All Pink Everything



אתן יודעות, בגדול אני לא מתה על הצבע הורוד. 
כלומר, הוא בהחלט חביב, אבל לא תמצאו בארון שלי חולצות ושמלות ורדרדות רומנטיות, אולי גוונים קורליים, פיצ'יים ואדמדים, אבל ורוד ברבי או בזוקה? hell to the no.

עם זאת, יצרני הקוסמטיקה בעולם אוהבים לחשוב שאריזה ורדרדה היא מקדם מכירות מצויין, ואין לי אלא להסכים איתם. מה שלא עובד בשבילי בארון הבגדים או באקססוריז, מתקבל באהבה על שידת האיפור ועוד יותר בגזרת הטואלטיקה והבישום (עם סייגים קלים, בכל זאת, לעולם לא אהיה בחורה של candy yum yum של מאק).

כשאספתי את הדואר בשבוע האחרון (והראיתי את השלל באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של הבלוג) הבנתי שבלי להתכוון יותר מדי אני מוקפת במוצרים ורדרדים, אז חשבתי לעשות מזה פוסט. כזו אני, תמיד חזקה בלמצוא מכנה משותף.

בתפריט היום - איפור, איפור על גבול הטיפוח והריח האהוב עליי מבאת' אנד באדי וורקס!


גלוסברי בלוג איפור וטיפוח ביוטי glossberryblog glossberry review beauty blog




Bath and Body Works - Shower Gel - Sweet Pea




דיוטי פרי באת אנד באדי וורקס סווי פי bath and body works duty free sweet pea gel ג'ל רחצה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


אוי כמה אני אוהבת את מוצרי הרחצה של באת' אנד באדי וורקס! רוב הניחוחות מדוייקים, נפלאים ומשאירים אותי בתחושה כאילו טבלתי בענן רענן. שלא לומר שבלי מחטאי הידיים הקטנים שלהם אני לא יוצאת מהבית.

אם  עד עתה היינו צריכות לחכות שמישהו יסע לארה"ב או להסתמך על חברות שילוח, בדיוטי פרי הקשיבו לרחשי ליבנו ומציעים מגוון רחב של מוצרים של Bath and Body Works לרכישה כבר בתחומי ישראל, לפתוח את החופשה עם חיוך.

המחירים אמנם גבוהים מעט יותר מהמחירים המקוריים בארה"ב, אבל לרובנו האופציה הלוקאלית תהיה מזמינה ונוחה יותר.

החנות בדיוטי פרי מציעה מגוון מוצרים רחב יחסית, במגוון ניחוחות מוכרים ואהובים (כגון Sweet Pea, Warm Vanilla Sugar, Midnight Pomegranate, Paris, Pink Chiffon, Twilight Woods, Japanese Cherry Blossom ועוד):

ג'ל אמבט עשיר -  במחיר של 13.90 דולר לגודל מלא של 300 מ"ל או 5.9 דולר לגודל מוקטן של 85 מ"ל
קרם גוף עשיר בחמאת שיאה - 16.90 דולר ל-180 מ"ל
מיסט לגוף - תרסיס מרענן בניחוח מעודן - במחיר של 13.90 דולר לגודל מלא של 250 מ"ל או  6.90 לגודל מוקטן
מחטאי ידיים - במחיר של 2.90 דולר לגודל נשיאה בתיק או 6.90 דולר לגודל של 85 מ"ל
נרות (יאיי נרות!!!) - ה-מוצר הנחשק ביותר של החברה, שקשה להשגה עבור רובנו זמין בדיוטי במחירים של 5.90 - 12.90 דולר, תלוי בגודל הנר.
בנוסף, תמצאו במגוון בשמים , סקראבים לגוף, קרם ידיים, סבוני ידיים ועוד.

לרגל ההשקה המוצרים של Bath & Body Works נמכרים במבצעי 3+1 או 5+2 (הזול ביניהם).
תוכלו לראות חלק מהמגוון באתר של דיוטי פרי  ולתכנן את הרכישה מבעוד מועד.


שמחתי מאוד לקבל ג'ל רחצה בניחוח *Sweet Pea, שהוא ללא ספק הניחוח האהוב עליי מהסדרות הקבועות (Signature Scents) של המותג.

