Beauty On a Budget: 5 Drugstore Matte Liquid Lipsticks // שפתונים נוזליים שלא ישאירו חור בכיס



אני יודעת שאתן אוהבות שפתונים. פייר, גם אני.
טרנד שפתוני המאט לא עושה סימני דעיכה, כאשר מדי עונה מושקים עוד ועוד גוונים של שפתונים נוזליים.
במקביל לחברות המקצועיות, כדוגמת OFRA, אנסטסיה בברלי הילס ואפילו איל מקיאג', ניתן למצוא יותר ויותר שפתוני מאט נוזליים גם אצל מותגי הדראגסטור שניתן למצוא בפארמים ואונליין. בין החברות הראשונות שהוציאו שפתון נוזלי בגימור מאט היתה בורז'ואה הצרפתית, ובעיניי - עד היום - מדובר באחד השפתונים הטובים שאפשר להשיג בשוק, בכל רמת מחיר (לסקירה | לרכישה)

לאור בקשות לא מעטות, אני משיקה את פינת Beauty On a Budget בבלוג - בו פוסטים שכוללים המלצות (ודיס-המלצות) למוצרים שונים מהדראגסטור, למי שלא רוצה או לא יכולה להוציא יותר מדי מזומנים על איפור חדש.
אז אם אתן בעלות תקציב מוגבל ועדיין רוצות להתחדש בשפתון מהמם וטרנדי, הפוסט הזה הוא במיוחד עבורכן. בעבר כבר סיפרתי לכן על השפתונים המוצלחים של פלורמר (סקירה | רכישה), פופה (סקירה) , קולורפופ (סקירה) ועוד רבים וטובים.
היום אספר לכן על 5 שפתונים נוזליים בגימור מאט מהדראגסטור, ונבחן יחד מי שווה את ההשקעה ועל מי לוותר.



The Different Company // מותג בשמי הנישה שכדאי להכיר




אני מרגישה שאנחנו חיים לעתים במין קונפליקט, בעידן הזה שהחיים של כולנו גלויים לעיני כל, כשכמעט כל מותג נגיש לנו בלחיצת כפתור וכשלא מעט פעמים המותג שאנחנו רוכשים תורם לתחושת הסיפוק שלנו.
מצד אחד, אנחנו רוצים את מה שמפמפמים לנו בכל מקום כפריט נחשק - האייפון הכי חדש, עקבים של לובוטין, תיק של לואי ויטון.. כל מה שרואים כשמדפדים בגליון של ווג, שכבר מזמן הפך למקבץ פרסומות.
מצד שני, אנחנו אוהבים לקנות ברשתות, עם כולם, מתרגשים מקולקציה חדשה של זארה, עפים על בשמים של קלואה ומריירים על ספלים מעוטרי זהב מh&m home.
עם תרבות הקניות הגלובאלית הזו, בה להרבה מאוד אנשים במקומות שונים בעולם יש הלכה למעשה את אותם הפריטים בדיוק בבית, אני מרגישה ששב ועולה בנו הצורך לחפש את הפריטים הייחודיים יותר, כאלו שלא נתקל בהם בקניון, שכשישאלו אותנו מאיפה רכשנו, נחייך ונאמר - אה, זה מבוטיק קטן מלונדון.

עם התחזקות הרשתות והקניונים יש בשנים האחרונות גם פריחה של מקומות שמעודדים שופינג מסוג אחר ונותנים מענה גם לאלו מאיתנו ששונאים להתקל במסיבה במישהו שלבוש בדיוק כמונו: חנויות יד שניה צבעוניות, חנויות פופ אפ שמציעות קולקציות מיוחדות של פריטים שהם one of a kind,  מעצבים עצמאיים שזוכים לבאזז ברשתות החברתיות, ואני שמחה מאוד שהמגמה הזו מתרחבת.

