SACARA // סקארה - המלצות ואכזבות








אחרי ההצלחות של פוסטים שעוסקים בחלוצת האיפור העממי המקומי, ביוטיקייר, חשבתי שודאי תרצו לקרוא סקירה מקיפה על עוד חברה מקומית שמציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים שיתיאמו לכל כיס - וזוהי כמובן, רשת סקארה.
מוצרים של סקארה כבר הופיעו בעבר בטפטופים בבלוג, אבל היום אני מקדישה פוסט מרוכז ומביאה לכן סקירה על 23 מוצרים שונים שליקטתי בחנויות הרשת.

קצת רקע אישי - משום מה חברת סקארה לא משכה אותי במיוחד מעולם. אני לא יודעת ממה לשים אצבע על זה, אבל אני חושבת שהיו אלה האריזות הלא אטרקטיביות בשילוב עם ריחות סינטטיים מדי של רוב המוצרים שגרמו לי להדיר את רגליי מהחנויות.

עם זאת, עקב המבחר הבאמת עצום של המוצרים - החל מטואלטיקה ועד טיפוח ואיפור, שלא לדבר על קיר פיצ'פקעס ענק שבו תוכלו לרכוש כל אקססורי כמעט שעולה על דעתכן - הרשת בהחלט זוכה להצלחה בקרב הצרכניות הישראליות, ואני חושבת שכל חברה שמספקת אלטרנטיבה שפויה למחירי הפארם ומאפשרת לכל אחת להרגיש יפה יותר בסכום פעוט צריכה להתקבל באהבה כאן.
כאשר חברה מציעה ללקוחות מוצרים מקטלוג של אלפי פריטים, כולל קולקציות עונתיות ומוגבלות, קל מאוד לאתר בתוך המגוון משהו שיתאים לכל אחת. למרות זאת, המוצרים של החברה לא חפים מבעיות. על אף המגוון העצום של המוצרים בחנויות ענק, שניתן בקלות לבלות בהן כמה שעות (לצורך הפוסט הזה ביליתי שעתיים בחנות הגדולה של סקארה בקניון שער הצפון), רוב המוצרים שדגמתי לא חזרו איתי הביתה.


קצת על החוויה בחנויות:
הייתי בשתי חנויות של הרשת - חנות גדולה בחוצות המפרץ וחנות גדולה לא פחות בקומה השניה של קניון שער הצפון ליד איקאה קרית אתא. החנויות כולן מעוצבות בשפה אחידה וברורה, כאשר כל המוצרים מסודרים בצורה אסתטית ונוחה לבחינה והסווצ'ה. בשתי החנויות מוכרות אדיבות הציעו עזרה בהמלצות ודרכי השימוש, וכשאמרתי שאני מעדיפה לבחור בעצמי עזבו אותי לנפשי בחיוך וללא לחץ. בסקארה לא ישכנעו אתכן לקנות, אבל הצוות חייכן ומקצועי והמוכרות מעניקות חוויית קניה חיובית ביותר. בנוסף, לכל מוצר שלא היה לו טסטר או שהטסטר שלו היו שבור (קורה לא פעם בחנויות מהסוג הזה, בו טסטרים נעלמים באופן תדיר), הביאו לו מיד טסטר חדש על מנת שאוכל לנסות את המוצר ללא דיחוי (עוד נקודת זכות לסקארה).


ועכשיו לעיקר - המוצרים:
אספתי לסקירה זו 23 מוצרים בתחומים שונים: איפור, טיפוח, אמבט ורחצה ועוד.
את רוב המוצרים בפוסט זה רכשתי בשיטוטי בחנות (וחלק התקבל לסקירה מהחברה) - ניסיתי בכל מאודי לבחור מוצרים שיש להם פוטנציאל להתחבב עליי, ולאו דווקא לנסות בסיטונאות מכל המגוון -  ולכן אם אתן תוהות לגבי התמהיל שמופיע בפוסט, דעו שהוא מתבסס בעיקר על ההעדפות האישיות שלי ומוצר שלא התלהבתי ממנו בחנות על בסיס סווטץ' על היד  או ריח לאו דווקא לא מומלץ, אלא פשוט לא התחבב עליי.
אני כן אוסיף מהרשמים שלי לגבי מוצרים שלא חזרו איתי הביתה ולא צולמו לפוסט, בהמשך.