הניחוח יקסום לאוהבות הריחות הפירותיים-מתוקים, והוא מאופיין בניחוח של פטל ואגס, וכמובן אפונה מתוקה. מיקס ורדרד שאי אפשר לעמוד בפניו.
הניחוח מורכב מתוים עליונים של אפונה מתוקה, אגס, פרי יער וענבי שועל, תוי אמצע של פרזיה, פטל ואדמונית ותוי בסיס של מאסק ושזיף. קשה להעביר במילים, פשוט מצויין ועל זמני.

אציין לטובה גם את האריזה המאוד ידידותית שנוחה לשימוש במקלחת.
להשיג תמורת 13.90 דולר בדיוטי פרי.






L'oreal Skin Perfection - BB and CC Creams


לוריאל קרם ביבי סיסי BB CC כיסוי כהויות לחות קרם מתקן גוון סקירה ל'וריאל l'oreal skin perfection bb cc cream review swatch glossberry דגלוסברי ביוטי בלוג איפור וטיפוח


אז ודאי הבחנתן שהרשת שוצפת בסקירות על שני המוצרים הללו, מקו Skin Perfection הורדרד של חברת ל'וריאל.
אקדים ואומר שאמנם אני מכירה ומחבבת את לוריאל, מאז ימי True Match העליזים לא ממש דגמתי מוצרי איפור לפנים שלהם (קרי מייקאפ, פודרה, קונסילר וכו').
גם כשיצאו בחו"ל סדרות Lumi Magique ו- Nude Magique שכללו גם הם מוצרי BB ו-CC שונים (שמיד אסביר את ההבדלים ביניהם) לא דגדג לי לנסות אותן.

עם זאת, הזדמן לי לנסות את המוצרים החדשים בסדרת Skin Perfection ושמחתי על ההזדמנות לבדוק מה חדש ביצרנית הקוסמטיקה הותיקה (שהיא להזכירכן אחות גדולה ללנקום). ולהלן רשמיי:


לוריאל קרם ביבי סיסי BB CC כיסוי כהויות לחות קרם מתקן גוון סקירה ל'וריאל l'oreal skin perfection bb cc cream review swatch glossberry דגלוסברי ביוטי בלוג איפור וטיפוח


מבחינת האריזה, שני המוצרים מגיעים באריזות נעימות לעין ולשימוש. בעוד שמחיר שני המוצרים זהה (כ-70 ש"ח) , קרם ה-CC מכיל 35 מ"ל ואילו קרם ה-BB מכיל 50 מ"ל מוצר.

הפיה של קרם ה- CC צרה יחסית ונועדה להוציא כמות חומר מדודה, בדומה לקרם לחות, בעוד הפיה של קרם ה-BB נדיבה יותר .

לוריאל קרם ביבי סיסי BB CC כיסוי כהויות לחות קרם מתקן גוון סקירה ל'וריאל l'oreal skin perfection bb cc cream review swatch glossberry דגלוסברי ביוטי בלוג איפור וטיפוח




Skin Perfection CC Cream* הוא קרם שנועד לתקן גוון, להעניק זוהר ומראה אחיד לעור הפנים, לטשטש אדמומיות וכהויות. CC פירושו - Color Correct, והמטרה המוצהרת של המוצר היא להעניק לעור גוון אחיד.
הוא מאוד מזכיר לי Tinted Moisturizer באופן אישי, כיוון שהוא מתפקד יותר כקרם לחות עם גוון קל מאשר כמוצר שנועד להעניק גוון לעור הפנים.

קרם ה-CC מגיע בגוון אחד (מה שנקרא One Size Fits All).
עם הוצאתו מהשפורפרת קרם ה-CC הוא לבן לחלוטין, אך ברגע שמעסים אותו לתוך העור הוא מקבל פיגמנט שקרוב לגוון העור שלנו. עליי הוא מתקבל מעט צהבהב (ראו תמונה) אבל זה לא משהו שניתן להבחין בו על העור.

