחה מכיוון שהיא מציעה פתרון כולל לכל הצרכים. המרקם קליל יחסית ולרוב מלחח, ולכן מתאים גם לאיזורים עדינים בפנים ואינו נוטה להצטבר בקמטוטים.

המלצות לשימוש: להניח במקומות הרצויים באמצעות האפליקטור ולטשטש באמצעות מברשת (כמו מברשת הקונסילר של אקוטולס או מברשת של ריל טכניקס)

מוצרים מומלצים: Nars Creamy Concealer, Maybelline Fit Me, DiorSkin Star Concealer




נוזלי | Liquid




קונסילר בעל טקסטורה נוזלית, ברמות כיסוי משתנות - לרוב יתנו כיסוי בינוני עד מלא.

מתאים ל: כיסוי כהויות מתחת לעיניים, שימוש על כל הפנים במקום מייקאפ, כיסוי פגמים. המרקם הקרמי יחסית נוח לעבודה ולטשטוש ומעניק כיסוי גבוה שניתן לבניה בשכבות. לרוב אינו מצטבר בקמטוטים ומעניק מראה טבעי.

המלצות לשימוש: טשטוש באמצעות מברשת (כמו מברשת הקונסילר של אקוטולס או מברשת של ריל טכניקס) או ספוגית. לשימוש על הפנים במקום מייקאפ עם ביוטי בלנדר.

מוצרים מומלצים: Clarins Instant Concealer, Mac Mineralize Concealer




סטיק | Stick




קונסילר בעל טקסטורה קרמית עבה שמגיע בצורת סטיק באריזה מסתובבת. לרוב בעל כיסוי בינוני עד מלא.

מתאים ל: דןמה לקונסילר קרם, בעל מרקם עבה ולכן יתאים לכיסוי פגמים בעור. בעל טקסטורה יבשה יחסית ופחות נוחה לטשטוש, והאמת היא שקשה למצוא  קונסילרים טובים שמגיעים בצורה כזו. 
קונסילרים בסטיק יתאימו יותר לעור שמן ולשימוש מחוץ לבית, עקב אריזתם הנוחה לנשיאה בתיק.

המלצות לשימוש: טשטוש באמצעות האצבעות לחימום החומר וקבלת תוצאה טבעית.

מוצרים מומלצים: Etude House Surprise Stick Concealer



  Highlighting/ Brightening | הארות 




קונסילר דק בעל טקסטורה נוזלית למדי, שאמור להאיר את האיזור וליצור אשליה של מראה מואר ובהיר יותר. לרוב מגיע בכיסוי קל בלבד, ולא נותן מענה לצרכי כיסוי ממשיים.

מתאים ל: טאץ' של הארות בשילוב עם קונסילרים אחרים או למקרים בהם דרוש טשטוש קל בלבד - למשל, באיזור מתחת העיניים בשילוב עם קורקטור/קונסילר עבה יותר. ניתן להשתמש כמוצר מאיר מתחת לגבה.

לרוב יגיעו בצורה של עט לחיצה / מסתובב, האופציה הפחות ידודית לשימוש בקונסילר.

המלצות לשימוש: לטשטש בעדינות עם מברשת רחבה יחסית .

מוצרים מומלצים: טוש אקלה של איב סאן לורן, Brightening Concealer - Sephora



תיקון גוון | Color Corrector 





 קונסילר מתקן גוון יגיע במגוון צורות ומרקמים, ותפקידו לטשטש פגמים בעור על ידי שימוש בגון מנטרל. קונסילר ירוק ינטרל אדמומיות בעור, קונסילר בגוון סגול יתאים לאיזורים צהבהבים, ורדרד להענקת מראה בריא וחיוני לעור, כתמתם לכיסוי איזורים סגלגלים כגון השקיות מתחת לעיניים.

מתאים ל: צרכים ספציפיים של טשטוש והסוואה.

המלצות לשימוש: ניתן ומומלץ להשתמש בקונסילרים מתקני גוון בשילוב עם הקונסילר הרגיל להגברת האפקט הרצוי - למשל, אדמומיות באיזור הסנטר, עיגולים כהים מתחת לעיניים ועוד.

מוצרים מומלצים: Pupa Magic Concealer - כאן בגוון ירקרק לנטרול אדמומיות.