שפתיים





בליין השפתיים של סקארה תוכלו למצוא ליפסטיקים "רגילים", שפתון עשיר בלחות, שפתון עמיד, שפתון נוזלי מאט, שפתון שבת, גלוסים וצ'אבי סטיק משולב לשפתיים וללחיים.



סדרת השפתונים (4.90 ש"ח)






הסדרה כוללת 60 גוונים,  רובם ורודים וחומים משום מה, בחרתי שניים טבעיים למדי :


23 הוא גוון ורדרד טבעי, מאוד Rosy, כלומר ורוד לא בובתי שיחמיא גם הוא לקשת רחבה של גווני עור.



24 הוא גוון פיצ'י-ניודי משגע, באמת, שיתאים לכל אחת.





הפורמולה רכה למריחה, השפתונים לא עשירים בלחות אך גם לא מייבשים.
הגימור הוא סאטני ומעט מבריק, והעמידות שלהם היא כ-4 שעות והם משאירים סטיין קל (אולי הגוונים הכהים יותר גם עמידים יותר). התאהבתי לחלוטין בגוון 24, שהוא גוון קיצי מובהק.

הבעיה שלי עם השפתונים שלהם היא קודם כל הריח - יש להם ריח סינטטי של וניל תעשייתי, שלי באופן אישי די הציק. בנוסף, האריזה די פשוטה וגם ההדפסה של המילים "Sacara Lipstick" לא איכותית וזולה והשפתון מרגיש מאוד פשוט.



סדרת השפתונים העמידים (8.90 ש"ח)




 הסדרה כוללת 14 גוונים, שמבטיחים עמידות גבוהה וצבע עשיר.
אחרי שהסווצ'תי את כולם ודי התלבטתי על מה ללחת, בחרתי שני גוונים שנראו לי מוצלחים -

04 - הוא ורוד-עתיק בגימור פנינתי, שהייתי שמחה אם הוא היה יותר מאט או פשוט סאטני ופחות פרוסטי. הצבע יומיומי ומחמיא, והוא שורד ארוחת בוקר בכבוד.






 גוון 111 הוא ממשפחת הסגולים החורפיים, דומה מעט ל-REBEL הידוע של מאק. המריחה שלו נוחה, הוא עמיד (אם כי לא עמיד כמו שפתון מאט) - ומשאיר סטיין לאחר שדוהה.






הפורמולה רכה למריחה, השפתונים לא עשירים בלחות אך גם לא מייבשים לשמחתי, תופעה שנפוצה בקרב השפתונים העמידים.
הגימורים בסדרה נעים בין הסאטני לפורסטי, עם המון גוונים כהים ובז'יים מדי.
האריזה כאן מושקעת הרבה יותר ומרגישה איכותית יותר מהליפסטיקים "הרגילים", אם כי עניין הריח הדומיננטי עדיין תופס גם בסדרה הזו. הייתי שמחה אם השפתונים היו מכילים פחות חומרי בישום.


Lip and Cheek - שפתון צ'אבי (24.90 ש"ח)


גם לסקארה יש צ'אבי סטיק, ועוד כזה שיכול לשמש גם כסומק וגם כצבע שפתיים.
בחרתי את הגוון 111 שהוא קוראלי משמח, והוא מתקבל יפה גם על השפתיים וגם הלחי.
העמידות שלו על הלחיים היא כשל סומק קרמי - ממוצע של כ-4 שעות, וגם על השפתיים הוא מחזיק פרק זמן דומה.

על השפתיים הוא מעט מייבש אגב, וגם כאן יש שוב את עניין הריח (אני לא יודעת מי בסקארה חולה על וניל סינטטי, אבל הניחוח הזה מככב).