הקרם אכן מעניק כיסוי קל לעור הפנים ומנטרל אדמומיות קלה (אל תבנו עליו לכסות חצ'קון סורר).  הוא מעניק לחות, ואינו נספג למשך זמן רב - כלומר משאיר אחריו גימור Dewy זוהר . בתור בעלת עור יבש, בשבילי זה מצויין, אבל אני חושבת שבעלות עור מעורב יעדיפו לשמור אותו לימי החורף הצוננים יותר כי הגימור שהוא מעניק הוא בדיוק ההפך מגימור מאט.

הקרם מכיל SPF20, ובשבילי זה מוצר שיתאים לימים שאין לי צורך בעור מושלם אלא בקצת גוון וטשטוש קל מאוד של פגמים. יתאים למי שהעור שלה במצב די אידיאלי מלכתחילה והיא לא זקוקה לכיסוי גבוה.

מחיר -70 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם או באתר מדי-לינק

לוריאל קרם ביבי סיסי BB CC כיסוי כהויות לחות קרם מתקן גוון סקירה ל'וריאל l'oreal skin perfection bb cc cream review swatch glossberry דגלוסברי ביוטי בלוג איפור וטיפוח




Skin Perfection BB Cream* הוא קרם עשיר בלחות שמציע בנוסף גם 5 פעולות בתכשיר אחד - לחות, כיסוי פגמים, כיווץ נקבוביות, מעניק מראה עור אחיד והגנה מהשמש - SPF25.

קרמי BB - Blemish Balm - פופולריים מזה תקופה ארוכה ונועדו לתת מענה למי שאינה חושקת במייקאפ כבד על פניה ומחפשת פתרון כולל של כיסוי פגמים בנוסף ליתרונות טיפוחיים.

קרם ה-BB של לוריאל מוצע לשוק בשני גוונים - Fair / בהיר ו-Medium / בינוני, כאשר באופן טבעי הלכתי על הגוון הבהיר יותר (שגם הוא יתאים ללבנבנה כמוני בקיץ בלבד).

הקרם עבה יחסית ומאוד "קרמי" במרקמו. זהו לא BB קליל מאוד ולכן גם מעניק כיסוי בינוני שהפתיע אותי לטובה.
ברוב הימים שימוש ב-BB קרם לבדו מספיק, ועם תוספת של קונסילר במקומות אסטרטגיים אני יכולה לדלג על מייקאפ כבד שמאוד לא מסתדר עם הלחות הישראלית.

הכיסוי נבנה - ניתן להשתמש בשכבה דקה כדי להעניק לפנים גוון אחיד או להוסיף שכבה נוספת לכיסוי גבוה יותר.
גם כאן, הקרם לא ייספג במהירות ועדיין "תרגישו" אותו על הפנים גם שעתיים אחרי. אישית, אני לא מפדרת BB קרם בקיץ, אבל הפיניש הזוהר שלו לא יתאים לאילו מכן שמחפשות כיסוי מאט.

לשמחתי, Fair נוטה לצד הורדרד, אבל כרגיל בארצנו אין היצע גוונים רחב, והבהירות הצהבהבות או השזופות יתקלו אולי בבעיה בהתאמת הגון.

הקרם מכיל SPF25, שזה לא רע, אבל אני נוהגת להשתמש במסנן הגנה בנוסף כדי להגביר את ההגנה.

החברה מבטיחה שבשימוש ממושך מצב העור ישתפר, אני לא שמתי לב שיש שיפור שקרם לחות רגיל לא מספק. בכל אופן לא נרשמו תופעות של יובש או הופעת חברים חדשים, וזה סימן מעודד.

מחיר -70 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם או באתר מדי-לינק



לוריאל קרם ביבי סיסי BB CC כיסוי כהויות לחות קרם מתקן גוון סקירה ל'וריאל l'oreal skin perfection bb cc cream review swatch glossberry דגלוסברי ביוטי בלוג איפור וטיפוח



שני המוצרים לא חפים מפגמים כיוון שהם מכוונים למכנה משותף רחב, אבל אם אתן מחפשות כיסוי קליל וזוהר - תמצאו את מבוקשכן באחד משני המוצרים הללו.

אם הייתי בוחרת אחד - המנצח שלי יהיה ה-BB עם הכיסוי הטבעי והמוצלח :)







Bourjois Aqua Blush - Berry Nice

Bourjois Aqua Blush - Berry Nice review swatch סומק בורז'ואה feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog


איך שראיתי שבורז'ואה יצאו עם ליין סמקים חדש, ידעתי שאצטרך לנסות אותם במוקדם או במאוחר.
או במוקדם.