בתחום היופי, כאשר חושבים על פריט שייחד אותנו למול האחרים, נושא הבישום מיד קופץ לראש. חוש הריח הוא אחד החושים החזקים, וניחוחות מיד גורמים לנו להצפת אמוציות ומתקשרים לזכרונות בצורה חזקה מאוד. לפיכך, אך טבעי שנרצה להריח בצורה שמקרינה החוצה את ההעדפות והאופי שלנו.
תחום בשמי הנישה הולך ומתחזק בשנים האחרונות, ומציע בשמים מיוחדים, בתרכובות נדירות ושימוש בחומרים יקרים שאינם נפוצים בייצור ההמוני. 

אם גם אתן מתעניינות בריחות לא סטנדרטיים, ושבעתן מניחוחות שמריחים כולם בצורה דומה, תשמחן לדעת שיש מקום קטן שיתן מענה בדיוק למה שאתן (ואתם) מחפשים.

February 2017 Favorites // מועדפי פברואר של גלוסברי


חודש פברואר טס לו, כרגיל. 
רוב החודש עבר עליי בעננה של ערפול, חצי מהחודש לא ישנתי בכלל. היום אני לפחות מבינה את הסיבה - שיניים, כמובן. הורים לתינוקות לא מבינים בזמן אמת מה גורם לאוצר הקטן והחייכן שלהם להתעורר כל שעה בלילה בבכי, בהנחה שנרדם מלכתחילה, ואז כמה שבועות אחר כך מבצבצת לה הסיבה לטירוף והכל מובן. 
בכל זאת, היו גם הרבה דברים משמחים - ואני רוצה להחזיר את פינת 5 הדברים שעשו לי את החודש.
1. הקטנה מבססת את ההליכה שלה, ורצה לה ברחבי הבית. ועכשיו אני מבלה את הערבים והסופ"שים ברדיפה אחריה - זה גם משעשע וגם טוב לדיאטה.
2. אני מצליחה לאט לאט להשתלט על סדר היום ולפרסם יותר בבלוג (שזה כמובן חסר משמעות במובן הפרקטי, אבל חשוב לי לנפש)
3. בגזרת התחדשויות ושופינג, עשיתי הרבה הזמנות החודש והתנעתי מחדש את ההתמכרות הבאה והולכת שלי לקניות אונליין. נדבר בחודש הבא כשאהיה מוטרדת מהירידה החדה והפתאומית בעובר ושב בבנק.
4. למרות שלא הלכתי כמעט לחדר כושר, אני די מצליחה לשמר את המשקל (ההסבר היחיד שיש לי לזה זה שהערות בלילה כנראה שורפת יותר קלוריות, אולי 125% מהקלוריות ביום, כיאה למשמרת לילה?)
5. חפפתי את כל המברשות שלי, אני מודה שהזנחתי את הנושא בצורה מחפירה עד שפשוט התחלתי למרוח מייקאפ עם הידיים באיזשהו שלב, ואז אמרתי לעצמי שאי אפשר למשוך את זה יותר, והשקעתי את החצי השעה הנחוצה לעניין. רוצה להבטיח לעצמי שלא אגיע למצב כזה שוב. 

סליחה על הרשימה הסחית, אני אמא עובדת, ומבחינתי רגע של נחת זה כשסיימתי את כל הכביסות (ודקה אחרי זה סל הכביסה מתמלא שוב) ואני יכולה לשבת עם כוס תה ירוק מנגו ולראות שידור חוזר של חברים או לנסות סדרה חדשה בvod אם אני במצב רוח הרפתקני (התחלתי לראות את שקרים קטנים גדולים, נראה לי שאחרי ווסטוורלד אני חייבת להמשיך בקו של סדרות שאני רואה ולא מבינה בין כמה תקופות העריכה קופצת ומה העלילה בכלל).


טוב, אז מבחינת איפור וטיפוח היה חודש לא רע. מוצרים חדשים נוסו, מוצרים ותיקים נתנו עבודה, ובסך הכל יש הרבה דברים מעניינים לחלוק איתכן: