Clean and Clear // שקוף


החמסינים שפקדו אותנו השבוע גרמו לי שוב להתגעגע למוצרים קלילים ונטולי צבע.
לא יודעת למה, אבל כשאני רואה מוצר שקפקף, הקונוטציה האוטומטית שלי היא למים צוננים ומרווים. ואז אני נזכרת ששוב לא שתיתי מספיק, יש לי באמת בעיה בקטע הזה, אני בן אדם שלא שותה. וזה רע. רע מאוד.
אז קודם כל - תשתו! תשתו ואם אתן כמוני תכריחו אנשים להזכיר לכן לשתות, כי לבד אני בטח לא אזכור, גם אם אניח 10 שישיות של מים מינרליים מולי.
אחרי ההקדמה הלא פשוטה הזו, אני רוצה להקדיש את הפוסט היום למוצרים שקופים, או כמעט שקופים, שמזכירים לנו שלא חייבים צבע כדי לעשות את העבודה.

מה בתפריט? בושם, מסקרה לגבות,  שמן מטפח, עפרון שפתיים בלתי נראה, הגנה מפני השמש, קצת פינוק לציפורניים ואפילו פינוק לארון הבגדים!


חדש מאסנס - היילייטר קרמי, עפרונות שפתיים ומוצרים לגבות!




תראו מה זה. כשכבר חשבתי שההתלהבות מאסנס נרגעה, מוצרים חדשים שהגיעו לסטנדים בשבוע האחרון הציתו מחדש את התשוקה של בנות ישראל לאיפור זול וטוב. 
אסנס לא זרים לקוראות הבלוג, וכבר כתבתי עליהם באריכות בפוסטים קודמים - אז אם אתן מחפשות המלצות, כאן זה המקום!

בשקט בשקט הצטרפו למעגל המוצרים של Essence הנמכרים בארץ מוצרי גבות חדשים, עפרונות שפתיים ללא חידוד, היילייטר קרמי משובח ועוד מוצרים מליין המאט. כזכור, אסנס היא חברה אולטרא מצליחה שבסיסה בגרמניה והיא נמכרת בכל רחבי אירופה בהצלחה גדולה וכבר מתפשטת לשאר חלקי העולם, כולל ישראל הקטנה שעושה שפטים בסטנדים שלה. סוד קסמה - תמחור אטרקטיבי מאוד למוצרים שברובם לא רעים בכלל, חלקם אפילו מאוד טובים. 
אספתי לחיקי כמה מהמוצרים החדשים כדי לתת להם צ'אנס, ומכיוון שהנושא בוער - כבר דגמתי, צילמתי, ניסיתי והתרשמתי.

אז  אילו מוצרים שווים את מעט השקלים שהם עולים וממה לא נפלתי? בואו נגלה.

PUPA I'm Matt Lip Fluid // סקירה - שפתון מאט חדש מבית פופה

הי הי!

על מה נדבר היום? כן, שוב על שפתוני מאט נוזליים!
הטרנד הזה חזק איתנו, ולא רק שלא מראה סימני דעיכה אלא עוד ועוד חברות קופצות על הרכבת שדוהרת אקספרס ליעד שכולו שפתיים בגימור מאט מושלם. לאחרונה היתה זו חברת פופה האיטלקית, חברת דראגסטור שבעיניי משחקת  לגמרי במגרש של הגדולות, שהשיקה ליין חדש של מוצרי שפתיים נוזליים במרקם מאט.