המחיר שלו גבוה יחסית למחיר האיפור בחנות - 24.90 ש"ח, אבל מספיקה כמות קטנה כדי לראות פיגמנט ברור.








סדרת השפתונים הנוזליים (6.90 ש"ח)




קשה להסביר כמה הפוטנציאל של המוצר הזה מבוזבז. על פניו, זה יכול היה להיות להיט - שפתון נוזלי עמיד, שמתייבש לגימור כמעט מאט, בעל אפליקטור נוח ופיגמנט טוב.
אם תסתכלו על הסווטץ' בלבד על השפתיים תקבלו את הרושם שמדובר במוצר מוצלח למדי, אך לצערי האמת רחוקה מאוד מלהיות מחמיאה.

השפתון נמרח מצויין, אין על זה עוררין. הבעיה היא שכשהוא מתחיל להתייבש על השפתיים הוא פשוט "מושך" את השפתיים לכדי התכווצות, מה שיוצר תחושה סופר לא נוחה ורצון עז לגרד את השפתון הזה מעליי.
אך גם כאן סקארה מערימה קושי רב- שום מסיר איפור כמעט לא יכול לשפתון הזה. עם מה לא ניסיתי להסיר - ביודרמה? הצחקתן אותו. תחליב להסרת איפור? פחח. דו פאזי? no way. מה שהצליח לפרק את הפורמולה זה שמן הניקוי של ל'אוקסיטן שהצליח לשבור את המאחז הלא חוקי שהשפתון הזה החליט להקים לו עליי.
אז כן, הוא עמיד. עמיד מדי. בצורה מלחיצה.
אם אתן יכולות לחיות עם תחושת ה"משיכה" והכיווץ בשפתיים - ייתכן ותאהבו אותו הרבה יותר ממני.

הגוון שקיבלתי לנסות הוא 012 - מאוד קיילי ג'נר, חום אדמדם טרנדי שגם נראה טוב מאוד על השפתיים. האפליקטור כאמור מדוייק ומאפשר הנחה קלה על השפתיים.










Interchangeable Color  - שפתון "שבת"  (9.90 ש"ח)




את שפתון משנה הצבע, שנקרא גם "שפתון שבת" כבר פגשתן בפוסט "10 מתחת ל-10" בו סיפרתי על עשרה מוצרים מומלצים שעולים פחות מ-10 שקלים.

השפתון הזה, שנראה גימיקי מעט (שפתון ירוק?) דווקא מתברר כהצלחה וקניתי גוון נוסף, שנראה צהבהב.
בפועל, מבחינת הגוונים אין כזה הבדל בין השניים - הירוק, 001, הופך לגוון מג'נטה סגלגל על השפתיים ואילו 002 הוא מעט ורוד יותר.

הגוון משתנה בהתאם ל-PH הטבעי של העור ויראה מעט שונה על כל אחת, אבל תמיד על סקאלת הורודים.

השפתון עשיר בלחות ונמרח בקלות, אך אל תצפו ממנו לשרוד 24 שעות כולל ארוחות. הוא יהיה אתכן כ-6 שעות, שזה גם מכובד.






סווטצ'ים:




לסיכום, אם אתן לא רגישות לריחות, תוכלו למצוא כמה אופציות מוצלחות לשפתונים בסקארה, שכן הפורמולות לא רעות והפיגמנט נאה. כדאי לבדוק את הטסטרים בחנויות שכן לא כל הגוונים הם בעלי גימור דומה או מריחה חלקה.








עיניים ופנים




בגזרת העיניים העניינים מאתגרים יותר. לרשת יש מגוון די עצום של צלליות, עפרונות, אייליינרים ומסקרות, וככל ששיחקתי איתם בחנות כך הבנתי שזו לא האיכות שאני מחפשת.

תחילה אספר לכן על המוצרים שקיבלתי לנסות - אייליינר שחור, אייליינר כחול מטאלי ועפרון עיניים כחול.