אז בסייל האחרון בפיליוניק (בינתיים יש אחד חדש, כרגיל) הזמנתי לי גוון אחד לנסות. אחרי לבטים רבים הלכתי על הגוון הדומיננטי ביותר בליין - 04 - Berry Nice.

הסמקים מגיעים באריזת משאבה, שדומה מאוד למשאבת הפריימר (שסקרתי כאן), בגוון של הסומק לאיתור קל.

הסמקים Aqua Blush של בורז'ואה הם על הגבול שבין נוזיים/קרמיים, במרקם אוורירי ואפילו קריר. ניכר כי הסמקים רוויים במים, כיוון שהם בלתי מורגשים לחלוטין על העור. Aqua Blush Indeed.

מי שמחפשת הסמקה עדינה וזוהרת תמצא את מבוקשה כאן  - הסמקים אמנם נראים מאיימים במבט ראשון אבל לאחר טשטוש קל מתקבל גוון טבעי ונהדר, שמתאים במיוחד לשימוש עם שימר.

יש לציין כי בלחיצה ראשונה יוצאת כמות חומר גדולה, גדולה מדי, כיוון שצריך ממש מעט כדי לקבל גוון יפה על שתי הלחיים. בהמשך המשאבה מתייצבת והכמויות יוצאות ממש במידה הנכונה - לחיצה אחת מספיקה לכיסוי שתי לחיים.
כמובן שמי שמעדיפה פיגמנט רב יותר יכולה להעמיס, רק לזכור לטשטש, לטשטש ואז לטשטש עוד.

העמידות לא מאוד גבוהה - כ-4 שעות, אבל אם תשלבו עם סומק אבקתי מעל תקבלו עמידות מרשימה של 8 שעות בקלות.

אני מעדיפה לצורך  פעולת טשטוש הסומק את מברשת הסטיפלינג המצויינת של ריל טכניקס או אפילו מברשת הסטינג של ריל טכניקס, שהולכת ומתגלה כמברשת השימושית ביותר אצלי בסטאש (תוכלו לקרוא עליה ולהתלהב ממנה כאן)

להשיג תמורת 9 פאונד בפיליוניק {לינק לרכישה} או באסוס {לינק לרכישה}



Bourjois Aqua Blush - Berry Nice review swatch סומק בורז'ואה feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog


סווטצ': לחיצה אחת, מריחה מרוכזת, מריחה עדינה וטשטוש:

Bourjois Aqua Blush - Berry Nice review swatch סומק בורז'ואה feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog











TOPSHOP Glow Stick - Spotlight


topshop glow stich spotlight review swatch טופשופ איפור feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog לבלוג איפור וטיפוח שימר



גם למוצרים של ענקית האופנה טופשופ אני נמשכת מזה זמן רב וליין האיפור המדובר שלהם עשה לי עיניים חודשים.

החלטתי ללכת על גלואו סטיק, שזה כמו היילייטר/סומק בסטיק.
הגוון Spotlight הוא מאוד ממשפחת נארס אוגזם - ורוד עם שימר זהב, שמחמיא באופן אוניברסלי לכולן.

הסטיק איכותי ונוח מאוד לשימוש, פס על כל לחי וטשטוש עם מברשת סטיפלינג או אצבעות, ואתן מוכנות לחלוטין ליציאה.
העמידות בינונית, אבל האפקט כה יפה שאני לגמרי בטים גלואו סטיק!

אגב, למי שלא מנוסה בשימוש במוצרים שבאים בצורה כזו, אוכל לספר שמדובר בצורה פשוטה מאוד להנחה של מוצר - מסובבים, מורחים ומטשטשים. ניתן לשלוט על כמות החומר בקלות יחסית.

ניתן להשתמש בגלואו סטיק גם כשימר מעל סומק אחר, לאפקט שכבות מהפנט.