כמובן שלא אשאיר אתכן ללא סווטצ'ים של הקונסילרים שהצגתי בפוסט, למרות הבדלים בגוונים - כולים מתאימים לי אחרי טשטוש (אני בהירה, ורדרדה, סביב nw20 במאק).
  קונסילרים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח קונסילר הארות טשטוש כיסוי שקיות כהויות פגמים מתחת לעיניים דיור נארס מייבילין fit me nars diorskin star review swatches catrice pupa פופה קטריס ג'יבנשי אטיוד





מה הקונסילר המועדף עליכן? ספרו לי בתגובות, התגעגעתי!

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם!


12 comments

  1. התגעגעתי אלייך!! כמה טוב שחזרת!! מלא נחת עם המלאכית ואולי תשגרי לנו איזה תמונה או שתיים שלה? את אולי אנונימית אבל היא בהחלט יכולה לככב כאן ^_^

    ReplyDelete
  2. איזה תענוג לקרוא אותך שוב! גם מאושרת שחזרת אלינו וגם מבסוטה על נושא הפוסט, שהוא אולי אחת ההתמכרויות הגדולות ביותר שלי בתחום האיפור :)
    מאחלת לך שלא תזדקקי לקונסילר בהמשך הדרך, אבל גם אם כן - שזה יהיה בזכות הנסיכה הקטנה, שרוצה לבלות כמה שיותר זמן עם האמא המדהימה שלה!

    ReplyDelete
  3. וואו מזל טוב! איזה כיף.. אין כמו להיות אמא. תהני מהנסיכה

    ReplyDelete
  4. איזה כיף! התגעגעתי כל כך לפוסטים מבית גלוסברי. מי כמוך יודעת שאני וקונסילרים זה סיפור אהבה, או שנאה בעצם? אני לא יכולה להתחיל יום בלי קונסילר וכרגע יש לי בערך חמישה פתוחים - ועדיין לא מצאתי את האחד.

    ReplyDelete
  5. ברוך שובך :)
    לפחות מכל המחסור בשעות השינה יצא אחלה פוסט... המון המון מזל טוב שוב, שתזכו להרבה אושר ובריאות, וכמובן גם שלווה ושעות שינה ;)

    ReplyDelete
  6. שלום לך אמא גלוסברי, התגעגענו!
    אני בטוחה ששעות השינה מתישהו הסתדרו, או שהיא תלך לכיתה א';)
    אני מאוד אוהבת כרגע את זה של דיור, הוא יושב על העור שלי בצורה נהדרת

    ReplyDelete
  7. מזל טוב!! איזה כיף זה בת :)
    יא אלוהים איזה פוסט מעולה! אף פעם לא הבנתי מה ההבדל בין מרקמי הקונסילרים ועשית לי סדר מופתי בראש. לגמרי מדפיסה שיהיה לי לרכישות הבאות. איפה אפשר להשיג קונסילר של נארס?

    ReplyDelete
  8. מזל טוב!! אין כמו התחלה חדשה! תתחדשי על הסטטוס החדש והמרגש ובהצלחה עם עניין שעות השינה. .. כאמא לשלושה נסיכים אני יכולה להגיד לך שלישון 6 שעות רצוף זו משאלת לב כמוסה. אז כל הכבוד לך על הפוסטר הרלוונטי ובהצלחה רבה !

    ReplyDelete
  9. מזל טוב!! אין כמו התחלה חדשה! תתחדשי על הסטטוס החדש והמרגש ובהצלחה עם עניין שעות השינה. .. כאמא לשלושה נסיכים אני יכולה להגיד לך שלישון 6 שעות רצוף זו משאלת לב כמוסה. אז כל הכבוד לך על הפוסטר הרלוונטי ובהצלחה רבה !

    ReplyDelete
  10. באתר שרשמת אין אפשרות לרכוש את הקונסילר של נארס..האם את מכירה אתר אחר?
    נ.ב. כבר שלושה חודשים מחפשת אתר ששולח לארץ.

    ReplyDelete
  11. באתר שרשמת אין אפשרות לרכוש את הקונסילר של נארס..האם את מכירה אתר אחר?
    נ.ב. כבר שלושה חודשים מחפשת אתר ששולח לארץ.

    ReplyDelete
  12. Anonymous20/8/18 11:52

    הי! ממש תודה על הפוסט המעולה. אני קצת מסובכת לאחרונה עם קונסילרים ואשמח לשאול-הקונסילר הקרמי שמכסה מאד עמיד גם לעור שומני? אני מחפשת קונסילר מאד עמיד ומכסה גם למתחת לעיניים. ושאלה נוספת, את מתקן הגוון הירוק את שמה לפני המייקאפ? תודה! הודיה

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!