Sigma Brushes - Take 2 // ממשיכה את הרומן עם מברשות סיגמא

sigma brushes recommendations beauty blog lip switch lipswitch מברשות עיניים פנים סיגמא סיגמה המלצות איפה קונים ביקורת סיקרה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


היי היי!
רוחות בלאק פריידיי המנשבות משאירות אותי במצב רוח מרומם בימים האחרונים, פלוס טיקים והתרגשות בלתי הגיונית.
כן, אני לגמרי בעניין של בלאק פריידי ורשימת הקניות שלי ארוכה (ומה אצלכן?)

כמו כל שנה, אחת הקניות השוות שניתן לעשות היא הקניה השנתית מחברת המברשות והביוטי סיגמא (סיגמה? Sigma) - מדי שנה בבלאק פריידיי החברה מציעה משלוח חינם לכל רחבי העולם.

סיגמא התפרסמה בזכות המברשות האיכותיות שלה, שהליין שלהן מתרחב מדי שנה, ובשנה שעברה הם אף הוסיפו ליין איפור לא רע בכלל לחנות שלהם.

מבצעי בלאק פריידיי: 26.11-27.11 -  המשלוח יהיה חינם ישירות לארץ, אבל שימו לב שבמידה ואתן עוברות 75$ בהזמנה אתן מסתקנות בתשלום מיסים, לכן עדיף לפצל. 
מבצעי סייבר מאנדיי: 30.11 - 20% הנחה על כל האתר עם הקוד CYBER2015, משלוח לא חינם. 

היום אני אספר לכן על ארבע מברשות שנחתו אצלי לאחרונה + מוצר די מלהיב לשפתיים - Lip Switch.

אם אתן לא מכירות את החברה - ממליצה בחום לקרוא קודם את הפוסט הזה שכולל מגוון המלצות למברשות בסיסיות שאני ממליצה עליהן לכל אחת וגם המלצות איפור .


Black Friday 2015 // המלצות לקניות ווישליסט!

beauty blog black friday recommendations מבצעי בלאק פריידיי בלק סייבר מאנדיי לוקפנסטסטיק ספורה סיגמא סיגמא פיליוניק בלוג איפור וטיפוח 2015 
אז אנחנו ממש לפני הבלאק פריידי, חג הקניות באינטרנט המיוחל,
וכמו כל שנה - כדי לחסוך את התחרות ולשים ידיי על המוצרים שאני חושקת בהם בהנחות - בניתי לי סלי קניות באתרים שמשתתפים בחגיגה.

לא בטוח שכל המוצרים אכן יירכשו (אלא אם כן מישהי מוכנה להלוות לי שוגר דדי לכמה ימים), אבל לפחות אלו המוצרים שבזמן אמת אתלבט עליהם.

--- לפוסט של כל המבצעים באתרים לחצו כאן ---

המוצרים בפוסט הזה הם המוצרים שמככבים ברשימת ההמלצות וברשימת הווישליסט שלי - חלקם חדשים לגמרי ובמהדורה מוגבלת לחגים, חלקים מהליין הקבוע.
אני אוסיף גם מוצרים שכבר רכשתי ואני ממליצה עליהם מאוד, אם כבר אתן עושות קניה באתרים.

מקווה שהרשימות יעזרו לכולן! בלאק פריידיי שמח :)

מציאות מגלאמבוט // First Glambot Haul



אז זה קרה. נכנעתי.
הוצאתי הזמנה מגלאמבוט. כן, גלאמבוט, האתר שמוכר (גם) קוסמטיקה יד שניה. מה לאגרנית איפור כמוני ולאיפור שהיה בבעלות קודמת אתן שואלות? גם אני שאלתי את עצמי. אבל לא עמדתי בפיתוי ולאחר בירור וסינון קפדניים, נשברתי וביצעתי את ההזמנה.
והיא הגיעה. ואני מבסוטית. ולכן אני כותבת לכן פוסט שיספר לכן על האתר, מה ניתן להשיג בו ואיך היתה החוויה הראשונה שלי שם. אפשר גם לקרוא לפוסט, "איך קניתי פלטת VICE4 חדשה של אורבן דיקיי ב-30% אחוז הנחה ומשלוח ישיר לארץ" - כי זה היה השיחוק הגדול של ההזמנה הזו.

אה, וגם ארגנתי קוד הנחה ייחודי לקוראות הבלוג, אז השארו עמנו!


Too Faced Chocolate Palette (VS Urban Decay Naked Palette) // פלטת השוקולד של טו פייסד (והשוואה מול נייקד של אורבן דיקיי)


פלטת השוקולד לעיניים טו פייסד סוטצ'ים צבעים איפה לקנות סקירה המלצה too faced chocolate palette review swatches glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

הי! בהמשך לרוח המוצרים שניתן לקנות אונליין, לקראת הבלאק פריידיי ובכלל, הפוסט היום יעסוק באחת הפלטות המדוברות והנחשקות בשוק (ובהמשך מתארחת כאן  פלטה נוספת שגונבת לה קצת את התהילה).  אני מתייחסת כמובן לפלטת השוקולד המפורסמת של טו פייסד - Too Faced Chocolate Bar, שמאז שהושקה לפני כשנתיים צברה פופולריות עצומה.

סוד קסמה של הפלטה טמון בעיצוב שלה (נראית כמו פלטה של שוקולד! מי שלא אוהב שוקולד, תבדקו את עצמכם בהקדם, בבקשה), בקשת הגוונים היומיומיים והורסטיליים שלה ואפילו בניחוח השוקולד הממכר שעולה מהפלטה בכל פעם שפותחים אותה.