להשיג תמורת 7 פאונד בפיליוניק {לינק לרכישה} במבצע - אני קניתי במחיר כמעט מלא של 10 פאונד. דאמיט.

topshop glow stich spotlight review swatch טופשופ איפור feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog לבלוג איפור וטיפוח שימר


bagsy lip velvet soft matte lip color colour no frills review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog לבלוג איפור וטיפוח





  




Bagsy Lip Velvet Soft Matte Lip Colour  - No Frills

bagsy lip velvet soft matte lip color colour no frills review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog לבלוג איפור וטיפוח

bagsy lip velvet soft matte lip color colour no frills review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog לבלוג איפור וטיפוח


אווו מה זה? חשבתי לעצמי. מוצר שפתיים נוזלי ומאט חדש? אני רוצה לנסות!
איזו חברה זו? Bagsy? לא מכירה. חיפוש קצר בגוגל, עשרות תגובות מתלהבות של בלוגריות שקיבלו לסקירה.
טוב. נלך על זה חשבתי. החיים שלנו הם ריסק אחד גדול.

אז במקרה הזה מדובר בנפילה של ההזמנה.

הפורמולה אמנם קטיפתית, אבל עמידה כמו הבטחות של פוליטיקאי לפני בחירות. הגוון NO FRILLS שהוא הגוון הבהיר בחבורה נראה עליי כמו גיר מרוסק. כל כך הרבה פוטנציאל, כל כך מעט קבלות.
האריזה דווקא יפה ומזמינה ומזכירה את השפתונים הנוזליים של האורגלאס, אך כאן הדמיון נגמר.

בקיצור, לא התרשמתי בכלל, ואני בספק שאמשיך את הרומן שלי עם חברת bagsy האלמונית שנמכרת "בלעדית" בפיליוניק.

בסדרה 3 גוונים נוספים שאולי הם מוצלחים יותר. מי יודע. אם יש לכן אומץ, תדגמו.

להשיג תמורת 12  פאונד בפיליוניק {לינק לרכישה}. שלי די הלכו לפח. או לתרופות של בגסי.



bagsy lip velvet soft matte lip color colour no frills review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog לבלוג איפור וטיפוח









 

Rimmel Exaggerate Lipliner - 063 Eastend Snob

עפרון שפתיים מגדיל קיילי ג'נר טבעי ורוד רימלrimmel exaggerate lip liner lipliner nude pink 063 eastend snob review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog בלוג איפור וטיפוח

עפרון שפתיים מגדיל קיילי ג'נר טבעי ורוד רימלrimmel exaggerate lip liner lipliner nude pink 063 eastend snob review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog בלוג איפור וטיפוח



לא נסיים עם טעם רע בפה, כי המוצר האחרון שהגיע אליי היה שיחוק בכל קנה מידה.
חברתי היפה אלינור מהבלוג Chic and Sweet אמרה לי שאני "חיייייבבבתתתתת" לנסות את עפרון השפתיים של רימל בגוון Eastend Snob.
מה אומר לכן, היא צדקה, ביג טיים.

העפרון הזה בגוון הספציפי הזה הולל ברשת המון, בעיקר על ידי בלוגריות בריטיות, שקראו לו עפרון קסמים שיודע להגדיל את השפתיים בצורה טבעית (כמו עפרון דומה של שארלוט טילבורי - Lip Cheat).  כרגע אני רחוקה משארלוט כמו שאני רחוקה משער של ספורטס אילוסטרייטד, ולכן האופציה של רימל נראיתה לי כמו פתרון טוב.

העפרון מגיע באריזה ללא חידוד, והוא בגוון ניודי-טבעי-ורדרד מושלם. מושלם.
מדגיש את השפתיים בצורה נפלאה, בעל גימור מאט ועמידות מצויינת בתור תוחם (בתור שפתון פחות - אחרי האוכל יש ירידת חומר ממרכז השפה, אבל היי - הוא לא התיימר להיות שפתון עמיד).

השימוש נוח מאוד, העפרון מעוצב בזוית שמקלה על מריחה נוחה ומדוייקת, והגוון שלו מאוד דומה ל-07 Nudist של בורז'ואה, שהוא גוון אגדי בפני עצמו. (כתבתי עליו כאן)

לצערי, רוב הזמן הגוון הזה Out of Stock בכל האתרים שמוכרים אותו, אבל אם תרפרשו מספיק, הסבלנות תשתלם!