אייליינר שחור נוזלי (7.90 ש"ח)
אני לא חושבת שאי פעם נתקלתי באייליינר כה משונה. הפורמולה שלו היתה כמעט שומנית, כאילו משהו שם לא עורבב כמו שצריך מבחינת הכימיה. בסיס מימי ושקוף ומעליו דיו שחור מבריק, שמסרב להתייבש.
אני לא יודעת אם זה פגם בייצור, אבל גם בחנות דגמתי את המוצר והוא התנהג באופן זהה.

אייליינר כחול מטאלי (7.90 ש"ח)
אוי כמה רציתי שהאייליינר הזה יהיה מוצלח. בסדרה 5 גוונים מטאליים נהדרים, אבל המוצר עצמו פשוט לא עובד. אולי זה האפליקטור הבעייתי שלא ניתן לשרטט איתו קו מדוייק, אולי הפורמולה, אבל האייליינר הזה היה בלתי שמיש עבורי לצערי. הסווטץ' שווה 1000 מילים.





עפרון עיניים (ושפתיים) ללא חידוד (9.90 ש"ח)
העפרונות של סקארה מיועדים לשימוש על העיניים ועל השפתיים, ועם זאת התוית גורסת שאין להשתמש בעפרון באיזור העיניים. לפי החברה מדובר בהנחיה גנרית של משרד הבריאות הישראלי והמוצר בטוח לשימוש באיזור העיניים.

הגוון הכחול שקיבלתי נראה לא רע בסווטץ' על היד, אך על העיניים היה קשה לשרטט איתו והוא היה קשה ולא נעים. האריזה עצמה נוחה והחומר יוצא בקלות, אבל אני חושבת שליין העפרונות הרגילים של המותג, אלו המתחדדים - יעשו עבודה טובה יותר (כתבתי על עפרון שפתיים בפוסט הזה).










צללית (5.90 ש"ח)

עברתי על רוב הצלליות בסטנד של סקארה. חלקן היו לא רעות עם פיגמנט די טוב, חלקן בעלות מרקם גירי ולא רוויות מספיק. לבסוף בחרתי בצללית 235, שהיא צללית זהובה קלאסית בעלת מרקם משיי. היא די עמידה מעל פריימר, אך לבדה נוטה להעלם אחרי מספר שעות.

הצלחה גדולה נרשמה בקרב צללית הדואו לגבות, שמשמשת אותי כמעט מדי יום מאז שנקניתה. אולי על היד הפיגמנט שלה לא מרשים אבל כצבע לגבות היא עושה עבודה נהדרת ממש, מדגישה את הגבות בצורה טבעית ונשארת במקום לאורך כל היום.


סומק מספר 006 (8.90 ש"ח)
אחרי שסיפרתי לכן על סומק מספר 10, שהתרשמתי ממנו לטובה, קניתי גם את סומק מספר 06, שהוא גוון טבעי בגימור מאט לגמרי ומצויין כסומק נייטרלי יומיומי שמחלטר גם על תקן ברונזר קל.
העמידות שלו פחות טובה משל מספר 10 אבל אין מה להתלונן על סומק שעולה תשעה שקלים.


סווטצ'ים:





מברשות




דגמתי שתי מברשות של המותג, אחרי שניסיתי עשרות מהן בחנות.

מברשת מייקאפ (19.90) עשויה סיבים סינטטיים היא לא תחרות אמיתית למברשות שלי, דוגמת ריל טכניקס. עם זאת, מי שרוצה לנסות מברשות מייקאפ שטוחות מבלי שיכאב בכיס זו אופציה לא רעה, אם כי שוב - אל תצפו לניסים ונפלאות.

מברשת שפתיים נשלפת (3.90) נקנתה כי פשוט רציתי לנסות עוד מברשת של המותג, ולטעמי הסיבים שלה קשים ולא נעימים על השפתיים וגם הצורה פחות אידיאלית להנחת שפתונים. עם זאת, אם אתן צריכות מברשת לזרוק בתיק לתיקונים על הדרך - היא תספיק.




