SIGMA - הכרות והמלצות



בלאק פריידיי זו הזדמנות מצויינת לעשות הכרות עם מותג המברשות והאיפור סיגמא - Sigma.
האתר כולו נמצא בעיצומו של שגעון המבצעים השנתי - מדי שנה סיגמא מציעים משלוח חינם במהלך ימי בלאק פריידיי והנחה במהלך הסייבר מאנדיי.

השנה, מבצע משלוח חינם יהיה בין התאריכים - 27.11 לבין 28.11 ומבצע של 20% הנחה על כל האתר יהיה ביום שני,  1.12 באתר של סיגמא

מתלבטות מה להזמין? מברשות? אולי דווקא איפור? הרשו לי לעזור :)








Black Friday and Cyber Monday 2014 - מבצעי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 28.11.2014, 1.12.2014




-- הפוסט זמין לצפיה אופטימלית בגרסא לאינטרנט, אם אתן גולשות מהנייד אנא גלגלו מטה ולחצו על "הצג גרסא לאינטרנט" --

אתם מרגישים את זה באוויר? ציפורים נודדות בבהלה דרומה, חברות האינטרנט מוסיפות גנרטורים לשרתים, אנשי חברות האשראי לא עצמו עין כבר שבועיים - הבלאק פריידי (ואחיו הקטן, סייבר מאנדיי) כבר מעבר לפינה!


בתור מישהי שקונה כמעט הכל אונליין משנת 2005 (אל תנסו לחשב בת כמה אני) - אני חיה ונושמת מבצעים ברשת, ולרוב לא פוסחת על החגיגה השנתית שהיא הבלאק פריידי - יום אחד בשנה, יום שישי האחרון בכל חודש נובמבר, בו חנויות בארה"ב מורידות את מחיריהן לשפל חסר תקדים. ההמון באמריקה לן מחוץ לחנויות, שועט לעבר המוצרים אחוז אמוק, מעמיס מכל הבא ליד, ותמיד תמיד מישהו לכל הפחות נפצע בטירוף הקניות ששוטף את היונייטד סטייטס.


לשמחתנו, אנחנו יכולים להנות מכל השפע בקליק עכבר - בשנים האחרונות אתרי שופינג מהעולם, וגם קצת מהארץ מצטרפים לחגיגת הקניות המטורפת, והפוסט הזה נכתב כדי לרכז עבורכן את כל המבצעים הכי שווים השנה. רוב המבצעים מתרחשים בדרך כלל ביום שישי השחור, הלוא הוא בלאק פריידי, אבל חלק לא מבוטל מהאתרים מציעים דילים שווים דווקא ביום שני שלאחריו, וכדאי לעקוב אחרי שני התאריכים.

אז קבלו אותו - פוסט Black Friday/Cyber Monday 2014!


** הפוסט יתעדכן אונליין בכל פעם שיתווסף מבצע חדש , מומלץ לשמור ולרפרש :) וכמובן לשתף!  **

מבצעים חדשים צבועים באדום


בלאק פריידיי פרידיי קניות איפור טיפוח באינטרנט 2014 יום שישי השחור מבצעים black friday cyber monday beauty deals 2014 28.11.2014 קניות ספורה ליים קריים אילמסקה









קולקציית ההפתעות של ללין // Laline Makeup


הי יקירותיי!

כמו שאולי שמעתן, חברת ללין הישראלית, שמתמחה במוצרי גוף וטיפוח, השיקה לא מכבר קו איפור חדש.
בטוחני שהספקתן להחשף לקולקציית האיפור החדשה של ללין, שכבר גרפה ביקורות מפרגנות ברחבי הרשת ובקרב הבלוגריות.  

גם אצלי אין הפתעות -  לדעתי הקולקציה החדשה משחקת במגרש של הגדולים, והמוצרים של ללין בהחלט הפתיעו אותי לטובה.

מוזמנות להכיר איתי מקרוב את המוצרים מהליין החדש - ברונזר, סומק קרם, שפתון באריזת צ'אבי מסתובבת וגם לקים נפלאים לחורף.


