ממך ציפיתי ליותר

העניין הזה של לכתוב ביקורת וסקירות ודעתי על מוצרים שונים הוא עניין קצת טריקי. בלוג מעצם הגדרתו הוא אוסף מחשבות אינדיבידואליות, המבוססות על חוויה אישית, וייתכן שמוצר שעבד עבורי מעולה יהיה אכזבה לאחרת ומוצרים שאני לא הצלחתי להפיק מהם את המקסימום הם Holy Grails של רבות אחרות.
ללא ספק מדובר על דעה סובייקטיבית לחלוטין. 

עם זאת, כאשר אני ממליצה על מוצר מסויים - ויצא לי להמליץ על לא מעט כאלו כאן בבלוג- ההמלצה באה לאחר שימוש ממושך במוצר על מנת לגבש דעה מבוססת עליו, ולהחליט שבשבילי- זה זה.

המוצרים שעליהם תקראו מיד, לא ממש עשו לי את זה. אולי זו אני ולא הם, אבל משהו שם לא עבד כי מהם ציפיתי ליותר:


בלוג איפור וטיפוח מסקרה דיור חמאת שפתיים דאודורנט פוזי טינט בנפיט סקירה מאכזב אכזבה ביקורת diorshow mascara dior posie tint positint posietint benefir korres lip buter tisserand rose deodorant review alternatives dupe


שגעון גווני האומברה כבר פה - Ombre Fever


הקיץ פה במלוא עוצמתו ואיתו שגעון גווני האומברה.

מה זה בכלל אומברה? מדובר בצבע גרדיאנטי - מספר גוונים על סקאלת צבעים דומה או שונה ויש ביניהם מעבר הדרגתי. טרנד האומברה מככב לאחרונה בכל מקום - על השיער שלנו, על הציפורניים, על השפתיים. שכשמדברים על צבע שיער אומברה מתכוונים בעצם לגוונים שמתחילים מתחת לשורשים (והגובה ממנו הם מתחילים משתנה) בצבע בהיר יותר מצבע השיער הטבעי שלנו, טרנד שהפך לפופולרי עד מאוד השנה.

הצבעים נעים לרוב על הסקאלה של צבע שיער כהה יותר בשורשים ומתבהר ככל שמתקדמים לקצוות, כאשר יש כאלה שבוחרות באומברה מעודן של גוון בהיר מעט מהגוון הטבעי, ויש כאלו שהולכות על מראה מנוגד של שיער כהה בשורש ובהיר מאוד בקצוות השיער.

אין כמעט מפורסמת שמכבדת את עצמה שלא נראתה עם משחקי האומברה המחמיאים בשיערה, ולא נראה שהטרנד הזה הולך לאנשהו בזמן הקרוב, כאשר אנו רואים משחקי צבע גם עם גוונים נועזים יותר כגון ורוד, אדום וטורקיז.
לא ברור מי הפך את טרנד האומברה לפופולרי, אבל מה שבטוח - אנחנו רואים אותו בכל מקום, על מגוון ראשי סלבס. שיער ארוך או קצר, מתולתל או חלק  - האומברה כאן והוא כאן במלוא העוצמה.





היום נסקור את ערכת גווני האומברה של לוריאל - Preference Wild Ombres המבטיחה גווני אומברה מושלמים בלי ללכת למספרה, על מנת שכל אחת תוכל לנסות ולאמץ על עצמה את הלוק הנחשק.
אנחנו ניסינו. רוצות לדעת איך יצא?

A Little Luxury

 
אין כמו מעט יוקרה לשמח אותי, האריזות המושקעות, האיכות, הריח המפתה של המוצרים - זה כיף גדול!
אז להלן מספר מוצרים שעושים אותי שמחה בזמן האחרון - קצת YSL, אסתי לאודר, ג'יבנשי, שיסיידו, דיור ו-Hourglass!
 
Ysl Kiss and Blush Mocha Garconne 12, Estee Lauder Tease Blush, Shiseido compact foundation, hourglass velvet rouge femme muse, givenchy mister light, dior 562 vernis emotion  לק דיור איב סאן לורן סומק שפתון אאורגלאס האורגלאס אסתי לאודר שיסיידו פודרה מייקאפ ג'יבנשי מיסטר לייט קונסילר סקירה בלוג איפור וטיפוח סווטץ' swatch review glossberry