מעמד שפתונים מסתובב וחמישה שפתונים אהובים // thatglamgal marlena lipstick stand and five new favorites


שלום!
וידוי - יש לי חולשה למעמדי אקריליק. אני פשוט אוהבת את כל הקונספט השקוף והמינימליסטי. מאז שהמגרות של מוג'י עשו לעצמם שם של פתרונות אחסון מעולים לאיפור (אם כי אני מניחה לא זו היתה מטרתם המקורית) אני כמעט ולא מאחסנת את האיפור שלי בצורה אחרת.
לאורך השנים אספתי לי מגרות אקריליות בגדלים שונים, רובם הגדול מאסוס דווקא (פעם פעם פעם מזמן מזמן הם מכרו מגרות אקריליות רחבות ונוחות, הימים האלה נגמרו מזמן), והתאבון למגרות איפור לא שכח מעולם.

עכשיו, איסוף מגרות אקריל הוא תחביב לא זול. אמנם כעת ניתן למצוא המון מגרות אקריל פשוטות ברשתות השונות סטייל מקס סטוק וביוטיקר, אבל הן קטנות מדי ודקות מדי, ולחובבת איפור אמיתית עם כמות איפור מכובדת דרושים פתרונות ייעודיים ומקצועיים.

עד לא מזמן את פתרונות האחסון השונים אפשר היה לקנות בעיקר בחו"ל, אך מחיר המוצרים היה גבוה והשילוח - לרוב גבוה יותר מהמחיר עצמו. בעיה.
עוד בעיה - אני חובבת שפתונים. ממש אבל. ויש לי לא מעט מהם. בתחילה, אכסנתי אותם במגרות. אחר כך - במעמד סטייל כוורת (תמונה) - שהיה באמת חביב, אבל מהר מאוד הבנתי שאני אצטרך הרבה כאלה ואין לי מספיק מקום להניח אותם אחד ליד השני. ואז ראיתי איפשהו בפינטרסט מעמד שפתונים ענק ומסתובב, ומיד חשקתי בו. ערכתי חיפושים, שאלתי מוכרים בחו"ל, ביררתי והשוויתי ולצערי כל העסק היה פשוט יקר מדי (אם המעמד לשפתונים עולה כמו 5 שפתוני יוקרה, כנראה שכדאי לוותר).  וויתרתי. אבל בלב, עדיין רציתי.

עברו החודשים, ולפני זמן מה הגיחה לחיינו חנות אינטרנטית קטנה וישראלית, שמנהלת אותה בחורה מקסימה בשם טליה. לחנות קוראים thatglamgal, והיא גן עדן למוצרי אחסון לשידת האיפור.
שם קלטתי את מעמד השפתונים המסתובב בו חשקתי - קוראים לו מרלנה, הוא יכול להכיל 64 שפתונים - וידעתי שהוא צריך להיות שלי!
הוא כבר אצלי מזה תקופה (הראיתי לכן אותו לראשונה באינסטגרם ובפייסבוק) ורציתי להראות לכן אותו ביתר פירוט, מכיוון שבבלאק פריידיי  יהיו 20% הנחה על האתר וזו הזדמנות מעולה להחדש בו!
ואם כבר מדברים על מעמד לשפתונים, אספר לכן על חמישייה שאני אוהבת לאחרונה :)


מראה איפור וניחוח לסתיו // Fall Makeup Look


אז קצת לפני טירוף הבלאק פריידי, התחשק לי לעשות פוסט על מראה איפור סתווי.
הטמפרטורות מתחילות לרדת, סוף סוף, מי היה מאמין. תכף דצמבר -  אבל יש ימים שמרגישים כאילו אוגוסט עדיין כאן. 
הסוודרים שלי ממתינים בדריכות, יחד עם הצעיפים והמגפיים, לאות שמבשר שעכשיו תורם לככב במלתחה שלי. גם השפתונים בגווני הברי והסגולים עומדים מבוישים לפי שעה, אבל אני מאמינה שתורם יגיע במהרה.
אולי שמתם לב שגם ניחוחות הבישום מתחילים להתחלף, והריחות הקלילים והמתוקים מפנים מקומם לניחוחות מתובלים, עמוקים וקודרים יותר.

ניצלתי את מזג האויר של עוד לא חורף וגם לא בדיוק סתיו והרכבתי לי מראה שמתאים בדיוק לעכשיו, עם ניחוח תואם.



ShoppingIL 2016 - מבצעים והמלצות!


אח, נובמבר, כל יום הוא פוטנציאל לריקון חשבון הבנק.
אם מגרד לכן לבזבז לפני בלאק פריידי, או יום הרווקים הסיני (יום הקניות בעליאקספרס ואיביי) דעו שגם במדינתנו מתקיים גם השנה פסטיבל קניות אונליין - shoppingIL! 
כיף לראות את הזירה המקומית מתעוררת לחיים ומציעה גם לצרכנית הישראלית מבצעים מעוררי תאבון, כי אמנם אנחנו אוהבות לקנות מחו"ל אבל תמיד נשמח לתמוך גם באתרים המקומיים שלנו.

אז מה צפוי לנו השנה?