ללין איפור ברונזר סומק קרמי עפרון צ'אבי גלוס חורף חדש לקים אפור סגול laline makeup line bronzer blush cream chubby lipstick crayon color papaya dream let's bronze blush dusty stone lovely purple review swatches סקירה בלוג איפור וטיפוח


מה זה מימיבוקס? + סקירת קופסת Special #43 K-Pop #3


 שלום לכן!

יש לי יחסי אהבה-שנאה עם קופסאות הפתעה למיניהן. בעברי הייתי מנויה לחלקיק שניה לגלוסיבוקס הישראלית אבל לא הרגשתי שאני מקבלת תמורה ראויה למחיר. ומצד שני, כולנו עוקבות בעיניים כלות אחר מצעד קופסאות הביוטי המושקעות בחו"ל ומריירות בעצב על מבחר, שירות ואיכות שאין להשיג נכון להיום בארץ.

למזלנו, לפני זמן מה נולדה לה המימיבוקס - Memebox , קונספט של קופסאות הפתעות קוריאנית מלאות בכל טוב, ששטפה את העולם כצונאמי, וגם אנו בארץ יכולים להנות משירות הקופסאות הזה.

מכיוון שמדובר בקופסת הפתעה לא יודעים מה מקבלים עד שהקופסא מגיעה אלינו (אלא אם מתפתים לספויילרים) - במגוון נושאים (themes) - קופסאות איפור, טיפוח, גם וגם, קופסאות בריחות מסויימים (שוקולד) או על בסיס מסויים (דבש), קוספאות שכל מוצריה של חברה מסויימת (הוליקה הוליקה, סקינפוד, טוני מולי) או קופסאות שת"פ עם בלוגריות מהעולם. אפקט ההפתעה הוא המנוע החזק ביותר של הקופסאות הללו, והריגוש לפתוח את הקופסא הורודה הקטנה הוא עצום.

אז אחרי שהתלבטתי רבות, גם אני נשאבתי לטרנד וזו הקופסא הראשונה שהגיעה אליי. Special #43 K-Style 3 היא קופסא על טהרת מוצרי איפור ששואבים השראה מה-K-POP, להקות פופ קוריאניות מלאות שיק. הקופסא מכילה 6 מוצרי איפור בגודל מלא. 

מוזמנות להכיר אותה ואת עולם המימיבוקס יחד איתי :)

memebox סקירה מימיבוקס שירות קופסאות הפתעה מחו"ל קופסת מוצרים יופי איפור וטיפוח


הנסיון שלי עם Weleda Skincare


שלום!

החורף מתדפק על דלתותינו שוב השבוע, ומהווה תזכורת עבורי על העתיד לבוא (שלא לומר, מה שכבר כאן) - עור מיובש, מגורה, מתקלף ובאופן כללי לא משתף פעולה. לא יודעת מה אתכן, אבל אני סובלת מהמון בעיות בחורף, ואני תמיד במצוד אחרי הקרם שיביא לי מזור ויאפשר לעור שלי לקיים אורח חיים נורמטיבי.

לכן, שמחתי מאוד לנסות כמה מוצרים של חברת וולדה, שידועה במוצריה הטבעיים והאיכותיים, ואני כאן לחלוק את רשמיי:




Jill Stuart - Lip Essence and Jelly Color N


הי!

היום אני רוצה להכיר לכן מותג איפור יפני מופלא, שבעיניי- יש לו את האריזות הקסומות ביותר בעולם. בעולם! אבל לא רק הקנקן יפהפה, תכולתו לא נופלת ממנו. בפעם הראשונה שפגשו עיני מוצר של Jill Stuart, זו היתה אהבה. תשוקה. אובססיה.

Jill Stuart היא בכלל מעצבת אופנה אמריקאית, אבל כנהוג ביפן, כל בית אופנה שמכבד את עצמו מוציא ליין איפור ייחודי ומושקע, והביקוש למוצרים גדול מאוד הן ביפן והן באסיה כולה. גם Paul and Joe חברינו מייצרים ליין איפור חמוד להפליא, כזכור.

על הדוכנים המרהיבים של המותג כתבתי בפוסט הקניות מהונג קונג, וכמובן שלא יכולתי לחזור משם בידיים ריקות (עם זאת נרשמה הפגנת איפוק מאוד מאוד מרשימה מצדי, סחטיין עליי).

אז אם גם אתן רוצות להכיר את הקסם של ג'יל, בואו לצלול איתי לעולם קסום של מתיקות יפנית אמיתית!






Quickie - Bourjois Happy Nude Year (VS. Nude-Ist, Peach Club)

 
שלום יקירות!
 
את המוצר הבא אולי אין צורך להציג. שפתוני המאט של בורז'ואה כבשו את ליבי מהנסיון הראשון שלי איתם, ואני שמחה לצרף אח נוסף למשפחה המתרחבת של שפתוני המאט על שידת האיפור שלי.
 
 
לקראת השנה החדש שחלה בקרוב החליטו בבורז'ואה לצרף גוון חדש למשפחת הגוונים הקיימים מסדרת Bourjois Rouge Velvet- ליפסטיק מאט בעל השם המבטיח Happy Nude Year. אז האם הוא ניודי כפי ששמו מעיד עליו? והאם הוא טוב כמו אחיו הגדולים?
 
 

(For English  Please Click Here )

 
 
 
 בלוג איפור וטיפוח גלוסברי Bourjois Happy Nude year שפתון מאט קורלי נוזלי ורוד ניוד בורז'ואה בורג'ואה
 
 

Thank You Giveaway #3



שלום יקירותי!

הימים עברו מהר, ולפני כשבועיים הבלוג חגג תשעה חודשים להיוולדו. בתקופה הזו קרו המון דברים, וככל שעברו הימים  הבלוג תפס מקום משמעותי בחיי. בד בבד לחגיגות תשעת החודשים ציינתי שני אירועים משמחים - 1,500 לייקים לעמוד הבלוג בפייסבוק, ונתון עוד יותר מרגש מבחינתי - מעל 100,000 צפיות לבלוג.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולספר קצת על עצמי ועל הפילוסופיה שלי, אז מי שרוצה להכיר אותי קצת יותר - מוזמנת להשאר ולקרוא הלאה, ומי שלא - תוכלו להגיע ישר לתכלס - Giveaway קטן לציון האירועים המשמחים.

למה בלוג איפור וטיפוח? במשך שנים אני קוראת בלוגים, בעיקר מחו"ל, והרצון לפתוח אחד משלי דגדג לי המון זמן. בשנת 2011 כבר החלטתי שהולכים על זה, רשמתי את glossberry כשם של בלוג (בזמנו זה נראה לי שם קליט, ואז פשוט נשארתי איתו), אבל משום מה התנאים לא הבשילו לכדי פתיחת בלוג.
בתחילת 2014, שבוע לפני יום ההולדת שלי, החלטתי שהגיעה השעה להגשים חלום קטן ופתחתי בלוג איפור וטיפוח.

החלטתי לפתוח בלוג אנונימי, עקב סיבות פרטיות שונות - בעיקר משום שהדיי ג'וב שלי לא קשור לתחום בכלל ולא הרגשתי שחשיפת זהותי תהיה אקוטית לתוכן שארצה להביא.

הרעיון היה לכתוב בלוג שהייתי שמחה בעצמי לקרוא, זה הכל. כמו כל ההתחלות, גם שלי לא היתה מרשימה במיוחד -  אבל מהר מאוד הבנתי איך אני רוצה שהדברים ייראו, ועוד יותר איך אני לא רוצה שהם ייראו. השקעתי זמן ומאמץ כדי להגשים את החזון הויזואלי שלי לכדי מציאות - ואני לא יכולה לומר שאני לגמרי שם, אבל מקווה להמשיך ולהשתפר ככל שעובר הזמן.

החודשים חלפו ולאט לאט החל הפרוייקט הקטן שלי להרים ראש, מה שדחף אותי להמשיך לכתוב ולהתפתח. סיפרתי למשפחה ולחברים (אלה שטרם ידעו) והתמיכה הגורפת חיזקה את ידיי. תחושת הסיפוק מאוד גדולה כשמשהו שמשקיעים בו שעות (כמה מעט ידעתי שהבלוג דורש השקעת זמן ומשאבים אינסופיים) קורם עור וגידים וזוכה לפידבק ואהבה מהקוראות.