הסרת איפור




מסיר איפור (9.90 ש"ח) הוא מסיר איפור בצורת תחליב שמיוצר בארץ (בניגוד לרוב מוצרי החברה, שמיוצרים בסין) ועשיר במינרלים מים המלח. מדובר במסיר איפור עדין ויעיל למדי, שבהחלט שווה לתת לו צ'אנס. הוא לא יסיר איפור עמיד במים, אבל לניקוי של הפנים בערב, הוא עושה עבודה לא רעה.  *שימו לב, לא מיועד לאיזור העיניים!*


מסיר איפור דו פאזי (9.90 ש"ח) הצליחה לעמוד ברוב משימות הסרת האיפור שהפלתי עליו, ולאחר הניקוי משאיר מעט תחושה שומנית, שאני מעדיפה לשטוף במים. הוא לא מסיר בהצלחה מסקרה עמידה במים אבל הסיר איפור עיניים סטנדרטי ללא בעיות מיוחדות.





Miscellaneous / כל מני






בסקארה תמצאו מגוון מוצרים משלימים - ספוגי רחצה, לקים, אביזרים לאיפור וטיפוח (מברשות, אביזרי ציפורניים ועוד), פיצ'פקעס לתיק - כמו מראות קטנות, גומיות, טיפוח לגוף - קרמים, סבונים, דאודורנט, תיקי איפור, אריזות מתנה ועוד ועוד..

אספר לכן בזריזות על כמה מוצרים שאספתי:

מסיר לק בספוג (5.90 ש"ח) לא הסיר בהצלחה את רוב הלקים שהטלתי עליו להסיר. המנגנון ידוע - שמים את האצבע בתוך הצנצנת, בה יש ספוג שספוג שמסיר לק, ומסובבים עד הסרה. למרות שסובבתי וסובבתי עד שפיתחתי שרירי כתף ויד אחורית לא רעים, הלק נשאר עליי. יש אגב עוד בערך 10 סוגים של מסירי לק, אולי האחרים מוצלחים יותר.

ספוג רחצה צהוב (3.90 ש"ח) הוא ספוג בסיסי מצויין שקצת קשה וכך מסיר תאי עור מתים, אך מספיק רק שיהיה כיף להתקרצף איתו.

גלגל לציפורניים (2.90 ש"ח)  - טוב, לא רק בלוגריות צריכות כזה. כל מי שיש לה המון לקים ורוצה לראות את הקולקציה שלה במבט אחד ולבחור את הצבע שבא לה עליו הפעם - תהנה מגלגל לקים שקפקף ונוח.

קרם גוף מסדרת Touch בריח פירות אדומים (14.90 ש"ח) -  טוב ברור שסקארה ניסו לכוון כאן לאוהבות ויקטוריה סיקרט, בסדרה שבה קרמי גוף, סורבה גוף ומגוון מוצרי גוף בריחות וגוונים תואמים. האדמדם, בניחוח פירות אדומים, דווקא חביב ביותר, הקרם נעים ונספג מהר וגם הריח כיפי.


דיפיוזר ריח לחדר בריח סחלבים (9.90 ש"ח)  - אולי ההפתעה הנעימה ביותר בחנות. בקבוקון מפיץ ריח, בניחוח סחלבים עדינים, קנה אותי מיד. ריח לא סינטטי מדי ונעים שכיף לשים בחדר ולא להתבאס ששילמנו יותר מדי על משהו שיתנדף תוך חודש.



לסיכום, ברשת יש מוצרים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות.
כדאי לפשפש, להריח ולנסות, כי המחירים בהחלט מזמינים, ואם אתן על תקציב תוכלו להתחדש בשקית ממתקים בלי להכעיס את חשבון הבנק.

ומה אתן חושבות על סקארה? ניסיתן את המוצרים? אהבתן?

*חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי גם בפייסבוק ואינסטגרם!






26 comments

  1. איזה פוסט מושקע! עוד תחקיר מעמיק מבית גלוסברי :) הכי התלהבתי משפתון השבת שצילמת על שפתייך הענוגות. זה הצהוב או הירוק?

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה הירוק, אבל הצהוב נראה די זהה :) ותודה!

      Delete
  2. וואו את ממש הוצאת לי את המילים מהפה על כמה מוצרים. יש להם יציאות טובות, אבל עדיין באמת משהו הרגיש לי זול ואת חידדת לי שבהרבה מהמקרים זה הריח הסינטטי הזה.
    פוסט מושקע ויפה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      אני לרוב לא אדם שרגיש לריחות (אלא אם זה שפתון בריח מנטה, בעע), אבל כאן זה פשוט במינון ממש גבוה שלא ניתן להתעלם ממנו..

      Delete
  3. הצדעה על זה שנכנסת לשם. סקארה לעניות דעתי היא אחת מהחברות הפחות אטרקטיביות ושום דבר, גם המומלצים לא קורצים אליי, ובכל זאת את מצליחה לשכנע אותי אולי לתת צ'אנס!

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם בהמלצות יש סייגים, אבל לדעתי כשיש חברות לואו קוסט כאלה, כדאי לתת צ'אנס :)

      Delete
  4. בין אם זו הצלחה מסחררת או נפילה מטאורית תמיד טוב לשמוע על ההיצע של רשתות כאלו בארץ. אני תמיד לומדת יותר מדיס-המלצות מאשר מהמלצות, אז מאד נהניתי לקרוא את הפוסט כי גם אני טרם דגמתי משהו מהרשת הזו.
    בונוס - העברת לי שעה משעממת בעבודה ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה הכי טוב! להעביר משמרת משעממת בעבודה זו מצווה :)
      גם אני אוהבת לקרוא דיס-המלצות!

      Delete
  5. מודה שאני אישית מאוד אוהבת את האיליינר השחור, אבל זה באמת אינדיבידואלי. מאוד אהבתי את הפוסט והתיאורים ולצערי אני נוטה להסכים איתך על רובם, טעונים שיפור בהחלט.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני די בטוחה שפשוט הבאטץ' שניסיתי היה בעייתי. אין מצב שהם התכוונו שהפורמולה תהיה כל כך רטובה ושומנית. אבל זה מה שהיה אצלי . חבל!
      אני חושבת שיש להם הרבה פוטנציאל, והמון השקעה בחנויות. מקווה שיקשיבו לפידבקים וישפרו את הפורמולות..

      Delete
  6. אני מתה על השפתוני שבת הללו - נראים טבעיים ונהדר ליום יום כשלא רוצים משהו ואוו. פוסט נהדר בובה!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה לגמרי!
      הם בהחלט נותנים תמורה יפה ל-10 שקלים שהם עולים :)
      ותודה! :D

      Delete
  7. ניסיתי מיליון מוצרים של סאקרה, כאילו דיי הרבה ופשוט כול אחד מהם יאכזב אותי בשלב כלשהו. הבעיה היחידה היא שהחנויות נראות כולכך טוב ומזמינות שאני תמיד נכנסת לנותנת צ'אנס לעוד אחד מהמוצרים שלהם ואז בבית מתבאסת לגמרי.. לדעתי שיעלו טיפה את האיכות ואת המחיר אבל המוצרים יהיו ברמה סבירה שלא מאכזבת אחרי השימוש הראשון.
    פוסט מעולה! חוץ מהקטע על המסיר איפור, קראתי עליו אצלך בבלוג וחיפשתי מסיר איפור יחסית זול שאני אוכל לזרוק בבית של החבר שלי ובזכותך רצתי לקנות אותו והשתמשתי בו, ואני לא יודעת מה קרה, אולי זה רק איתי אבל כול העיניים שלי כולכך כולכך שרפו מהשימוש איתו שעוד שניה התחלתי ממש לדמוע. זה היה לא נעים בכלל! רק אחרי זה ראיתי שרשום להרחיק מאזור העיניים, פה זה נגמר לגמרי! מי מייצר מסיר איפור שהוא לא לשימוש עיניים?? התבאסתי רצח ואני באמת לא יודעת אם אוכל לתת לרשת הזו עוד צ'אנס..