הפלטה כבר הופיעה בעבר בבלוג, ובזמנו התייחסתי אליה בקצרה יחסית (תוכלו לקרוא סקירה מתומצתת כאן), אבל היום אני נותנת לה ספוטלייט כמעט מלא.
כמעט, כי אני הולכת להתייחס כאן לעוד פלטה מגה-מדוברת ומפורסמת אפילו יותר - פלטת הנייקד הראשונה של אורבן דיקיי - Urban Decay Naked, ללרלר על מה דומה ומה שונה ביניהן ואולי לעזור לכן להכריע בסוגיה - איזו מהפלטה עדיפה?

BH Cosmetics - Carli Bybel Eyeshadow and Highlighter Palette, Party Girl Eyeliner and Brow Trio Review + Giveaway! / פלטה של קרלי בייבל ועוד!


קרלי בייבל פלטת צלליות סקירה איפור נטול אכזריות ידידותי לבעלי חיים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח BH Cosmetics - Carli Bybel Eyeshadow and Highlighter Palette, Party Girl Eyeliner and flawless Brow Trio Review swatches bhcosmetics star medium

הי לכן!
נפצח בוידוי - אני כמעט ולא צופה ביוטיוברים ויוטיובריות. אני לא עוקבת בשקיקה אחרי כל סרטון של ג'קלין, לא קונה בהיסטריה כל מה שקייטלין לייטס ממליצה עליו  וניקי טוטוריאלז היא בין הבודדות שאני באמת ובתמים נהנית לעקוב אחריהן, ונפעמת מההתקדמות שעשתה ומההצלחה המטאורית שלה.
אבל בגדול - אין לי סבלנות לשבת ולהקשיב לברברת של הבנות והבנים ולראות אותם מתאפרים. אני מעדיפה בלוג כתוב, עמוס בצילומים איכותיים. כזו אני :)


ולכן, סלחו לי שאינני עוקבת אחרי פועלה של גברת קרלי בייבל, האישה שעל שמה נקראת הפלטה הזו שרכשתי במיטב כספי. לא הכרתי אותה לפני, אבל נכנעתי להייפ באינטסגרם - וכאשר הפלטה אשר היא פיתחה יחד עם חברת BHCosemtics (גם היא אנונימית עבורי עד עתה) יצאה לשוק - חטפתי אותה מיד כדי להבין על מה מדובר ולמה יש כזו התנפלות.


והיתה התנפלות. הפלטה היתה סולד אאוט בתוך כשעתיים, אך צפויה לחזור לאתר במהרה. אני רכשתי אותה כי היא נראיתה לי right up my alley - בדיוק הגוונים שאני אוהבת - ורודים, בז'יים, שזיפיים וקצת חומים - מה שנקרא לאוהבות האיפור המשוגע. קראתי על החברה והבנתי שהפורמולות של הצלליות משגעות.
ומה שהכי שכנע אותי ללכת על זה היה המחיר - 12.5$ בלבד! כלומר, פחות מחמישים ש"ח (לפני משלוח) על פלטה שכוללת 10 גווני צללית ו-4 היילייטרים בגודל מכובד.


יחד עם הפלטה רפרפתי באתר והזמנתי עוד כמה מוצרים של החברה (להצדיק את דמי המשלוח הלא נמוכים) - עפרון בגוון ורדרד פנינתי וקיט לגבות. בנוסף, יש גם הפתעה לאחת מכן בסוף הפוסט! יש!

Black Friday and Cyber Monday 2015 - מבצעי קניות בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 27.11.2015, 30.11.2015




-- הפוסט זמין לצפיה אופטימלית בגרסא לאינטרנט, אם אתן גולשות מהנייד אנא גלגלו מטה ולחצו על "הצג גרסא לאינטרנט" --

אתם מרגישים את זה באוויר? ציפורים נודדות בבהלה דרומה, חברות האינטרנט מוסיפות גנרטורים לשרתים, אנשי חברות האשראי לא עצמו עין כבר שבועיים - הבלאק פריידי (ואחיו הקטן, סייבר מאנדיי) כבר מעבר לפינה!


בתור מישהי שקונה כמעט הכל אונליין משנת 2005 (אל תנסו לחשב בת כמה אני) - אני חיה ונושמת מבצעים ברשת, ולרוב לא פוסחת על החגיגה השנתית שהיא הבלאק פריידי - יום אחד בשנה, יום שישי האחרון בכל חודש נובמבר, בו חנויות בארה"ב מורידות את מחיריהן לשפל חסר תקדים. ההמון באמריקה לן מחוץ לחנויות, שועט לעבר המוצרים אחוז אמוק, מעמיס מכל הבא ליד, ותמיד תמיד מישהו לכל הפחות נפצע בטירוף הקניות ששוטף את היונייטד סטייטס.


לשמחתנו, אנחנו יכולים להנות מכל השפע בקליק עכבר - בשנים האחרונות אתרי שופינג מהעולם, וגם קצת מהארץ מצטרפים לחגיגת הקניות המטורפת, והפוסט הזה נכתב כדי לרכז עבורכן את כל המבצעים הכי שווים השנה. רוב המבצעים מתרחשים בדרך כלל ביום שישי השחור, הלוא הוא בלאק פריידי, אבל חלק לא מבוטל מהאתרים מציעים דילים שווים דווקא ביום שני שלאחריו, וכדאי לעקוב אחרי שני התאריכים.

אז קבלו אותו - פוסט Black Friday/Cyber Monday 2015!


** הפוסט יתעדכן אונליין בכל פעם שיתווסף מבצע חדש , מומלץ לשמור ולרפרש :) וכמובן לשתף!  **

מבצעים חדשים צבועים באדום