לא ממש ידעתי לאן אני נכנסת כאשר התחלתי לכתוב, אבל היתה לי אג'נדה ברורה מההתחלה ואני מקווה מאוד שאני מצליחה להעביר אותה גם היום – להביא לכן תוכן מעניין, לחדש ולגרום למי שקורא אותי להתנתק לכמה דקות מתלאות היום יום ולשקוע במעט אסקפיזם כיפי, כל זאת בלי לוותר על האינטגריטי והמהימנות שלי.


אם בתחילה פתחתי בלוג בשל האהבה רבת השנים שלי לכתיבה (ולאיפור, ולאיפור), גיליתי מהר מאוד שהחלק האהוב עליי בכל העסק הזה הוא בכלל צילום – ולכן הבלוג מוצף בתמונות גם כשאין לכך הצדקה, אבל היי – צילמתי אלפי תמונות לפוסט, לא חבל לבזבז אותן? בכלל, אני מאמינה שבלוג יופי חייב להיות ויזואלי כמה שניתן, ואני בהחלט משתדלת לתת לכן תחושה כאילו גם אתן זוכות לראות את המוצרים מכל כיוון, ככה לפחות אני אוהבת לקרוא את הבלוגים שלי – סווטצ'ים, תמונות תקריב, תמונות באלכסון ומקדימה ומאחורה ומהחלל.

בגלל שאני גם נהנית לכתוב, חשבתי לשלב גם סיפורים אישיים וחוויות מצחיקות שקוראות לי ביום יום  - משום מה הבלוג יצא די רציני וקורקטי אבל מי שמכיר אותי יודע שאין משהו שאני אוהבת יותר מלצחוק, ואני בהחלט מקווה להביא קצת יותר מהאישיות שלי לפה. גם ככה קשה לי להאמין כמה מכן התחברתן לדמות שראיתן ממנה קצת שפתיים, גבה מרוטה מדי ואיזו עין עצלה.

 ואולי הנקודה החשובה ביותר – בזכות הבלוג הזה, שהוא על פניו מקום שטחי בו דנים בזוטות ושטויות, הכרתי אנשים נפלאים, יצרתי חברויות הן בקרב בלוגריות אחרות (האנונימיות מאפשרת לי להנות מתחביב נפלא – לקפוץ על בלוגרית מבוהלת שאני אוהבת כשאין לה מושג מי אני, לצערי עם הזמן כאלה שטרם פגשתי הולכות ומתמעטות),  והן בקרב הקוראות המקסימות שלי. אני משתדלת תמיד לענות לכל תגובה שמשאירים לי – כי אני מאמינה שאם מישהו השקיע מזמנו שתי דקות להעיר, לשאול או סתם לתת מחמאה – מן הראוי לכבד אותו בתגובה חזרה.  לכן אתן מוזמנות להגיב, לשאול ולהתייעץ בתגובות, בפרטי, באינסטגרם, בעמוד הפייסבוק ובכל דרך שנוח לכן – אני מאוד מאוד אוהבת את האינטרקציה איתכן!


כדי להגיד תודה על כך שאתן מלוות אותי אני רוצה לתת לאחת מכן חבילת מתנות צנועה  :)
ולכן קבלו אותו - ה-Giveaway!


glossberry giveaway הגרלה בבלוג של גלוסברי




October Favourites - מועדפי אוקטובר 2014




שלום לכן!

עוד חודש עבר לו וזה הזמן לבחור מוצרים מעולים שאהבתי במיוחד בחודש החולף.

והחודש - הרבה נוכחות יפנית, מברשות איכותיות ומראות קלילים ומחמיאים ליום יום.


 מועדפי אוקטובר 2014 october favourites שיסיידו  review swatch ירין שחף מברשות סקירה סומק קרם צלליות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח glossberry    Shiseido - Luminizing Satin Eye Trio - RD711     LA Girl - Glide Gel Eye Liner - Champage     Kiss Me Heroine Make - Smooth Liquid Eyeliner - Black     Ettusais - Essence Cheek - Pink     Yarin Shahaf - Concept Brushes - 23, 30     Avene - Tolerance Extreme Cream