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      אני ממש מצטערת שהמסיר צרב לך, הוספתי הערה בפוסט כדי להזהיר להבא :(
      אם את מחפשת מסיר איפור זול וממש אפקטיבי- הדו פאזי של ניוטרוג'ינה מצויין ועולה 30 ש"ח בפארמים

      Delete
    2. בכל המאמר לא ראיתי האם השפתונים מכילים עופרת או לא, אשמח לתשובה.

      Delete
    3. בכל המאמר לא ראיתי האם השפתונים מכילים עופרת או לא, אשמח לתשובה.

      Delete
  8. מה לגבי מסלסל השיער שלהם? מישהי ניסתה?

    ReplyDelete
  9. Anonymous15/5/17 11:25

    את תוכלי לעשות סקירה על קרם משזף של סקארה ?, כי יש חלק אומרים שזה עבד ויש חלק אומרים שזה לא ואני לא כל כך בטוחה אם לקנות, תודה❤

    ReplyDelete
  10. Anonymous23/5/17 06:28

    תזהרו מקוסמטיקה ויותר תזהרו מקוסמטיקה זולה כול כך הרבה זבל וכימיכלים להזהר מאלרגיות וגם מטסטרים שמעבירים זיהומים

    ReplyDelete
  11. פוסט מצוין!! המברשת של המייקאפ לא מומלצת?

    ReplyDelete
  12. אני לא מכורה לקניות בכלל אבל כל פעם שאני בקניון , פעם בחודש בממוצע, אני נכנסת ותמיד קונה משהו. לפני מספר חודשים קניתי לק ג'ל הוא על הפנים מספר פעמים נכנסתי לסקרה ברמות ואמרו לי "לא יכול להיות " כולם קונים. נתתי עוד צ'אנס ועוד . לאחר שבחנות אמרו לי להגיש תלונה באינטרנט עשיתי זאת.
    נכון שהסיפור הזה היה מזמן אבל טיפלתי רק שלא התייחסו.
    היום הגעתי עם הלקים לחנות ברמות ירושלים ולא קיבלו אישור לזכות אותי וכשהתקשרתי למספר שנתנו לי ענתה בחורה שהזדהתה בשם ריקי (לא מאמינה לה) וקיבלה כוח וכמובן החליטה שהיא לא מזכה אותי בכלום. ביקשתי מנהל היא אמרה שהיא גם המנהלת.

    אם זה היחס - מה הפלא על רוב גדול של המוצרים ??
    אני מבקשת לא להתחבר אלי לפייסבוק אני רק אכפיש אתכם אני מאוד כועסת שסחבו אותי. עד עכשיו ועל הגב ריקי שממש חושבת שהיא אלוהים.

    ReplyDelete
  13. Anonymous31/7/17 01:05

    אני שוקלת לנסות את המחליק של סקארה אשמח אם מישהי שניסתה אותו תגיד לי מה היא חושבת עליו תודה מראש

    ReplyDelete
    Replies
    1. .מחליק סבבה לגמרי אבל אל תבני עליו לשימוש על כל השיער אני משתמשת בו רק לפאתים. סתומרת השיער הזה ליד האוזן אבל לארבעים שקל הוא סבבה

      Delete
  14. קניתי כמה מוצרים תרחיץ לפנים ותרחיץ לגוף מוצרים מזעזעים נראה לי מכילים הרבה מים וקצת צבע
    למוצרים אין גוף נוזליים מידי ריח ממש לא נעים
    המוכרת שיכנעה אותי לקנות,מועדות
    אין ספק שלא אמליץ ולא אקנה יותר
    ציון 0 למוצרים
    ממש אכזבה

    ReplyDelete
  15. אהבתי את הפוסט. לצערי בסאקארה אין גוון מייקאפ מתאים בשבילי, חיפשתי וניסיתי ופשוט אין.

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!