להשיג תמורת 4  פאונד בפיליוניק {לינק לרכישה}.

אין מה לומר - מדובר בתוחם שפתיים מוצלח מאוד במחיר מוצלח עוד יותר! אל תפספסו.







עפרון שפתיים מגדיל קיילי ג'נר טבעי ורוד רימלrimmel exaggerate lip liner lipliner nude pink 063 eastend snob review swatch feelunique פילוניק גלוסברי glossberry blog בלוג איפור וטיפוח


אז מה חשבתן על הנבחרת הורדרדה שלי? ספרו לי!



* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה




14 comments

  1. טוב, לגמרי קנית אותי עם הגלואו סטיק של טופשופ! חייבת כזה ומיד,
    טרם דגמתי את הסומק של בורז'ואה, אבל מסתבר שבחרתי בטעות בגוון כתום כתום, נראה איך הוא ישחק.
    איך אני שמחההההה שאהבת את העיפרון - הוא מצויין ואני הכי מכורה. בואי נעשה משהו שיקרב אותנו לשרלוט! (ואם אפשר, גם לספורטס אילוסטרייטד (;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הכל בזכותך!! הוא נפלא :) תודה!

      Delete
  2. טוב, לגמרי קנית אותי עם הגלואו סטיק של טופשופ! חייבת כזה ומיד,
    טרם דגמתי את הסומק של בורז'ואה, אבל מסתבר שבחרתי בטעות בגוון כתום כתום, נראה איך הוא ישחק.
    איך אני שמחההההה שאהבת את העיפרון - הוא מצויין ואני הכי מכורה. בואי נעשה משהו שיקרב אותנו לשרלוט! (ואם אפשר, גם לספורטס אילוסטרייטד (;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני ממש ממש מרחק נגיעה מספורטס איליוסטרייטד, בואי נגיד שזה בשלבי סגירה סופיים אבל הסוכן שלי לא מרשה לי לברבר על זה בתקשורת.

      Delete
  3. מהממת, משעשעת וכובשת כרגיל! אפילו בחו״ל אני לא יכולה להישאר אדישה למול פוסט חדש מבית של גלוסברי ;)
    בהזמנה הבאה אין ספק שאעמיס את העיפרון (והסומק? אני לא צריכה, אבל כל כך רוצה!). חבל על השפתון של באגסי, הוא נראה די מבטיח :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני משחקת רולטה עם האתרים האלה, ולרוב מצליח לי. מוכנה לספוג את הנפילה :)
      העפרון זועק את שמך! "בואי שיקסונת, קני אותי.. קני אותתיייי"

      Delete
  4. סוויט ג'יזס, אני מחכה לחזור לארץ רק בשביל הריח המדהים של סוויט פי. חשבתי שסתם מגזימים אבל הוא מריח מדהים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. סוויט פי :)
      הוא באמת, באמת מאוד מאוד מוצלח. אני גרופי של הריח הזה כבר שנים

      Delete
  5. אווו ורוד! [כן, אני קצת פקאצה בקטע הזה]
    כל פעם מחדש אני אתבאס ש-CC ו-BB הם לא ממש בשביל העור השומני שלי... בטח לא בקיץ. שזה קצת אבסורד, כי דווקא בקיץ אני מעדיפה את הכיסוי הכי קליל שיש.
    הסומק הנוזלי של בורז'ואה נראה מדהים! חבל שאני בעוצר קניות :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. נסי את ה-CC של בורז'ואה, הוא הרבה יותר מתאים לעור שמן מאשר לעור היבש שלי.. גם בקיץ.
      בסייל הבא, קחי אותו ואת הסומק הנוזלי. למרות העוצר :)

      Delete
  6. Replies
    1. משום מה התגובה שלך נמחקה - אבל אל תהיי מאוכזבת, הסומק של ELF כבר הופיע בבלוג בפוסט הזה - http://www.glossberryblog.com/2014/04/iherb-order-1.html
      תוכלי לקרוא עליו בפירוט :)

      Delete
  7. אוהבת מאוד אריזות ורודות וקיטשיות! סימנתי לעצמי מזמן את העיפרון שפתיים הזה

    ReplyDelete
    Replies
    1. בנס הצלחתי לחטוף אותו, ועוד בסייל!

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!